Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה עושים מסיבת הפתעה לאבא שלי והתכנון לקנות לו במתנה מכונת נספרסו מסדרת U (נראה לי שזה מה שרץ הפרסומות בימים אלו) + מקציף חלב (מה שנקרא אירוצ'ינו).

 

אז קודם כל שמעתי רק דברים טובים על המכונות שלהם והקפה שהן מכינות.

אשמח אם משהו יספר לי משהו שאולי אני לא יודע (גם אם זה לא משהו טוב).

התקציב הוא עד אלף ש"ח, לכן אני לא קונה אתה המכונות שמקציפות חלב באופן אוטומטי.

 

ראיתי בוואלה שופס ב-988 כולל משלוח. (מכונה + מקציף)

 

ובטרקלין חשמל ב-954 כולל משלוח (או ב-915 ללא משלוח).

 

האם אלו מחירים סבירים? ניתן להשיג בזול יותר?

אם כן איפה?

פורסם

יש בערך מיליון שירשורים על זה. אל תקנה את U תקנה את Citiz and Milk. ראיתי ביקורות על ה-U שהיא מתקלקלת מהר.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אכן לידידה שלנו התקלקלה מכונת U אחרי שבועיים. אומנם ישר שלחו לה חדשה הביתה,

בלי שום בעיות, ואפילו התנצלו על הטרחה, אבל עדיין זה לא הכי נעים.

הבעיה שהסיטיז אנד מילק כבר עולה כמעט כמו הלטיסימה+, מה שלדעתי הופך אותה ללא

משתלמת.

פורסם

קודם כל, השירות והאחריות של נספרסו מעולים. הייתי קונה את ה-U בלי לחשוב יותר מדי.

בלי קשר, תמיד אפשר לקנות pixies ומקציף. עושה את העבודה לא פחות טוב מה-U, גם אם בפחות אלגנטיות.

 

לגבי ה-citiz&milk, אגב, גם אם היא תעלה יותר מהלטיסימה, היא שווה את זה.

ההקצפה של הלטיסימה בעיניי גרועה מאוד, ויש חלקים שמאוד קשה לנקות שבטוח מצטבר שם חלב עם הזמן...

פורסם

ההקצפה של הלטיסימה בעיניי גרועה מאוד, ויש חלקים שמאוד קשה לנקות שבטוח מצטבר שם חלב עם הזמן...

 

שים לב, כתבתי על הלטיסימה+(פלוס) ולא הלטיסימה הישנה.

אין שום בעיה לנקות אותה, זה אפילו יותר קל מלנקות את המקציף הרגיל.

פורסם
שים לב, כתבתי על הלטיסימה+(פלוס) ולא הלטיסימה הישנה.

אין שום בעיה לנקות אותה, זה אפילו יותר קל מלנקות את המקציף הרגיל.

 

גם אני דיברתי על הפלוס. ההקצפה שלה (לטעמי האישי בלבד כמובן) גרועה.

לגבי הניקיון, אני מדבר על כל הצנרת שמעבירה את החלב מהמיכל ועד לכוס. אלא אם פיספסתי משהו בהסבר של הנציג מנספרסו, אי אפשר לנקות אותה באמת, ובטוח מצטברות שם שאריות חלב.

 

אבל בכל אופן זה לא חשוב. זה אמנם נחמד כפיתרון אוטומטי לחלוטין, אבל קשה לקרוא לשימוש באירוצ'ינו כמשהו קשה או מאמץ, ומכיוון שגם התוצאה שלו עדיפה בהרבה (גם אם לא מושלמת) וגם הוא זול בהרבה, לטעמי ההחלטה פשוטה.

פורסם

אז הנציג של נספרסו לא מבין מהחיים שלו, כי הכל שם ניתן לפירוק ושטיפה, כולל הזרמת מים וסבון דרך

הפתחים שקיימים במיכל. אני ואשתי דיי פדנטים בנושאים האלה, ואם זה מספק אותנו, אני מניח ש 99%

מהאוכלוסיה תסתפק ברמת הנקיון הזו ;-)

לגבי טעם, זה עניין אישי. אני לדוגמא לא אוהב את התוצאה של המקציפים הנפרדים, אבל שוב, זה באמת כל

אחד וטעמו האישי.

פורסם

ההקצפה דיי זהה, מה שכן ההקצפה ב-u הרבה פחות נוחה מאשר בלטיסימה פלוס.

 

בנוסף, היא מספיקה לכוס אחת-שתיים.

 

לאספרסו ה-u מצויינת ונוחה לשימוש.

Got To love It

פורסם

מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין כל דגמי מכונות האספרסו של נסטלה? הרי בסופו של דבר הכנת האספרסו אינה מסובכת: המכונה בסה"כ צריכה להזרים מים רותחים בלחץ דרך הקפסולה ושלום על ישראל.

בשביל מה צריך כל כך הרבה דגמים כדי לבצע פעולה כל כך פשוטה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קניתי פיקסי + מקצי, לפני כשנה ליום ההולדת של אשתי לפני כשנה - למיטב זכרוני עלתה כ-1,000 ש"ח ואנחנו מרוצים מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין כל דגמי מכונות האספרסו של נסטלה? הרי בסופו של דבר הכנת האספרסו אינה מסובכת: המכונה בסה"כ צריכה להזרים מים רותחים בלחץ דרך הקפסולה ושלום על ישראל.

בשביל מה צריך כל כך הרבה דגמים כדי לבצע פעולה כל כך פשוטה?

 

זה נקרא בידול. מאפשר לך להוציא יותר מקהל הלקוחות.

בכל אופן, הרבה מהמכונות האלו גם מקציפות חלב, ושם יש הבדלים בעלות ויכולות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זה שלהקציף חלב יש כמה דרכים אני יודע, וברור לי שמכך נובע גם השוני בין המקציפים השונים. האמת היא שהשאלה שלי לגבי המכונה נבעה מזה שלפני משהו כמו חודש וחצי אבא שלי התקשר אלי כדי לבשר לי שהוא עומד לקנות מכונת אספרסו חדשה.

אמרתי לו שיתחדש, אבל רגע לפני שהוא שולף את הכרטיס, שיחשוב מה חסר לו במכונה הנוכחית שלו (גם היא של נסטלה, אין לי מושג לגבי הדגם אבל כבר בת שנתיים-שלוש) שמצריך את החלפתה.

אם לשפוט לפי העובדה שהמכונה הישנה עודנה במקומה ועובדת כתמול שלשום, כנראה שהדברים שלי נפלו על אוזניים קשובות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

על כגון זה אמר בני על הנקסוס S שלו: אני מת להחליף אותו, אבל אין לי תרוץ למה:-D

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה על התגובות!

אחרי סקר בכמה חנויות: בסט ביי נצחו! יש שם מבצע דגם U ב609 ש"ח

אז קניתי ביחד עם המקציף בסוף וזהו.

×
×
  • תוכן חדש...