Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במד חום מנוע -סיטרואן ג'מפי 2001


cbraner
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום

יש לי סיטרואן ג'אמפי 2001, מד חום המנוע בלוח השעונים עבד בצורה לא תקינה. בתחילת הנסיעה עבד ואחרי כמה דקות הפסיק לעבוד. בבדיקת לוח השעונים התברר שמד החום בלוח השעונים מתחמם מאוד. בשלב הבא נשרף הנתיך (הפיוז) של לוח השעונים וכל השעונים הפסיקו לעבוד.

החלפתי פיוז אך שוב השעונים עבדו לזמן קצר עד ששוב נשרף הפיוז.

טענת החשמלאי במוסך היא שיש קצר בשעון החום וצריך להחליפו. כלומר להחליף את כל לוח השעונים.

שאלתי היא האם ייתכן שהקצר הוא בחיישן חום המנוע ובמצב זה זורם זרם גבוה מידי בשעון? אם כן היכן יושב לו החיישן?

אם הבעיה בשעון, האם ניתן להחליף רק את שעון חום המנוע בלוח השעונים? (פירקתי עד שלב מסויים שבו חששתי להמשיך, והרכבתי חזרה.)

תודה לקורא ולמנסה לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב שיש תקלה בלוח שעונים. לא משהו כרוני בג'מפי.

תיגש למקומות שמתעסקים בלוח שעונים כמו אוו ספידומטרים לדוגמא

כדי שיבצעו איבחון מדויק ללוח שעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...