Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצצננו לקנות רכב שני למשפחה מכיוון שאמא שלי תנהג עליו הוא לא יהיה ידני לצערי.

האופציות שפתוחות בפני בתקצייב של 14 אלף כולל ישור קו לפי בדיקה ביד 2 הם .

טוייוטה קורולה 1998, 240,000 קלומטר לא נראת משו חיצונית צבע דהוי .

רנו מגאן במגוון שנתונים של 1999-2002 שחכולם יש כבר 140 אלף מיינימום .

סוזיקי סוויפט 130,000 קלימוטר שנת 2001 גם לא משו מבחינה חיצונית והשכרה לשעבר.

ופיג'ו 2006 שנת 2002 .

השאלה שלי היא כזאת, עדיף לקחת טויוטה קורולה 98 עם 240 אלף קילומטר בגלל האמינות שלה ?

או שעדף לקחת אחת מהצרפתיות ב2-3 שנתונים יותר ועם פחות קילומטראז.

 

הרכב ישמש ל-250 קילומטר בשבוע בערך. ולא יסע למרחקים גדולים.

פורסם
ברצצננו לקנות רכב שני למשפחה מכיוון שאמא שלי תנהג עליו הוא לא יהיה ידני לצערי.

האופציות שפתוחות בפני בתקצייב של 14 אלף כולל ישור קו לפי בדיקה ביד 2 הם .

טוייוטה קורולה 1998, 240,000 קלומטר לא נראת משו חיצונית צבע דהוי .

רנו מגאן במגוון שנתונים של 1999-2002 שחכולם יש כבר 140 אלף מיינימום .

סוזיקי סוויפט 130,000 קלימוטר שנת 2001 גם לא משו מבחינה חיצונית והשכרה לשעבר.

ופיג'ו 2006 שנת 2002 .

השאלה שלי היא כזאת, עדיף לקחת טויוטה קורולה 98 עם 240 אלף קילומטר בגלל האמינות שלה ?

או שעדף לקחת אחת מהצרפתיות ב2-3 שנתונים יותר ועם פחות קילומטראז.

 

הרכב ישמש ל-250 קילומטר בשבוע בערך. ולא יסע למרחקים גדולים.

 

רנו מגאן אוטומטיות בשנתונים האלו סבלו מתקלות גירים וקח בחשבון,שאם תבחר באחת כזו לשים בצד כ-6,000 ש"ח לפחות לשיפוץ גיר.לגבי הפיג'ו היא אולי עדיפה (גם שם היו בעיות רק יותר "קלות" של שסתומים בגיר,שעלות החלפתם היא 1500-2000 ש"ח).

מהטויוטה הספציפית הזו עם כל הכבוד הייתי יורד (רכב זה לא רקק מנוע וגיר יש עוד הרבה בלאי שעלול להתגלות ברכב שעבר כל כך הרבה ק'"מ) וכנ"ל לגבי הסוויפט (למרות שלא כתבת נראה לי שמדובר בדגם סדאן עם מנוע 1300 והרכב עצלן מאוד בעליות ושתיין דלק .

אם הייתי צריך לבחור מהרשימה הזו דווקא הפיג'ו נשמעת לי מעניינת.

קח אותה לבדיקה במורשה עם סורק קתלות (250-300 ש"ח+חוות דעת של פחח לגבי תאונות ואם הכל בסדר אין מניעה לקנות).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אחרי בדיקה של הפיג'ו רדתי מממנה מכיוון שלט נראתהה טוב בכלל ראו שעברה תאונה רצינית.

מצאתי עוד פיג' 206 שנת 2000, השאלה שלי עם יש עוד מחלות שקיימות חוץ מהגיר? כמה דלק היא שותה ביחס לאחרות שהצגתי?\

 

לגבי המגאן הרבה ממליצים עליהה, אבל כבר היה לי התנסות איתה והגיר שלה מצונן תמידי חח תמיד יש לו בעיה. לכן אני חושב שירד מזה בכללי.

 

לגבי הטויוטה, הרכב נראה טוב מאוד מבחינת מנוע, מבחינת חלקים פנימים ריפודים, ויזואלית הוא נראה לא משו (אבל פחות חשוב לי).

 

שמעתי גם על ניסאן אלמרה וניסאן סאני שהם נחשבות לטובות והם זולות. האם היא יכולה להיכנס בתקציב שלי בשנים 98-01?

פורסם

אני יציע לך מה שאני כל הזמן מציע: שברולט קוואליר. תוכל למצוא אפילו 2002 במצב מצויין במחיר הזה. יש לי נסיון מתוק עם הרכב

דבר נוסף, אל תשלול השכרה. זה לא בהכרח מעיד משהו

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

איך הדלק של הקאווליר? והטיפולים?

תאמת אנ ירואה הרבה אנשים מרוצים מהאוטו שווה בדיקה, תודה אני אשקול את זה.

פורסם

דלק סביר +- ( השאלה מי נוהג ואיך) טיפולים זולים. ממוצע טיפול 550 ש"ח. אמינות לאורך זמן.

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

כיוון חדש שראיתי הוא יונדאיי גטס.

ראיתי שיש שנת 2004 עם קילומטראז' נמוך בתקציב שלי.

אבל האוטו הזה שתיין דלק, ולא יודע עד כמה אמין .

פורסם

מכולם הייתי הולך על ה 206. (לא מכיר קואליר). סיכוי טוב שהבעלים הקודמים כבר החליפו שסתומי לחץ בגיר בשנתונים שאתה מחפש. בנוסף, קח בחשבון שלמנועי 1400 נפרץ האטם ראש מנוע באיזור 100K - 150K ק"מ. לפתוח ראש בימינו עולה סדר גודל של 3000 ש"ח, תלוי איזה הפתעות מגלים בבלוק. יכול להיות שהבעלים הקודמים כבר עשה את זה בשבילך, תבדוק. זה נותן שקט לעוד הרבה שנים. בכל מקרה, בשנתונים האלה אין רכב שלא יפתיע אותך מפעם לפעם. חפש את השמור והמטופל ביותר שאפשר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...