Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר של אבא שלי לא מבין ברכבים וגם לא בתקציב אבל מבקש לא יקר אבל שיתאים למשלוחי לחם ,מחפש מסחרי שיתאים לחלוקה של מאפייה בגודל בינונית .אם מישהו פה מבין ברכב מסחרי יש לו המלצה אני יעביר לו את המלצה .שבת שלום לכולם :)

לא מדובר ברכב חדש ברכב יד שניה .

פורסם

מה ההגדרה לגודל בינוני?

 

אני מציע לך מספר רכבים שתגיד לי מה הכיוון:

1. פיאט פיורינו - זה טנדר ממש קטן.

2. פיאט דובלו, פז'ו פרטנר, סיטרואן ברלינגו, רנו קנגו - טנדרונים.

3. סיטרואן ג'מפי, יונדאי i800/H1, פולקסווגן טרנספורטר - מסחריים.

 

מה הגודל הנדרש?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
שלום חבר של אבא שלי לא מבין ברכבים וגם לא בתקציב אבל מבקש לא יקר אבל שיתאים למשלוחי לחם ,מחפש מסחרי שיתאים לחלוקה של מאפייה בגודל בינונית .אם מישהו פה מבין ברכב מסחרי יש לו המלצה אני יעביר לו את המלצה .

כמה ארגזי לחם המאפיה צריכה לחלק כל יום?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כמה ארגזי לחם המאפיה צריכה לחלק כל יום?

 

 

 

 

 

ל'

 

אני ישאל את הבחור בשבוע הבא ,שאני נמצא אצלו ,תודה רבה על העזרה לכולם.

פורסם

מעבר לכך שצריך להיות רכב סגור ונקי, חשוב מאוד שיהיה רכב אמין (גם אם במחיר גבוה יותר) ושלא יתקע בדרך- אין דבר מעצבן יותר בבוקר כשמחכים לרכב של הלחם הטרי בבוקר והוא לא מגיע.:-) . קרה לי פעם דבר כזה עם רכב של רשת מאוד נפוצה, חיכיתי חיכיתי והרכב הגיע באיחור רב (למען האמת בגלל פנצ'ר), הידיים של הנהג היו מאוד לא נקיות ואני וויתרתי על התענוג באותו היום.

פורסם

יש לך כמה גדלים, וכמה סוגי רכבים!!!

 

 

יש לך משאיות חלוקה עירונית כמו איסוזו סומו שהקטנות שבהן מעמיסות 6 משטחים:

הן מאוד אמינות, אני מכיר בחור עם סומו שנמצא עם משאית מודל 2001 ועדיין עובד

עליה כגרריסט, למרות הקילומטרז' הרב הרכב עדיין עובד,

85971264.jpg

 

 

הרכב הבא שאני יכול להמליץ לך זה וואן בסגנון של מרצדס ספרינטר/פולסוואגן קאפרטר (לאיווקו אל תתקרב!)

היא הרבה יותר סימפטית ונוחה לנהג, רכב שבנוי ברמה גבוה עם תא נוסעים מפואר ביחס לרכבי עבודה אחרים,

אם אתה נוסע רחוק עם לא הרבה משקל, הספריטנר היא פיתרון עבורך, (בתמונה התאומה דודג' ספרינטר)

dodge-sprinter-van.jpg

 

הרכב הבא שאני הולך להמליץ לך עליו הוא בסגנון של הספרינטר רק בקטן,

פורד טראנזיט, סמל האמינות, רכב די רועש בתא הנוסעים, אין לו כוח כמו לספרינטר,

אך הטראנזיט זולה משמעותית! וגם הטיפולים והחלקים בה פחות יקרים מהספרינטר,

אך זה רכב שאותי אישית די אימלל בנסיעות, (בעיקר את האוזניים ועצם הזנב)

12379-SAM_9314.JPG

 

 

ויש לך רכבים יותר קטנים כדוגמאת הפורד קונקט, שיכולה להעמיס כ 15 ארגזי לחם

בדגם הארוך גבוה,

dscn01.JPG

 

מקווה שעזרתי,

 

 

 

בהצלחה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אני ממליץ לכת על משאית קלה עם ארגז סגור. היא מוכרת במס באופן מלא ולכן תהיה בסך הכ יותר זולה מטנדר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...