Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה רחובות , הפתיעו ובגדול


RS
שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא חכמה גדולה

אבל עדיין השיג

ומהשיגים(לא משנה איזה) לא מתעלמים

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב טריוויה ומכירות,יונדאי שברה את שיא המכירות ליום אחד,1200 מכוניות!מתוכן 800 גטסים,ןלא לציי רכב.עם כל הכבוד למזדה,ויש כבוד,יונדאי הולכת ומתקרבת בצעדי ענק לקראת המקום הראשון במכירות.

 

תעודת עניות למדינת ישראל... יונדאי במקום הראשון במכירות. בטח רק בזכותנו הם שואפים להיות מקום חמישי בעולם :wink:

 

אני מנסה להבין איך נמכרו 1200 מכוניות ביום אחד, אם בשנה שלמה נמכרות אולי 7000. סכומים כאלו יש רק בימים של השקה (והגטס לא הושקה עכשיו הרי) או במבצעים מטורפים הכוללים הנחות מפליגות... בטוח שזה לא היה 120 מכוניות? או שאולי זה היה היום שבו ביונדאי סגרו עם משרד הבטחון על כמה מאות רכבים לקצינים, או משהו?

 

 

ובנוגע לאלה ששאלו על המזדה 3 - זה בשביל מישהי מהמשפחה שרצתה רכב משפחתי חדש אמין שיהיה קל למכור אותו, מה חשבתם, שהיא תלך על סקודה? :wink: סתם, סתם. האמת שהאפשרויות היו או מזדה או טויוטה. הבחירה נפלה על המזדה כי לטויוטה יש בחודשים הקרובים רק צבע אחד במלאי - תכלת מטאלי. (המזדה נקנתה באפור פחם אבל הם היו *ככה* קרובים לקנות אחת כתומה)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מאזדה: מישהו יודע כמה מאזדות נמכרו בסופרלנד ביום ההשקה (אפילו שאף קונה לא השיק אותן בעצמו כדי לבדוק..)?
אם אני זוכר נכון,

במהלך שלושת ימי ההשקה נמכרו למעלה מ3000 יחידות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולכם צוחקים ומזלזלים,והקופה של יונדאי מצלצלת...לידיעתכם,הגטס מצליחה מאד גם באירופה,וכנ"ל האלנטרה.ההנחה של 10,000 שקל נעשית בעידודו ובתמיכתו של היצרן,שלא כמו יצרנים אירופיים,תומך ביבואן,כי זה גם אינטרס שלו.ולרוני היקר,מה בדיוק מהווה פה "תעודת עניות"?כל מי שלא קונה מכונית לפי סדרי העדיפויות שלך חייב להיות אידיוט?וצה"ל קנה גטסים בדיוק מאותו שיקול שציי הרכב קנו אותה-תמורה לכסף.הגטס היא מכונית ראוייה בהחלט,לא הטובה מסוגה,אבל כחבילה כוללת אין לה מתחרות(ואל תזכיר באוזני צה"ל את הפיאט פונטו-היה ניסיון לא טוב איתן).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב טריוויה ומכירות,יונדאי שברה את שיא המכירות ליום אחד,1200 מכוניות!מתוכן 800 גטסים,ןלא לציי רכב.עם כל הכבוד למזדה,ויש כבוד,יונדאי הולכת ומתקרבת בצעדי ענק לקראת המקום הראשון במכירות.

ממש אומר הרבה, גם Microsoft נמצאת בראש הרשימה של מכירות מערכות הפעלה, זה לא מפריע להם לשווק את מערכת ההפעלה המחורבנת ביותר כבר שני עשורים.

 

מכירות ופופולאריות לא אומרים כלום על האיכות,

אם יונדאי נתנו 10K הנחה גם על הגטס שלהם זה הרי ברור למה נמכרו כל כך הרבה, לא? מדובר על הנחה של יותר מ%10...

 

גילוי נאות: הנ"ל שונא יונדאי וחושב שיש לשרוף את המפעל בקוריאה ויפה שעה קודם ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שריפת המפעל,מפעלי יונדאי ביולסן נחשבים למפעל הבודד הגדול בעולם,כך שלשרוף אותו זה סיפור לא פשוט...וכן,יש קשר בין איכות ואמינות לכמות מכירות.מזדה לא היתה הופכת ללהיט מכירות(בלי קשר לטיבה)אם היא לא היתה אמינה ואיכותית.ובניגוד למה שחושבים רבים(ואני בתוכם...)הציבור הישראלי לא כל כך מטומטםומכוניות לא מוצלחות נעלמו די מהר מהשוק.בניגוד לרבים המגיבים כאן,אני לא מזלזל במר ישראל ישראלי,שהדרישה היחידה שלו מהאוטו,היא שהוא יביא אותו מנקודה א לנקודה ב,ביעילות ובאמינות.יונדאי הצליחו בארץ,מפני שהמכוניות שלהם התאימו לדרישותיו של השוק הישראלי(גודל,נפחי מנוע,מחירים אטרקטיביים)רמת השירות שלהם מעולה בכל קנה מידה והתחזוקה הבסיסית זולה מאד(ביטוחים,טיפולים-ואל תקלו ראש בזה!).בניגוד ליצרנים האירופאיים,שכבודם במקומם מונח,כמובן,יונדאי לא מזלזלים(כמו היפנים)בשום שוק יעד שלהם,אפילו אם זו ישראל הנידחת...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,יש קשר בין איכות ואמינות לכמות מכירות.מזדה לא היתה הופכת ללהיט מכירות(בלי קשר לטיבה)אם היא לא היתה אמינה ואיכותית.ובניגוד למה שחושבים רבים(ואני בתוכם...)הציבור הישראלי לא כל כך מטומטםומכוניות לא מוצלחות נעלמו די מהר מהשוק.בניגוד לרבים המגיבים כאן,אני לא מזלזל במר ישראל ישראלי,שהדרישה היחידה שלו מהאוטו,היא שהוא יביא אותו מנקודה א לנקודה ב,ביעילות ובאמינות.יונדאי הצליחו בארץ,מפני שהמכוניות שלהם התאימו לדרישותיו של השוק הישראלי(גודל,נפחי מנוע,מחירים אטרקטיביים)רמת השירות שלהם מעולה בכל קנה מידה והתחזוקה הבסיסית זולה מאד(ביטוחים,טיפולים-ואל תקלו ראש בזה!).בניגוד ליצרנים האירופאיים,שכבודם במקומם מונח,כמובן,יונדאי לא מזלזלים(כמו היפנים)בשום שוק יעד שלהם,אפילו אם זו ישראל הנידחת...

אין כמעט קשר בארץ בין מכירות לטיב/איכות בקב' הרכבים הנמוכות (עם זאת לאמינות אכן יש קשר). נכון, יונדאי הצליחו כי הם מתאימים לדרישות של הישראלי הממוצע (בעיקר לעמך והשכבות הנמוכות {ואני לא אומר זאת בזילזול}), האם זה הופך את זה לדבר טוב?

 

האבולוציה של יונדאי מתפתחת בצעדי ענק ולכן בהחלט יתכן שבזמן הקרוב הם יוציאו יותר ויותר מכוניות אכילות (כמו הקופה ועוד מספר דגמים שלאו דווקא נמכרים בארץ), אבל בנתיים אני לא רואה מקום להציב את רוב רכבי יונדאי לצד מרבית הרכבים האירופאים והיפנים.

 

לגבי עניין הזלזול. הקוריאנים יהיו האחרונים שיזלזלו בשוק שלנו, בייחוד לאחר ההצלחה של מוצרי החשמל והסלולרי בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לדברי מצמץ - מכוניות הופכות ללהיט בארץ בעיקר בזכות ציי הרכב. מזדה (יותר נכון דלק מוטורס) השכילו להבין את זה עם מהפכת הדוט-קום ורכבו על הגל עד להתנפצות הבועה (ומסתבר שגם אחריה). הם הציעו הצעות טובות מאוד למנהלי ציי הרכב בחברות פרטיות וציבוריות. להיי-טק ולליסינג ולמה לא. הם נהנו מתמיכה נרחבת ממזדה העולמית שזיהתה את הפוטנציאל בשוק הישראלי. מזדות לא נקנו כי הן איכותיות במיוחד. הן נקנו כי במזדה ידעו לנצל את הדרישות הספציפיות של השוק הישראלי. הנה עוד הוכחה - הפוקוס, שבוודאי לא הייתה מועמדת להצלחה גדולה בארץ (כי היא לא יפנית, כי עדיין זכרו את האסקורט) - הצליחה ובגדול, בגלל המכירות הרבות לציי הרכב והתפירה המדויקת לטעמו של הצרכן הישראלי. ומי היבואן? אלא מה...

 

אבל בזמן מכירתה של הלנטיס היו עוד הרבה מכונית טובות יותר בכמעט כל אספקט. היא פשוט הציעה את החבילה הטובה ביותר בהתאמה לצרכן הישראלי הממוצע, ובמיוחד לטעמם של מנהלי ציי הרכב, שאותם לא מעניין במיוחד בטיחות, נוחות, איבזור, איכות חומרים. הם קנו דייהו לאנוס בהמונים, יונדאי אקסנט. מכוניות מאוד בסיסיות וזולות, אשר כלפי חוץ נראות גדולות יחסית. בדיוק מה שהצרכן הטיפש רוצה. זה שלא נוהג ברכב לפני שהוא קונה אותו, זה שמקבל את האוטו מהעבודה...

 

יונדאי באמת מתקדמת. והגטס באמת ראויה למדי. אבל היא לא תימכר בהמונים כי היא עדיפה על המתחרות. היא תימכר בהמונים כי ביונדאי עשו שיעורי בית ולמדו את מה שבמזדה כבר יודעים כמה שנים טובות. היא רוכבת על גל ההצלחה של האקסנט, וזה לא דבר רע במיוחד - הרי היא בסדר. בדיוק כמו שהמזדה 3 היא בסדר. אבל אני רוצה יותר מבסדר, ככה אני, משוגע :twisted::wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רוב הדברים בעיקרון,אבל הכי חשוב לא לשכוח שהמפתח להצלחתן של יונדאי ומזדה בישראל,הוא שערו האסטרונומי של האירו,שהפך את מחירן של רוב האירופאיות הראוייות ללא הגיוני(פולו,206,C3)והביא אפילו להפסקת שיווק של מכונית שהצליחה מאד בעבר(פיאסטה).יונדאי פשוט השתחלו לפלח שוק גדול(סופר מיני)עם מכונית במחיר מאד אטרקטיבי,ועם גיר אוטומטי קונבנציונלי(שלא כמו הפונטו או הקורסה,למשל)והצלחתה היתה מובטחת.גם דלק מוטורס,עם כל ההערכה להצלחתם בארץ,רשמו לא מעט כישלונות-מזדה 121,מזדה קסדוס 9,טנדרים,פורד פיאסטה,מזדה טריביוט,מה שמוכיח שלא כל מה שדלק מוטורס נוגעים בו,הופך לזהב כבמטה קסם!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם דלק מוטורס,עם כל ההערכה להצלחתם בארץ,רשמו לא מעט כישלונות-מזדה 121,מזדה קסדוס 9,טנדרים,פורד פיאסטה,מזדה טריביוט,מה שמוכיח שלא כל מה שדלק מוטורס נוגעים בו,הופך לזהב כבמטה קסם!

 

לא טענתי את זה בכלל. אבל שים לב שהם נפלו בעיקר במכוניות נישה. מזדה 121 הייתה עוף מוזר ויקרה מדי כחדשה. קסדוס 9 הייתה מזדה שניסתה להיות ב.מ.וו - כן בטח... פיאסטה- היורו באמת אשם. אבל אין מה להעריך אותם, במיוחד מהזוית שלנו. מבחינתם הכי טוב היה להפסיק להביא את כל המכוניות חוץ מה-3 והפוקוס. אלו הדגמים היחידים שהם באמת מרוויחים עליהם הרבה. (הרבה זה לא מילה - כמה רווחים יש להם? משהו כמו 300 מיליון ש"ח בשנה?)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...