Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

יש לי פנצר בצמיג הקדמי ומכיוון שהצמיגים על הסרן הקדמי "עשו את שלהם" ,אני מעוניין להחליף אותם.

יש לי תלושים לאוטו דיפו ולפי ההערות הכתובות על התלושים הם כוללים גם קניית צמיגים.מה הכי מומלץ לקנות מהם? ,איזו חברה? ,האם מישהו מכיר את מבצעי "1+1" שלהם? האם הם משתלמים? .למיטב הבנתי יש גם מבצעים נוספים של השני בחמישים אחוז ,הרביעי חינם ,מישהו יכול להאיר את עיניי?.

אודה למגיבים.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

תבדוק האם יש הם GOODYEAR במידה הדרושה.

אם אין, אולי קומו.

כל דבר אחר, כמו טייפון לא לגעת.

את הצמיגים החדשים תרכיב על הסרן האחורי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ולאד ,יש לי רעידות ברכב מעל 100 קמ"ש. ברכב בוצע כיוון פרונט והחלפה בין הצמיגים הקדמיים לאחוריים לאחר החלפת הגה ואז התופעה התחילה .האם החלפה הצמיגים על הסרן האחורי לא תגרום לכך שהרעידות לא תפסקנה ? (אני חושד כי הצמיגים הקדמיים דפוקים ,האחחוריים בני חצי שנה ו3000 ק"מ).

עריכה :

יש לך מושג מה מחירו של צמיג גודייר במידה 175/70/14 ? אני לא מתכוון לשלם 450 שקל לצמיג...:).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

רעידות מעל 100 קמ"ש זה בגלל איזון גלגלים לא טוב, לא בגלל כיוון פרונט. אולי בגלל צמיגים קדמיים גמורים.

הקניה צריכה לכלול איזון גלגלים, אם יהיו רעידות, צריך לחזור לאיזון נוסף.

מה יש לך עכשיו מאחור (דגם הצמיג)?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

MAXXIS. אני לא יוצא עכשיו לבדוק איזה דגם :). מחר אני חייב לקנות זוג חדש .ממה שראיתי ברשת גודייר יקרים מאד.אני רוצה "לסגור את הסיפור " גג ב600 שקל לזוג.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

מקסיס צמיגים סבירים.

אתה יכול לקנות במקום אחר, ואת התלושים לנצל למשהו אחר.

כנראה GOODYEAR DURAGRIP יעלו מעל 700 ש"ח לזוג.

ב 300 ש"ח לצמיג תחפש YOKOHAMA A.DRIVE.

 

ושוב, תבדוק כמה יעלה לך באוטו דיפו GOODYEAR ב"מבצע" ו KUMHO.

KUMHO בערך ברמה של מקסיס שיש לך מאחור.

מאיפה אתה? אני לא מכיר פנצ'ריות בדרום עזה:lol:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מהקריות.

אני יודע שסבירים.בחיים הכל זה פשרה בין הכיס לרצון :). אני תמיד קונה רמה או שניים מעל הסינים ,אבל בשביל רכב שנוסע 6000 ק"מ בשנה ולא יוצא אף פעם מהעיר השקעה שכזו לדעתי מיותרת.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אם לא תמצא משהו באוטו דיפו, תחפש בפנצ'ריות בסביבתך

FALKEN

YOKOHAMA

או זוג נוסף של מקסיס.

גם אני לא קונה צמיגים יקרים בגלל שברכב שלי הם נגמרים אחרי שנה וחצי-שנתיים (מעל 30 אלף ק"מ בשנה).

ממה שאני רואה על הרכב שלי עכשיו, מקסיס מתייבשים יותר מהר מפאלקן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה רצית שיהיה רשום במחיר הזה?

:lol:

 

החברה מייצרת בסין, קוריאה ווייטנאם .

במקור זאת חברה קוריאנית.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kumho_Tires

 

גם על PIRELLI P6 אפשר לראות "תוצרת סין" (פירלי מייצרים ב 14 מדינות).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...