Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי יוקרה, איך הם נתפסים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתחזקים אותו, פשוט נהיה יבש בזמן האחרון

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הבנתי את הכוונה שלו. לא הבנתי למה הוא חשב שזה המקום. חבל סתם לקלקל נושא ענייני בבדיחות קרש.

ציינתי כבר שאני בסטרס??

 

:fist: :fist: :fist:

פורסם

שמר, אתה מוזמן למרוח על עצמך חומר סיכוך אהוב ולהזדי%ן לי מהשירשור יקירי

פורסם
Bite me, bitch !

אנשים מנצלים בפורום את המצב הוירטואלי בו הם נמצאים במקום הבטוח שלהם,מאחורי המסך שלהם ומרגישים כוח/ביטחון וממהרים לכתוב תגובות לאנשים אמיתיים (לא וירטואלים) שהם לא מכירים כאילו היה זה שונה מעצם אמירת הדברים מילולית, לאותו זר ברחוב.

תגובת הזר במצב המציאותי ולא הוירטואלי ברורה לכולנו:

שבירת עצמות, נקיעת/פציעת הידיים, פציעות שטחיות ו/עמוקות או חלילה מקומות גרועים יותר.

או כמו שאני אוהב את התפריט שלי, זה יכל להסתיים במקרה קליל אך קליט של סטירה מצלצלת שתשלח אותך הביתה בוכה לאמא גם בגיל 50.

אז תהנה כל עוד אתה יכול גיבורי מקלדת יש כמו זבל ולכן אני לא מתרגש פשוט חבל לי שהתעלקת לי על השירשור הזה בלי שום שייכות וקשר וחירבנת אותו ואת האוירה החיובית בו לחתיכות יטרול.

פורסם

סליחה שאני מתערב.

 

אתה פתחת את השירשור לפני לא מעט זמן, כל הכבוד!!

וזאת הכותרת: "רכבי יוקרה, איך הם נתפסים"

 

אבל הערת את השירשור בהודעה שלך (מ"ס )131, שלא ממש קשורה לפה, ואתה עוד בא בטענות.

 

לא ניראה לך היה יותר הגיוני להפנות את השאלה עבור ייעוץ ברכישת רכב?

פורסם
אנשים מנצלים בפורום את המצב הוירטואלי בו הם נמצאים במקום הבטוח שלהם,מאחורי המסך שלהם ומרגישים כוח/ביטחון

 

עובד לשני הכיוונים.

לכשתהיה בעלים ו/או מנהל של אתר כלשהו - תוכל לקבוע לאחרים מה ואיפה לכתוב. :idea:

 

לא מוצא בעיניך? עבור הלאה. לא ביקשתי ממך לשלוח לי SMS תמיכה...

פורסם

פלג

נושא חדש נפתח בייעוץ רכב. יחד עם זאת החלטתי להשתמש בעצתם של המגיבים שהביעו עניין בנושא של רכבי היוקרה

וכיצד הם משפיעים על תפיסתנו לגבי מעמד של אדם כזה או אחר. ומשום שהגיע רגע האמת והמשתתפים בנושא גם מודעים

על מה מדובר ואיזה סוג של עסק ומי הבנאדם ומה אני שואף להשיג החלטתי לשתף אותם גם ברגע האמת ובייעוץ ברכישת הרכב.

סוג של שירשור בהמשכים שמתעדכן עד לרגע האמת.

חוץ מהפטרייה התוססת מעלי (ראה ערך : "שמר" בויקימילון) לאיש לא היה בעיה עם השירשור המוקפץ ועם עצם בקשתי לעזרתם

בהמשך לשיחותינו בנושא בעבר.

ובזה זה מסתיים.

אם אין למישהו משהו רלוונטי להוסיף בנושא העזרה אותה ביקשתי אנא תחסכו ממני את משחקי הגנון האלה.

פורסם

ובזה זה מסתיים.

עדיין לא הפנמת, אז אסביר בצורה פשוטה יותר:

אתה יכול להתחיל משחקון, אבל לא לקבוע כיצד הוא ייראה, גם לא מתי הוא מסתיים.

אפשר להתעלם ולעבור הלאה, אפשר להתעצבן, אפשר להמשיך עד קץ הדורות/עד לנעילה/מחיקה ע"י מנהל, אפשר גם לאיים. לא על כולם זה עובד.

 

פשוט וקל. מומלץ להדפיס, לגזור ולשנן בבית.

פורסם

שמע אתה דביל שאין דברים כאלה שנים שלא נתקלתי ביצורים כמוך מקווה בשבילך שאתה ילד מונגול ואז יסביר את הראש כרוב שיש לך אבל אם עברת את ה 30 אתה טרול אבל משהו כבר בקטגוריית המוגבלים מוחית. כך או כך אל תחמיא לעצמך אני לא מתרגש ממך רק צר לי על נושא ענייני שנקטל על ידך לא מעבר.

ינעל או לא זה כבר לא חשוב.

יאלה סע יטמבל


×
×
  • תוכן חדש...