Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א.יש הבדל כשילד טס על קיר ב 100 לבין ילד שטס על קיר ב 200 עם רכב ספורט.

 

ב.לפותח האשכול אמממ.... תתקשר רגע לביטוח ישיר תשאל כמה עולה לבטח אותך על OPC ,אההה אי אפשר,אז תשאל כמה עולה ל24 ומעלה,אופס שוב טעות אי אפשר,רק סוכן יבטח אותך או חברה כמו שירביט(מניסיון).

 

ג.ילד בן 21 שיש לו כסף לקנות OPC בדרך כלל מי שבעל הממון זה ההורים וגם זה מותר ,אבל כמה כאלה יש?

 

ד.אל תדאגו לשמלצר הוא לא מחזיק את הרכבים כי הוא כל כך רעב למכור לקהל הריטייל הכל נשאר בליסינגים שלו.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חביבי, עם כל הכבוד (ויש כבוד) קורסה OPC זה לא ממש סיאט איביזה 1600 או כל דבר אחר, זה רכב שצריך לדעת לנהוג בו.

אני בהחלט מבין למה סירבו לך. (ובינינו, באמת היית רוכש אותה?)

 

גם באופל קורסה OPC וגם אביזיה 1600 - נוהגים אותו דבר. יש גז ברקס והגה.

כמובן שבגרסה למתקדמים יש גם דוושה שלישית.

 

מספיק עם השטויות האלו.

הסיבה שלא נתנו לו לנהוג, היא שהיבואן עושה ביטוח "כולל" כזה לכל הרכבי תצוגה שלו והתנאים הם שהנהג יהיה מעל גיל 24 - פשוט כי מרבית רוכשי הרכבים החדשים, הם מעל גיל 24.

פורסם

כשחברת ביטוח AIG נכנסה לארץ הרמתי אליהם טלפון. הייתי אז בן 22 עם ותק רשמי של 5 שנות נהיגה.

קבלתי תשובה שהם לא מבטחים נהגים צעירים. עברו 15 שנה והם עדיין לא ראו ממני שקל. אפילו לא בדקתי אצלהם. הם לא קיימים מבחינתי.

עזוב אותך מאופל. יש אלטרנטיבות רבות וטובות. לא רוצים אותך - אתה לא צריך אותם. שישארו על העץ.

פורסם

גם לי הייתה בעיה עד שנגמר לי הנהג חדש.

ביונדאי לא עשו לי בעיות, אבל ברנו זה היה טיפה יותר קשה, בסוף הצלחתי לקבל נסיעת מבחן.

 

בכללי אבל לנהגים חדשים ו/או צעירים יותר קשה לקבל נסיעות מבחן.

זה גם מייקר להם את הביטוח, זה קצת בעיה עבורם.

 

מצד שני אפשר להבין אותם, הם גם יודעים שחלק מהאנשים בגילך הם לא רציניים וסתם באים כדי לנסוע על אוטו עם פוזה וכו', לרוב האנשים בגילך או בגילי אין כסף לרכב חדש, ובטח לא ב150 אלף ש"ח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לדעתי זה גם קשור למיתוג , למשל בסיאט מכוונים לצעירים ומנסים למשוך אותם כך שהם לא יכולים לבוא ולומר לך אי אפשר לעשות נסיעת מבחן :/

 

למורת שכשהייתי בן 21 קיבלנו 528 חדשה לשבוע מבחן(יש אחת עם תור של אנשים שמקבלים אותה לשבוע) ולא הייתה בעיה של ביטוח

 

 

בנינו למרות שאולי יש לך הרבה שעות נהיגה ביחס לגיל אתה עדיין נהג חדש וחסר ניסיון, נניח שאתה צודק ואתה נהג מנוסה , כמה בני 18 הם באמת כמוך? סוכנות לא יכולה לרדת פרטנית לכל בן 18 שמגיע ורוצה נהיגת מבחן כך שלגיטימי מבחינתם לחסוך עוגמת נפש ולמנוע מצעירים נסיעות מבחן..

פורסם

נראה שסתם ניסו לנפנף אותך. יש יבואנים שמתנהגים ככה ויש גם כאלה שלא. לפני שקניתי את ה-GTI שלי ניגשתי לנסיעות מבחן של צ'מפיון ולא רק שנתנו לי לעשות נסיעת מבחן על רכב ששווה הרבה יותר מהאופל OPC, אלא גם קיבלתי הסבר מעמיק על הרכב ועל המערכות שלו. בקיצור, הכל תלוי באופן שבו היבואן בוחר להתנהג ללקוחות שלו...

We are the Human Race

פורסם
התגובה שלך בדגש על השורה האחרונה מיותרת ממש. אצלנו בבסיס יש ״ילדים״ עם לאונים וגולפעם ועוד כהנה וכהנה רכבים שאני לעולם לא אבין מאיפה יש להם את הכסף לזה בשלב זה של החיים. יש אנשים שיש להם כסף ויכולת לרכוש, אתה סתם מזלזל ואתה יותר גרוע מהיבואן אם זו תגובתך.

 

סבבה שאתה משרת בקרייה, איפה שאני שירתי היו ילדים עם DL, שקודה פליסיה ופיג'ו 205. ועוד על זה אמרו תודה.

אני לא מזלזל בסחבק, סטטיסטיקה אומרת ש(ילד)בן 18 שנכנס לסוכנות ושואל על קורסה OPC לא בטוח בר-אמצעים לקנות אותה.

ויש סיכוי די טוב שירסק אותה באיזה קיר.

זו ההכללה של חברות הביטוח (למה מקיף לOPC לבן 18 עולה חמש ספרות? הא?) וזו גם ההכללה של אנשי המכירות, אני בכלל לא מאשים אותם בזה.

מישהו כאן אמר שנתנו לו נסיעה על אלטו בלי מלווים, יחי ההבדל. 69 סוסים עייפים לעומת 180 לא סלחניים כלל.

 

לאופל יש זכות בסיסית לסרב נסיעות מבחן על בסיס "סביר להניח שלא יקנה, וחבל על הרכב". הביטוח הזמני עולה להם כסף, הדלק עולה כסף. למה לבזבז סתם על מישהו ש(כמו שאמר dkny2)"סתם בא לעשות V".

 

יכול להיות שלnotepad באמת יש את הכסף ובאמת רצה לקנות, אני בעד, שייהנה, אבל לא צריך לסקול את שמלצר באבנים בגלל ש(מי ישמע) לא נתנו לו נסיעת מבחן.

מקסימום? בהמון סוכנויות מבקשים בנימוס לפתוח הזמנה לרכב ורק אז יקבל נסיעת מבחן. שישים מקדמה 2000שח או משהו אני בטוח שאז יצליחו לסדר לו בדרך כזו או אחרת את הנסיעה המיוחלת.

מקסימום יבטל.

 

נ.ב.

בדיוק נזכרתי שאחד מחברי הפורום פה עובד בנסיעות מבחן במחלקת OPC.. מי זוכר את שמו?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

באיזו סוכנות ניסית? חבר התקשר ליידי לסוכנות בהרצליה, הם תיאמו לו נסיעה בשניה ולא שאלו גיל בכלל.

אולי ניסית בת"א, משיחה שלי עם המנהל שם הוא בטוח שהקורסה מינימום M3 ועושה ל-1M בנס הרים עם האורות,

בחיים שלי לא צחקתי ככה. עשיתי במקום טלפון לחבר שלי עם 1M לבנה שהמנהל דיבר על חבר שלו עם 1M לבנה נוספת

ושנינו צחקנו ביחד, חיים שם בסרט חבל"ז :roll:

נ.ב.

לחבר שלי יש קורסה OPC שחורה והוא שילם הרבה הרבה פחות מ-150K על הכביש, סתם לסבר את האוזן...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
א.יש הבדל כשילד טס על קיר ב 100 לבין ילד שטס על קיר ב 200 עם רכב ספורט.

 

אין שום הבדל ברמת התוצאה, אולי בצורת הגרוטאה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
יש בחור שעובד בסוכנות הרצליה שמו לואיס, מעביר הדרכות של נהיגה מתקדמת. מניח שאפשר לדבר איתו שיסדר משהו הוא בטח לא חושב שמדובר על M3.

 

לואיס, גם אותו אני מכיר, כבר לא עובד באופל.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

דווקא ביקרתי בסוכנות בהרצליה, ישבו שם איזה שניים-שלושה בחורים והם דווקא כן התייחסו לקורסה כאילו זאת M3. הם לא הראו שום נכונות להתגמש. השיחה הלכה בערך ככה:

"אין לנו ביטוח מתחת לגיל 24."

"בסדר, אז נקבע תאריך מראש ותבדקו אם אתם יכולים לבטח אותי חד פעמית לתאריך ספציפי."

"יש סוכנויות שעושות את זה, אנחנו לא."

"אוקי אז אחד ההורים שלי ינהג".

"טוב מה הפרטים?"

רשמו את הפרטים שלי על איזה חתיכת דף ולא חזרו אלי כבר משהו כמו שבועיים-שלושה.

בעקרון כל האווירה הייתה שהם רק מנסים להעיף אותי משם. ולא, אני לא באמת מתכוון ללכת עם ההורים שלי, הם יותר עסוקים מראש הממשלה. שיחפשו אותי:evil:.

.Your average Notepad

פורסם
א.יש הבדל כשילד טס על קיר ב 100 לבין ילד שטס על קיר ב 200 עם רכב ספורט.

 

ב.לפותח האשכול אמממ.... תתקשר רגע לביטוח ישיר תשאל כמה עולה לבטח אותך על OPC ,אההה אי אפשר,אז תשאל כמה עולה ל24 ומעלה,אופס שוב טעות אי אפשר,רק סוכן יבטח אותך או חברה כמו שירביט(מניסיון).

 

ג.ילד בן 21 שיש לו כסף לקנות OPC בדרך כלל מי שבעל הממון זה ההורים וגם זה מותר ,אבל כמה כאלה יש?

 

ד.אל תדאגו לשמלצר הוא לא מחזיק את הרכבים כי הוא כל כך רעב למכור לקהל הריטייל הכל נשאר בליסינגים שלו.

 

היה לי ביטוח במחיר סביר בהחלט בגיל 23, ללא עבר ביטוחי (כלומר, לא העדר תביעות אלא פשוט לא גרתי בארץ בשנתיים לפני זה ולכן ללא עבר כלשהו) במחיר סביר בהחלט על אלפא חדשה שעלתה 150K.

אגב, את אותה האלפא בהיותי מתחת לגיל 24 קיבלתי לסופ"ש מהסוכנות (ועוד כמה מאז).

 

ביצעתי נסיעת מבחן ללא רשיון בתוקף אצל סיאט (הפלסטיק אבד ולא שילמתי את הזמני - גיליתי שאני יכול לשלם למשרד הרישוי פחות אם מדובר על הזמנה דרך האינטרנט, בסוכנות הסתפקו בזה).

 

בהונדה קבעו לי נסיעת מבחן, הגעתי לסוכנות, הרכב התעכב ואז התברר שאין להם ביטוח עבורי. אמרתי לסוכן שהוא אדיוט, יצאתי משם והם הפסידו עסקה. טוב למען האמת היו סיבות טובות יותר נגד האקורד אבל הסוכן לא ידע זאת.

 

מסקנה: יש יבואנים שרוצים למכור והם מוכרים ויש יבואנים שיש להם תחביב - "יבוא ושיווק רכב".

 

ויש כאלו עם דיסוננס קוגניטיבי כמו צ'מפיון.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

כמו שאמרו קודם, כנראה נפנפו אותך כמו עשרות צעירים לפניך שבאו לבקש סיבוב על ה-OPC.

תגיע עם אבא מצויד בחליפה ורולקס ותראה איך היחס משתנה ופתאום יש ביטוח בתוקף. תעשה סיבוב, אבא יחתום על ההמחאה ותתחדש. אין לך שום סיבה להעלב - c'est la vie

 

ד"א, לגבי בני נוער ותאונות. פעם התרגזתי שדיברו על בני נוער שהם חסרי אחריות וכעסתי על כל המגבלות שהיו על נהגים חדשים (שבזמני היו מאוד קלות יחסית להיום). היום אני יודע שבני נוער הם חמורים ונהגים גרועים ברמה הפיזיולוגית ופשוט אין מה לעשות עם זה. אני משער שאני נשמע כל סבא רטנוני, אבל לפי דעתי מכונית כמו ה-OPC היא לאנשים יותר מיושבים בדעתם.

מצטער שאני דרמטי, אבל עדיין חרוטות בזיכרון שלי שלוש גופות מפוזרות על כביש 4 לא רחוק מה-205GTI המפורקת שלהן (חלפנו בזירה מעט לאחר התרחשותה - באופן אירוני נסענו בפיז'ו 205) ועוד סיפורים על "ילדי ה-GTI" משנות ה-80. אז נכון שאפשר להיהרג גם בסובארו לאונה 1300 אוטומטית (אני כמעט עשיתי את זה עם לאונה 1600), אבל זה דורש כנראה יותר מיומנות.

פורסם
ואגב כשהייתי שם יצא משם ילד בן 17 עם 370z שחורה חדשה.

 

זה לא אומר הרבה ידידי למעט פוטנציאל גבוה למכונית תורמת איברים (חוכמה גדולה לקנות לילד בן 17 מכונית חזקה עם הנעה אחורית,והרי את הבקרות צריך לבטל כדי לראות מה זה עושה, נכון?...).

 

אפשר להתקשקש כמה שרוצים על זה ש"הכל תלוי בחינוך", אבל יש דברים שלא מומלץ לעשות וזה אחד מהם, אומנם יש בקרות וגם מאזדה 3 יכולה לנסוע מהר אבל יש מכוניות שמראש מועדות לפורענות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...