Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שחרשתי את כל אזור מגורי-אזור התעשיה של חולון ואזור ובדקתי כמעט בכל חלקי החילוף שם

ולאף אחד אין ,החלטתי לשאול פה.

ככה שאם מישהו שמע ..ראה...או ישמע..אני אשמח לקבל פרטים להודעות הפרטיות

תודה

פורסם

אמור להיות בהיפר חלף באזור התעשייה סגולה ליד פתח תקווה.

 

רח' נחשון 17 , אזור תעשייה סגולה,פ"ת טל:03-9342021,03-9319721

פורסם

כמה כבר עולה חדש?!

 

 

ד"א, רק שיהיה לכם ברור. רוב הסיכויים שיש כזו דלק בפירוקיות, פשוט הם לא רוצים למכור לכם.

 

הם מעדיפים למכור את כל הדש-בורד כמקשה אחת מאשר ידית לך וכפתור להוא...

ככה הם יכולים להתקע עם כל אוטו שנים.......

פורסם

כמה עולה חדש? בדקתי בסביבות ה 1000 ש"ח ,המחיר הזה לא נראה לי הגיוני ,אבל זה מה שמבקשים במוסכי החברה,עם כל הכבוד (והאמת..אין כבוד)המחיר קצת מוגזם

פורסם

גם לי נראה שהם מגזמים קצת עם המחרים שלהם ב'צמפיון.

 

אצלי באוטו "נעלם" החלק שמעל המספר האחורי (סיאט אביזה 98 )

מין מחזיר אור בצבע אדום (יש שניים כאלה - אחד מכל צד - אצלי "נעלם" צד ימין)

 

כמה שחיפשתי בפירוקיות לא מצאתי (למעשה מצאתי אבל בעל הפירוקיה רצה למכור לי את כל הדלת האחורית )

 

בצ'מפיון רוצים 650 ש"ח על חתיכת פלסטיק.

m3forever

×
×
  • תוכן חדש...