Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום חזרנו מהים אני ועוד כמה חברים.

 

בדרך חזור הנהג התורן שלנו הוריד חולצה (היתה רטובה +חול) הוריד את הכפכפי אצבע והתחיל לנסוע.

 

חבר שלי אמר לנהג שאם יתפוס אותך שוטר זה קנס כי אסור לנסוע בלי חולצה ואסור לנסוע עם כפכפים או יחף.

 

עכשיו אני שואל מה ההגיון פה?למי זה מפריע שאני נוסע בלי חולצה ועם כפכפים או שאני נוסע יחף?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין חוק נגד נסיעה בלי חולצה.

כמובן שאם מדובר על בחורה ללא חולצה, הדבר יכול לסכן את שלום הציבור.

אין חוק ספציפי נגד נהיגה יחף אך שוטר יכול לתת דו"ח על נהיגה במצב השולל שליטה ברכב או נהיגה בחוסר זהירות וכו'.

פורסם

בלי חולצה אני חושב שאין בעיה.

 

אבל אני כמעט בטוח שיש סעיף בתקנות תעבורה, שמחייב לנעול נעליים בזמן נהיגה.

אולי זה לא כתוב מפורשות; אלא נכנס תחת קטגוריה אחרת.

 

רגל יחפה יכולה להחליק מהדוושה, כנ"ל כפכף. האחיזה שלו על הרגל היא בוא נאמר "לא משהו".

 

בנוסף, אם תצטרך לבלום חזק, לא תוכל להפעיל את הכוח הנדרש על הדוושה אם אתה יחף.

 

 

פורסם

במקרה של בלימת חירום או חס וחלילה תאונה,

 

הנהג בלי החולצה ידגמן סימן של חגורה בשבועיים הקרובים, ואצבע אחת שבורה לפחות ברגל.

----

פורסם

לא זוכר איפה שמעתי את זה,

אבל אני הבנתי שיש איזו סיבה לא לנהוג בלי חולצה בגלל שאם מתרחשת תאונה, ויהיה שבר של זכוכיות,הסיכוי שלך להיפצע גדול יותר.

 

זה מה שאני שמעתי.

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם

באשר לנהיגה ללא נעליים -

לדעתי אפילו יותר בטחותי לנהוג יחף - כמי שנוהג עם נעליים דקות / כפכפים /יחף לרוב, כשאני נועל מגפיים או נעליים עבות הרגש קצת נעלם ולוקח זמן להתרגל לעוצמה שצריך להפעיל על המצמד / ברקס.

 

ככל שישנה פחות סולייה בין כף הרגל לדוושה - הרגש עולה.

אבל זהו עניין של הרגל!

 

רק אוסיף שבנהיגה ספוטיבית - נעל סגורה ונוחה - חובה!

 

כמובן שאין לטענה זו שום ביסוס חוקי.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

נהיגה תקינה פירושה לבוש מתאים ואין להמעיט בערך העניין. נעל סגורה ובגדים קלים.

בלי חולצה: החגורה יכול לגרום לנזקים לעור הגוף ולכן הדבר אסור.

ללא נעליים: כפי שנאמר, יכולת התגובה בעת בלימת חירום פחות טובה. מעבר לכך, רוב הזמן אנו נוהגים עם נעליים ולכן התחושה המתקבלת כשנוהגים ללא היא מעט שונה.

כפכפים וכו': יכולים להחליק באופן מלא/חלקי מהרגל, המשמעות ברורה, לא?

 

לגבי החוק: אני לא יודע בוודאות אך נראה לי כי אכן קיים חוק בנושא.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

עוד פעם אני אגיד, אין חוק שמחייב לבישת חולצה בזמן נהיגה.

לא היה, לא קיים וכנראה גם לא יהיה (לפחות לא מהבחינה התעבורתית).

פורום התערטלות בציבור, זה במקום אחר.

פורסם

עכשיו אתם מחדשים לי.

 

מישהו יכול לאמר בוודאות שעפ"י החוק אסור לנהוג יחף או בכפכפים? אני נוהג כך 20 שנה ומעולם לא חשבתי על הנושא.

האם כולם מחזיקים נעליים סגורות שהם הולכים לחוף הים, ונועלים אותן שהם נכנסים לרכב?

 

בבקשה רק אם יש אסמכתא חוקית לזה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

במלוא הכבוד, ההיבט החוקי הוא הפחות חשוב כאן. מה שחשוב באמת הוא שאין כל סיכוי שתוכל לבצע בלימת חירום נאותה כשאתה יחף. כן רגש, לא רגש - כל זה יפה (אולי - אני לא מאמין בזה) כשיש לך זמן לתכנן בלימה. בלימות חירום אינן מתוכננות ודורשות דבר פשוט ביותר - הגה ישר ובעיטה בבלמים. את החלק השני כמעט בלתי אפשרי לבצע כראוי כשאתה יחף. עכשיו תחליט מה חשוב לך - קנס או חיים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני שמעתי שאסור לנהוג יחפים אבל עם כפכפים? אני נוהג כל הזמן עם קרוקס ברכב ידני ולא מרגיש שום בעיית שליטה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני דווקא זוכר ששמעתי על מישהו שקיבל דו"ח על נהיגה בלי חולצה בגלל סעיף של התערטלות בציבור או שקר דומה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

העברה של התערטלות בציבור לא מתייחסת לערום מלא או חשיפת האזורים המוצנעים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...