Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היבואן לא רוצה למכור? אל תקנה! פשוט מאוד,

 

יש כאן שוק חופשי ולאופל יש מתחרות,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה כבר בן 18 ? באמת כבר בגיל שתוריד את שלמה שמלצר. אם אתה לא תקנה תתמוטט האימפריה שלו.ממספנות ישראל דרך אפקון ועד 30000 רכבי ההשכרה. הכל ייפול אם תכעס עליו.

ובטון רציני - שלמה שמלצר הוא האיש הכי מחושב. כך הגיע מהשכרת קונטסה 900 אחת משולחן במוסך ויקטור (חמו), אחרי הצבא, למה שהוא. אם לא עשה ביטוח - לא כדאי לו שתנהג.

 

מאשר את המסלול התלול של שלמה עד לאן שהיגיע ומהיכן .

פורסם

טוב מאוד שלא נתנו לך לנהוג! אל תקנה, חרה של מכוניות האופל האלה, אני לא עשיתי נסיעת מבחן על האופל אסטרה 1400 טורבו ואכלתי אותה, עכשיו מצאתי סטיקר "חרה של מכונית" הדבקתי מאחורה , החניתי ברחוב ראשי ונוסע עם הסאנטה-קרוז קארבון שלי להנאתי.

פורסם

שלמה שמלצר התחיל למכור פרארי ב- 150K?

שלא יעשו עליך פוזות! אם זה מתחיל כך, רק תתאר לך מה יקרה כשתצטרך להחליף חלק ברכב במסגרת האחריות. ישנם רכבים לא פחות טובים מקורסה, עם יבואנים שנותנים שירות מעולה.

יש פה הרבה אנשים שמצטדקים. כשהם הולכים לעשות קניות בסופר, הם עושים השוואת מחירים ואם אפשר, אפילו טועמים, אבל כשבן אדם רוצה לרכוש רכב ב- 150K הם מצדיקים את היבואן החזיר שלא עשה ביטוח לרכב שקהל היעד שלו הוא נהגים צעירים. הלוואי ולא ימכרו עוד קורסה OPC אחת.

פורסם

ממש לא חושב שקהל היעד שלו הוא ילדים בני 18. מצטער, אבל לא חושב שיש עשרות ומאות בני 18 בארץ, שעומדים בתור לקנות רכב כלשהו ב150,000 שקל.

אפשר גם בהחלט להבין את היחס שלהם, רכב ב150,000 הוא לא קרטון חלב במכולת. לא כל הסוכניות מחזיקות גם את כל הדגמים לנסיעות מבחן, כל סוכנות מהבחירה שלה והמיתוג שלה. כן, יש עם זה בעיה, אבל אני לא חושב שזו סיבה לרוץ ולפסול את אופל.

בנסיעות מבחן ברכבים מהסוג הזה אנשים נוטים לנסות לבדוק למה הרכב באמת מסוגל, וזה הגיוני שהם לא רוצים לסכן אותו עבור אנשים שאבסולוטית אין סיכוי שיש להם הרבה ניסיון על הכביש, וגם נפשית כנראה לא בשלים לזה. יכול להיות שפותח השרשור עבר עד עכשיו מאות אלפי קילומטרים, אבל זה שיש יוצא אחד מן הכלל, לא סותר את הכלל. גם בבסיס שלי, בזמנו, היו אנשים שהגיעו עם audi tt וleon cupra ומה לא. זה שההורים שלה היו מספיק עשירים בשביל לקנות להם רכב כזה או אחר, עוד לא הפך אף אחד מהם לנהג טוב.

יכול להיות שכל זה היה נפתר אם היה מגיע גם מישהו מבוגר יותר \ היו רואים שיש כוונה של ממש לקנות את הרכב?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
שלמה שמלצר התחיל למכור פרארי ב- 150K?

שלא יעשו עליך פוזות! אם זה מתחיל כך, רק תתאר לך מה יקרה כשתצטרך להחליף חלק ברכב במסגרת האחריות. ישנם רכבים לא פחות טובים מקורסה, עם יבואנים שנותנים שירות מעולה.

יש פה הרבה אנשים שמצטדקים. כשהם הולכים לעשות קניות בסופר, הם עושים השוואת מחירים ואם אפשר, אפילו טועמים, אבל כשבן אדם רוצה לרכוש רכב ב- 150K הם מצדיקים את היבואן החזיר שלא עשה ביטוח לרכב שקהל היעד שלו הוא נהגים צעירים. הלוואי ולא ימכרו עוד קורסה OPC אחת.

 

אתה מנסה ל"קלל" אותו שלא יימכור אחת.

חשבת אולי שהקללה היא ברכה ? שאולי הוא לא רוצה למכור אחת ? שוק המכוניות האלה קטן (ותזזיתי). למה לו להתמחות בתחזוקת מנוע שונה שיביא לו רק טענות וצרות ?

כמו שאמרתי - שלמה לא מונע, בניגוד לכמה בפורום זה, מרגשות ובטח שלא פועל אמוציונלית . רק תחשיבי כדאיות. פופולריות אצל בני 18 כנראה לא שווה לו הרבה.שייתעסקו המתחרים עם הצרה הזאת.

פורסם
סבבה שאתה משרת בקרייה, איפה שאני שירתי היו ילדים עם DL, שקודה פליסיה ופיג'ו 205. ועוד על זה אמרו תודה.

אני לא מזלזל בסחבק, סטטיסטיקה אומרת ש(ילד)בן 18 שנכנס לסוכנות ושואל על קורסה OPC לא בטוח בר-אמצעים לקנות אותה.

ויש סיכוי די טוב שירסק אותה באיזה קיר.

זו ההכללה של חברות הביטוח (למה מקיף לOPC לבן 18 עולה חמש ספרות? הא?) וזו גם ההכללה של אנשי המכירות, אני בכלל לא מאשים אותם בזה.

מישהו כאן אמר שנתנו לו נסיעה על אלטו בלי מלווים, יחי ההבדל. 69 סוסים עייפים לעומת 180 לא סלחניים כלל.

 

לאופל יש זכות בסיסית לסרב נסיעות מבחן על בסיס "סביר להניח שלא יקנה, וחבל על הרכב". הביטוח הזמני עולה להם כסף, הדלק עולה כסף. למה לבזבז סתם על מישהו ש(כמו שאמר dkny2)"סתם בא לעשות V".

 

יכול להיות שלnotepad באמת יש את הכסף ובאמת רצה לקנות, אני בעד, שייהנה, אבל לא צריך לסקול את שמלצר באבנים בגלל ש(מי ישמע) לא נתנו לו נסיעת מבחן.

מקסימום? בהמון סוכנויות מבקשים בנימוס לפתוח הזמנה לרכב ורק אז יקבל נסיעת מבחן. שישים מקדמה 2000שח או משהו אני בטוח שאז יצליחו לסדר לו בדרך כזו או אחרת את הנסיעה המיוחלת.

מקסימום יבטל.

 

נ.ב.

בדיוק נזכרתי שאחד מחברי הפורום פה עובד בנסיעות מבחן במחלקת OPC.. מי זוכר את שמו?

 

״בזמנך״ גם כרית אוויר אחת הייתה פינוק אדיר וקדמה בל תתואר, זה אומר שהיום כשאתה ממליץ למישהו על רכב בטיחותי אתה מספר לו על יונדאי גטס המתקדמת עם כרית אוויר אחת וללא abs? או ממליץ לעשירים בלבד על פיאט פונטו עם 2 כריות אוויר וabs? (הו, הקדמה)

הגיע הזמן שאנשים יתעוררו ויבינו שקונים יש בכל הגילאים, יש אנשים שהפרוטה מצויה בכיסם. אחותי בזמן הצבא שלה (לפני 3 חודשים סיימה) הכירה מישהו מהיחידה שלה (״ילד״ כמוה) שהחזיק עסק. וואלה! כן, יש גם כאלה.

שאדון שמלצר יעשה את ההחלטות שלו, ופותח השרשור יעשה את שלו (שלפי דעתי הקורסה לא אמורה להיות כלולה בהם) אבל הזלזול שהבעת כשאמרת ״באמת היית קונה אותה״ היה בדיוק מה שפותח השרשור מלין עליו.

 

בחור צעיר שיש לו 150 אש״ח לרכישת רכב, הוא אגב כלכלית כנראה יותר יציב ממבוגר שיש לו בנוסף ילדים לשלם עליהם לגן, בית להחזיק, חשבונות לשלם וכו׳

על זה כמובן, אתם לא חושבים, זה יגרום לכם לאי נוחות. נו טוב, ככה זה כשמתעלמים מהמציאות

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

[בחור צעיר שיש לו 150 אש״ח לרכישת רכב, הוא אגב כלכלית כנראה יותר יציב ממבוגר שיש לו בנוסף ילדים לשלם עליהם לגן, בית להחזיק, חשבונות לשלם וכו׳

על זה כמובן, אתם לא חושבים, זה יגרום לכם לאי נוחות. נו טוב, ככה זה כשמתעלמים מהמציאות

 

אהבתי את הגישה שלך :idea:

פורסם

הביטוח לא עולה לו כלום. יש לו את "שירביט" שלו. הוא פשוט לא רוצה להתעסק עם שוק של 4 מכוניות מיוחדות בשנה עם ילדי עשירים משועממים שינסו אותן עד מעבר למקסימום מול קופה/שמופה/TSi של ילדי רחוב אחרים ויישבו לו במוסך עם שטויות טענות ומענות . בשביל מה לו ? באותו זמן הוא מוכר/מחכיר מאות מכוניות סטנדרטיות לתחזוקה,לגופים רציניים.

פורסם
לואיס, גם אותו אני מכיר, כבר לא עובד באופל.

 

אז הלכו לי ה"קשרים" באופל. הוא נשאר בתחום?

 

 

שלמה שמלצר התחיל למכור פרארי ב- 150K?

שלא יעשו עליך פוזות! אם זה מתחיל כך, רק תתאר לך מה יקרה כשתצטרך להחליף חלק ברכב במסגרת האחריות. ישנם רכבים לא פחות טובים מקורסה, עם יבואנים שנותנים שירות מעולה.

יש פה הרבה אנשים שמצטדקים. כשהם הולכים לעשות קניות בסופר, הם עושים השוואת מחירים ואם אפשר, אפילו טועמים, אבל כשבן אדם רוצה לרכוש רכב ב- 150K הם מצדיקים את היבואן החזיר שלא עשה ביטוח לרכב שקהל היעד שלו הוא נהגים צעירים. הלוואי ולא ימכרו עוד קורסה OPC אחת.

 

אני בדעה שצריך לתת נסיעת מבחן גם לנהגים צעירים אבל לא מסכים עם דבריך האחרים, הקורסה היא אחת הטובות בקטגוריה הזאת ובצמפיון(איפה שרוב המתחרות שלה) אין שירות מעולה.

פורסם

אם הוא לא היה רוצה "להתעסק", הוא לא היה מביא את ה-OPC כלל. ברגע שהוא מכר ולו מכונית אחת הוא בכל מקרה חייב להחזיק ציוד וחלפים.

יבואן שמביא מכוניות כאלו דווקא רוצה שתהיה להן נראות על הכבישים הציבוריים על מנת שייצרו "הילה" לשאר גרסאות הדגם ולמותג בלבד.

דוגמאות מובהקות (מהארץ) - אימפרזה טורבו, איביזה בגרסאות הספורט, פיז'ו 106/205/306 בגרסאות ה-GTI ועוד כמה שהייתה להן השפעה אדירה על שאר הגרסאות ועל המותג כולו.

 

סופרבמבה, הרוב המוחלט של בני 18 עם מכוניות שהיא לא גרוטאה, קיבלו המון עזרה ברכישה/אחזקה מההורים. גם מבין אלו שיש להם הכנסה או עסק - הרוב המוחלט קיבלו גב של השקעה ראשונית או קשרים מההורים. מי שחושב אחרת הוא תמים. ישראל היא לא ארה"ב שבחור יכול להתחיל לעבוד קשה בשעות אחה"צ מגיל 15 ובגיל 17 כבר לחסוך למכונית ספורט וגם להחזיק אותה (ואז למכור אותה כדי לממן את הקולג' - אבל זה סיפור אחר). בישראל גם הרבה מבני ה-30 שקונים מכונית חדשה מקבלים עזרה לכך מהמשפחה.

 

לגבי היציבות הכלכלית לטווח ארוך של מאן-דהו, זה משהו שממש לא מעניין את סוכן המכירות - אותו רק מעניין

א' - שהבחור לא יהרוס את הרכב (ואז אם ימצא שזה נבע מחוסר אחריות שלו עלולים לפטר אותו)

ב' - למכור מכוניות, לאנשים שיהיו יציבים או לא יציבים וכו' וכו'.

פורסם

ממש לא חושב שקהל היעד שלו הוא ילדים בני 18. מצטער, אבל לא חושב שיש עשרות ומאות בני 18 בארץ, שעומדים בתור לקנות רכב כלשהו ב150,000 שקל.

אפשר גם בהחלט להבין את היחס שלהם, רכב ב150,000 הוא לא קרטון חלב במכולת. לא כל הסוכניות מחזיקות גם את כל הדגמים לנסיעות מבחן, כל סוכנות מהבחירה שלה והמיתוג שלה. כן, יש עם זה בעיה, אבל אני לא חושב שזו סיבה לרוץ ולפסול את אופל.

בנסיעות מבחן ברכבים מהסוג הזה אנשים נוטים לנסות לבדוק למה הרכב באמת מסוגל, וזה הגיוני שהם לא רוצים לסכן אותו עבור אנשים שאבסולוטית אין סיכוי שיש להם הרבה ניסיון על הכביש, וגם נפשית כנראה לא בשלים לזה. יכול להיות שפותח השרשור עבר עד עכשיו מאות אלפי קילומטרים, אבל זה שיש יוצא אחד מן הכלל, לא סותר את הכלל.

 

1. קהל היעד של רכבי הספורט הם בד"כ אנשים צעירים.

2. היה ניתן להציע לפותח השרשור פתרון יותר יצרתי, כמו להציע לו נסיעה עם אחד מאנשיי הסוכנות ואפילו את זה לא עשו.

3. בדיוק ההיפך- בא בן אדם ומעוניין לרכוש רכב חדש במיטב כספו ובגלל שנהגים בגילו נוהגים לעיתים בפראות, היבואן פשוט מבטל אותו.

 

אם אתם רוצים רכבים דומים בסביבת המחיר של הקורסה, בבקשה: פונטו ופיאט 500 אבארט', וולוו C30 (מוכרים אותה בהנחה של 40K), סיאט איביזה/ לאון, פולסווגן פולו GTI/ שירוקו ואם החיים אצלו הם לא 0 ל- 100, המיני קופר הוא רכב טוב בהרבה, אפילו בגרסה החלשה שלה.

פורסם
1. קהל היעד של רכבי הספורט הם בד"כ אנשים צעירים.

2. היה ניתן להציע לפותח השרשור פתרון יותר יצרתי, כמו להציע לו נסיעה עם אחד מאנשיי הסוכנות ואפילו את זה לא עשו.

3. בדיוק ההיפך- בא בן אדם ומעוניין לרכוש רכב חדש במיטב כספו ובגלל שנהגים בגילו נוהגים לעיתים בפראות, היבואן פשוט מבטל אותו.

 

אם אתם רוצים רכבים דומים בסביבת המחיר של הקורסה, בבקשה: פונטו ופיאט 500 אבארט', וולוו C30 (מוכרים אותה בהנחה של 40K), סיאט איביזה/ לאון, פולסווגן פולו GTI/ שירוקו ואם החיים אצלו הם לא 0 ל- 100, המיני קופר הוא רכב טוב בהרבה, אפילו בגרסה החלשה שלה.

 

C30? לא כ"כ קשורה לכאן.

מהבחינה הספורטיבית לטעמי אף אחד מהרכבים שציינת לא עולה עליה, בטח לא קופר בסיסית . מדבריך מניח שלא נהגת בה בכלל.

פורסם
אתה כבר בן 18 ? באמת כבר בגיל שתוריד את שלמה שמלצר. אם אתה לא תקנה תתמוטט האימפריה שלו.ממספנות ישראל דרך אפקון ועד 30000 רכבי ההשכרה. הכל ייפול אם תכעס עליו.

ובטון רציני - שלמה שמלצר הוא האיש הכי מחושב. כך הגיע מהשכרת קונטסה 900 אחת משולחן במוסך ויקטור (חמו), אחרי הצבא, למה שהוא. אם לא עשה ביטוח - לא כדאי לו שתנהג.

 

יבוא אופל תחת הבן שלו אסי שמלצר. ואגב, גם חברת הביטוח שלו, אז מה אכפת לו ? :)

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
1. קהל היעד של רכבי הספורט הם בד"כ אנשים צעירים.

2. היה ניתן להציע לפותח השרשור פתרון יותר יצרתי, כמו להציע לו נסיעה עם אחד מאנשיי הסוכנות ואפילו את זה לא עשו.

3. בדיוק ההיפך- בא בן אדם ומעוניין לרכוש רכב חדש במיטב כספו ובגלל שנהגים בגילו נוהגים לעיתים בפראות, היבואן פשוט מבטל אותו.

 

אם אתם רוצים רכבים דומים בסביבת המחיר של הקורסה, בבקשה: פונטו ופיאט 500 אבארט', וולוו C30 (מוכרים אותה בהנחה של 40K), סיאט איביזה/ לאון, פולסווגן פולו GTI/ שירוקו ואם החיים אצלו הם לא 0 ל- 100, המיני קופר הוא רכב טוב בהרבה, אפילו בגרסה החלשה שלה.

 

צעירים זה לאו דווקא בני 18. מה זה צעירים? מי שלא עבר את גיל 20? רוב האנשים שאני מכיר מהתחום המוטורי הם באיזור ה30, וחלק מתקרבים ל\עברו את ה-40, אז אני לא יודע על פי מה אתה קבעת שזה קהל היעד.

ניתן היה לפתור את זה בהרבה דרכים. עצם חוסר הרצון לתת לילד בן 18 לנהוג באוטו הוא ברור, כשלא ברור אם הילד הראה רצינות לגבי הרכישה או לא. גם כשאתה נכנס, בתור ילד בן 18, לחנות כלי נגינה כמו "כלי זמר" מסתכלים עליך בצורה מאוד שונה ממה שמסתכלים על בן אדם בן 30. ככה זה, זה שיש כמה ילדים עשירים בישראל, לא הופך את בן ה18 הממוצע לרוכש פוטנציאלי של מכונית ב150 אלף. יכול להיות שnotepad הוא כזה, אבל ליבואן אין דרך ממשית לנחש.

 

שוב, היבואן מבטל אותו כי הוא (ככל הנראה, כי הוא לא טען אחרת) לא הראה שהוא באמת רוצה לקנות את הרכב, ובשביל הילד האחד שפעם בעשור יקנה רכב כזה, לא שווה לו כנראה לממן את הביטוח לרכב תצוגה שלו. זה הכל. אם אתה מבין שרוב הילדים בגילו רוצים לנהוג בפראות, אתה גם אמור להבין למה לא שווה ליבואן להשקיע בביטוח לרכב לילדים בני 18, שכנראה ירסקו אותו, רק כי אולי, מתישהו, בבוא היום, אחד מהם יקנה רכב כזה (אבל רק אולי).

וכן, הוא יכול ללכת ליבואן אחר. שיעשה מה שבא לו, הוא גם יכול לחזור לשם עם פנקס צ'קים ולהגיד שהוא באמת מתכוון לקנות (רצוי עם אמא או אבא, בשביל שיתחיסו אליו קצת יותר יפה). אני יודע רק להעיד על עצמי שלצ'מפיון מוטורס אני לא מתקרב, לא משנה מה, אבל זה כבר נושא לסיפור אחר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...