Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיברקלאב!


פיברקלאב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שלישי יצאנו ליום בשטח

מצאנו עוד שני רכבים מעניינים משם המשכנו לסיור במקום בו הכל התחיל מפעל אוטוקרס בטירת הכרמל

ואפילו נהיגת מבחן בשאריות של קוביה :lol:

היה משעשע !!

[ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH][ATTACH]007.JPG[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]

008.JPG

005.JPG

006.JPG

009.JPG

010.JPG

חבר צוות פיברקלאב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

"אני מעריץ אותך," אמר הנסיך הקטן ומשך קלות בכתפיו "אבל מה יוצא לך מזה?"

  • תגובות 1.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ביום שלישי יצאנו ליום בשטח

מצאנו עוד שני רכבים מעניינים משם המשכנו לסיור במקום בו הכל התחיל מפעל אוטוקרס בטירת הכרמל

ואפילו נהיגת מבחן בשאריות של קוביה :lol:

היה משעשע !!

 

"מתחם אוטוקרס". גם למעלה משלושים שנים אחרי שירדה הרום 1301 האחרונה מקווי ההרכבה, קל לדמיין את הסוסיתות והכרמלים נעים מאולם לאולם במפעל הלא-קטן הזה, שנחנך לראשונה בסוף 1965. מעבר לארכיאולוגיה המוטורית (והארכיטקטונית), הביקור במתחם המגובב הזה - חלקו אטום, בחלקו מזבלה (מישהו מחפש וולוו 850?) ובחלקו האחר מוסכים, מחסנים ונגריות, מצליח בכל זאת לרגש. סיאנס עם שובינסקי? כמעט...

 

אז לטובת כל אלו שעוד לא היו בקרן היסוד 10, טירת הכרמל, הנה לקט תמונות מאתמול, ומ- 1967-1978.

 

תיהנו!

Autocars 3 1978.jpg

Autocars 3 2012.JPG

Autocars 6 1978.jpg

Autocars 6 2012.JPG

Autocars 6.90m bridge 2012.JPG

Autocars 1967 northwards.jpg

Autocars admin 1967.jpg

Autocars admin 2012.JPG

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

כשתהיו באזור פעם הבאה תודיעו ואני אכוון אתכם למישהו שמתעסק עם סוסיתות הרבה זמן, ואני מניח שתשמחו לבקר אותו

פורסם
יוחאי מזל טוב, הרבה זמן אני מפנטז על גלבוע, ועל אחותה האוונגרדית הסברה.

רן

 

רן,

אפשר לדאוג לך גם למכונית! איזו תרצה, בבקשה?

 

אני מחכה שתאתר לי סברה! - רן

 

לוקח לוקח...אבל מישהו בלבל אותי עם האופנובנק....רן

 

 

רן, לפי ההודעות שלך, נראה לי שזה אתה שמתבלבל... :wink:

הרמת להנחתה לגבי הסברה, כי חשבת שלא נמצא, ועכשיו אתה צריך לבלוע בחזרה את המילים מהמקלדת...:-D

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
כשתהיו באזור פעם הבאה תודיעו ואני אכוון אתכם למישהו שמתעסק עם סוסיתות הרבה זמן, ואני מניח שתשמחו לבקר אותו

 

למי אתה מתכוון? אולי כבר היינו אצלו. אפשר גם בפרטי

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
רן, לפי ההודעות שלך, נראה לי שזה אתה שמתבלבל... :wink:

הרמת להנחתה לגבי הסברה, כי חשבת שלא נמצא, ועכשיו אתה צריך לבלוע בחזרה את המילים מהמקלדת...:-D

 

במידה ומצאתם משהוא בסוג של BARN FIND , אשמח לקבל פרטים בה"פ.

אני בתור אחרי רן שושני :wink:

פורסם
מי חיפש הגיעו למחסן חדשות ללא שימוש

נדמה לי שהחברה מהטריומף פח :-D

 

זכרת נכון, חיפשתי ידית בורר אורות לטריומף פח שלי.

שמחתי לראות שהסחורה הגיעה...

 

מאד מקווה שהידיות מתאימות (בעצם, למה לא?), אגיע אליכם בקרוב.

מעריך מאד את פעילותכם הברוכה, הן לנו האספנים והן לילדים הנהנים ממנה.

אייל עובדיה

פורסם
למי אתה מתכוון? אולי כבר היינו אצלו. אפשר גם בפרטי

 

מוסך ניסים בטירת הכרמל

אם הייתם שם הייתי מצפה לתמונה של הסוסיתא המנוסרת לאיחסון על המכולה...

פורסם
רן, לפי ההודעות שלך, נראה לי שזה אתה שמתבלבל... :wink:

הרמת להנחתה לגבי הסברה, כי חשבת שלא נמצא, ועכשיו אתה צריך לבלוע בחזרה את המילים מהמקלדת...:-D

 

 

ממש לא, במשך הזמן הרב שאני בעניינים אני יודע ומכיר כמה וכמה "אוצרות זבל" (האוצר עבורנו שהוא זבל של אחרים)

אחרי שהצלתי רכב "עממי" ע.ע השמנמנה הגעתי לתובנות מסוימות:

 

1. אני לא ליאור ברוך ולא ישראל, ולכן כל שיפוץ שאעשה בעתיד יצטרך לחיות בצל שלהם!

2. אין לי לא את היכולת ולא את הידע לבצע שיפוץ מורכב במגרש החנייה אצלי.

3. שיפוץ לרמה סבירה+ עולה כסף והרבה וצריך תקציב שיפוץ בריא.

4. שיפוץ של רכב צריך לכבד את הרכב, ואין לי כוונה לשפץ סברה באלתורים וקיצורי דרך.

 

המחיר שנידרש עבור השתיים (כן אני קצת בענייניים) הוא הרבה מעבר לתקציב הרכישה שלי (וכנראה של רבים)

ורחוק להיות מהשווי האמיתי שלהן.

 

יתרה מזו כתבתי לגבי שיפוץ רכב עממי בתגובה לפוסט אחר (אני אביא את הציטוט מיד), הסברה כמובן אינה כזו

ולכן גם תקציב השיפוץ שלה יעמוד מין הסתם על תקציב גבוה הרבה יותר.

 

וכן הייתי שמח לשפץ טנדר, או סברה, אבל אני עדיין רחוק שנות אור בין הרצון והיכולת למרות שהמועדון שלכם

עושה את רוב הדברים לקלים מאד ועל זה מגיע לכם הקרדיט הגבוה ביותר שניתן.

 

פרס "מועדון החמש" על מפעל חיים ותרומה לשימור התוצרת הישראלית זה לא משהו הזוי לדעתי. ואפילו ראוי

אבל מי אני שאציע דבר כזה...

 

בכל מקרה ככל שהפיברקלאב ימשיך לחפור לעומק יתגלו עוד ועוד מציאות, ואני בטוח שרוח המועדון תסייע

להרבה משפצים להתחיל ברגל ימין וזו מצווה גדולה! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

כך אני רואה את הדברים לגבי שיפוץ רכב אספנות עממי (זה שאינו אקזוטי/ספורטיבי/מיוחד/נדיר)

 

 

דילמת רכב אספנות העממי:

 

לעולם מחיר השיפוץ יעבור את הערך האמיתי של הרכב.

 

כמעט תמיד תקציב השיפוץ חורג בהרבה מהתכנון המקורי.

 

בסופו של יום, יש לך רכב עממי במחיר מופרז.

אם לוקחים כהנחות עבודה את שלושת הכללים הנ"ל הרי שבשביל להעמיד

רכב כזה על הגלגלים, צריך לאהוב את הנושא ולהיות ערוכים היטב לבורות הרבים

בדרך, כיוון שגם מה שנראה שיפוץ "קל" ופשוט, מתגלה כיקר ומסובך.

 

לכן ברכב עממי למרות הרצון של הבעלים למקסם רווחים, צריך להבין שמחיר הקניה

מתגמד לאור ההוצאות הצפויות.

 

בהערכה גסה להעמיד מחדש רכב שעמד מס' שנים ונמצא במצב כללי סביר ידרשו

לפחות 6000 ש"ח כתקציב התחלתי מצומצם הכולל שיפוץ למעבר טסט ונסיעה בטוחה.

הוסף על כך את מחיר הרכישה והגעת בקלות לרבבה על מנת להעמיד רכב אספנות נוסע,

לא במצב תצוגה או במצב מזהיר.

 

קשה יותר מצבם של מכוניות שהיו זרוקות במקומות חשוכי אל הדורשות שיקום מלא.

 

 

 

בהנחה שיש מס' מצומצם מאד של כאלה שירצו לקנות את הרכב ולהוציא סכום כזה

הרי ברוב המקרים רכבים כאלה עומדים כאבן שאין לה הופכין ונהרסים.

 

לכן למרבה הצער אין ערך כלכלי לרכב כזה, למרות מה שהבעלים חושב, סכום סמלי

או משהו שווה ערך ייתן הן לקונה והן למוכר את הדלק לבצע את העברה.

 

המצב מגוחך עוד יותר כיוון שניתן למצוא גרוטאות נוסעות מאמצע שנות השמונים למכירה בפרוטות

לפעמים אפילו פחות ממחיר הגריטה אבל מרגע שהם חוצים את קו האספנות ולאחר שהפסיקו

לנסוע המחיר שנדרש עבורן קופץ משמעותית.

 

עיון קצר במודעות רכבי האספנות העממיים שלמכירה ובשרשור הטרנטות בדרכים מבהיר היטב

את גודל השבר.

 

לא כל רכב ישן שווה את ההשקעה בו או את מחירו, את רובם אפילו לא משתלם לקבל במתנה

אלה אם יש לך חיבה מאד גדולה לרכב ורצון תקציב ויכולת לשקמו. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
מוסך ניסים בטירת הכרמל

אם הייתם שם הייתי מצפה לתמונה של הסוסיתא המנוסרת לאיחסון על המכולה...

 

ניסים הוא זה שזוכה לשפץ את הגלבוע השניה וכמובן שהיינו אצלו והוא חבר של כבוד ומסייע לחברי פיברקלאב לא מעט, מעבר לעובדה שהוא אוצר בלום של ידע.

עליתי למכולה, לשרידי הטנדר סוסיתא שחתוך שם. לא מצאתי מה שאני מחפש...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

יום חמישי הגיע, ואווירת סוף השבוע המתקרב הזכירה לי שיש כמה מחויבויות שצריך להשלים, מה גם שהח'ברה מפיברקלאב מצפים להן..

ראשונות נוצקו הדוושות, וזה קל יחסית, נקווה רק שהן מתאימות גם לכרמל דוכס וניגזרותיה, ואם לא אז רק לרום, גם טוב.

הבאות בתור היו מחזיקי ההגה, שכונו "מצבה רום".

שנים ארוכות לא יצקתי בתבנית הזו, ששכבה גלמודה, וכשחיממתי אותה על מנת לצקת בה, היא פשוט נשברה..

לא ויתרתי, ריתכתי אותה והכל יצא טוב.

צירפתי לתמונה גומייה עגולה שנקראה בעבר "בולם פיתה סוסיתא", אשמח אם מישהו יזהה אותה, ואם כן יש לנו עוד מוצר.

שאר המוצרים נמצאים בעבודה אצל החרט, והחל מיום א' אפעיל עליו לחץ פיזי מתון, על מנת שיום ה' הבא אוכל לעלות תמונות של הקיטים מוכנים.

גומיות לפיברקלאב ! 001.jpg

גומיות לפיברקלאב ! 002.jpg

גומיות לפיברקלאב ! 003.jpg

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...