Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם בכמה ימים או שבועות המזגן מפסיק לקרר, ואחרי פרק זמן מסויים (דקות / שעות) חוזר לקרר.

 

גם כשלא מקרר, הנורה של המזגן בתוך הרכב ממשיכה לדלוק.

 

לא הצלחתי למצוא שום חוקיות לגבי מה גורם לו להפסיק לקרר (זה יכול לקרות בתחילת נסיעה / בנסיעה ארוכה / ביום / בלילה / עירוני / בינעירוני).

 

אשמח לרעיונות - עדיפות לתיקון עצמי.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
פעם בכמה ימים או שבועות המזגן מפסיק לקרר, ואחרי פרק זמן מסויים (דקות / שעות) חוזר לקרר.

 

גם כשלא מקרר, הנורה של המזגן בתוך הרכב ממשיכה לדלוק.

 

לא הצלחתי למצוא שום חוקיות לגבי מה גורם לו להפסיק לקרר (זה יכול לקרות בתחילת נסיעה / בנסיעה ארוכה / ביום / בלילה / עירוני / בינעירוני).

 

אשמח לרעיונות - עדיפות לתיקון עצמי.

מקרה דומה קרה לי.על הרדיאטור מותקנים 2 מאווררים העובדים ביחד ,לחוד ,ולסרוגין, המאורר המרכזי היה תקול לא עבד למרות שמתח מצבר הגיע אליו (בדקתי עם סיכות בחיבור ליד המנוע לאחר כל הממסרים והחישנים) למרות זאת חום המנוע היה נורמל.י בשל השימוש ברדיאטור חדש תקין ,ונוזל קרור של החברה המוחלף על ידי כל שנה. כמו כן התגלה חוסר בקרר (גז קרור) זהיתי זאת בבועות על גבי מתקן הייבוש של המזגן במנוע הנראה כגליל מתכתי. עלות תיקון "עשה זאת בעצמך".

מאורר מפרוקיה ,הרכבה עצמית 2 ברגים . 5 דקות עבודה. 200 ש"ח.

הוספת קרר (גז מזגנים)ובדיקת לחצים במערכת 100 ש"ח.

כרגע יש "תלונות" שקר מדי ברכב. לאנסאר שנת 2000

×
×
  • תוכן חדש...