Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת PCV בGTI MK5


שימו לב! השרשור הזה בן 4068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי ריוויזיה ראשונה של PCV

 

מה עדיף לשים את הרוויזיה המעודכנת של החברה או

את זה:http://www.ebay.com/itm/Eurojet-Volkswagen-Golf-GTi-Jetta-MK5-2-0-FSi-Modular-PCV-Link-Plate-Block-Off-/330768041668?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4d034fc6c4&vxp=mtr

 

 

רק מי שיודע ויש לו ניסיון שיענה.

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מנוע זהה לשלך עם מערכת oil catch, סתם טרחה ומיותר אבל כבר יש לי אז שמתי, בכל מקרה הייתי הולך על מקורי רויזיה אחרונה, תחליף גם את האטם הכתום למרות שלא קריטי וגם את הצינור שמתחבר לסרעפת יניקה החדש מגיע אפור אם אני לא טועה.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שהבנתי בשביל לחבר את זה AS IS בלי מיכל איסוף שמן, אתה צריך עוד פקק שמתחבר לסעפת יניקה וזה לא מגיע עם הקיט הנ"ל.

 

לא חובה חיבור לסרעפת, בחול ראיתי אנשים ששמים פשוט פלאח וסוגרים את הpcv, בארץ עוד לא ראיתי משהו ששם פלאח כזה, יש לחברות שלל קיטים כמו של חברת bsh

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חובה חיבור לסרעפת, בחול ראיתי אנשים ששמים פשוט פלאח וסוגרים את הpcv, בארץ עוד לא ראיתי משהו ששם פלאח כזה, יש לחברות שלל קיטים כמו של חברת bsh

 

אתה לBOOST TAP?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר פשוט לאטום את הפתח של הבוסט טאפ עם פקק ייעודי ולשים פלאח דל bsh שסוגר את כל פתחי הpcv שמעל השסתומים.

אם רוצים חיבור לשעון בוסט אז אפשר לקנות את הבוסט טאפ של apr לדוגמה ואז לשחק אם החד כיווניות הבוסט טאפ של apr יכול לשמש גם כפקק של הפתח הייעודי שעל הסרעפת. דרך אגב אחת מתופעות הלוואי של המערכות הללו זה מעט התייבשות של החלקים .

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

שים רוויזיה N של החלק המקורי.

היא מתחברת בורג לבורג ללא שינוי.

 

זה מה שאני עשיתי בזמנו לפני כ35K ק"מ.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...