Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

טסט לרכב שרשיונו הופקד במשרד הרישוי 15 שנה כרגע רכב אספנות (אוסטין אלגרו) האם יש צורך באישורים מיוחדים לטסט?

או בדיקה רגילה של אישור בלמים?

האם צריך משרד הרישוי בחינה?

שלומי:roll:

פורסם
נכון! אבל זה צריך בכל פעם שהולכים לטסט.

לפי השאלה של שלומי , פותח השרשור, מבינים שאין לו ניסיון רב בטסטים לרכבי אספנות...

אז נאחל לו בהצלחה ונקווה שהנושא ברור.:wink:

פורסם

שלומי, ברוך הבא לעולם האספנות.

בשביל לענות לך מספיק טוב, כדאי שיהיה ברו יותר\ מה מצבו המכני של הרכב כרגע.

בהנחה והרכב רשום כ"אספנות" ברשיון ואם הרכב עבר "יישור קו" מכני/בטיחותי, על ידי מכונאי מוסמך, הוא ייתן לך אישור לרכב מיושן.

תוציא במשרד הרישוי אישור תנועה זמני וסע למכון רישוי לצורך מעבר "טסט".

אם השאלה שלך מכוונת לרכב שעמד 15 שנה, ללא טיפול, גם אם המנוע הותנע מידי פעם, אתה חייב לעשות יישור קו מכני/בטיחותי.

אי אפשר לסמוך על צמיגים, משאבות ורפידות בלמים שעמדו כל כך הרבה זמן, כמו גם על צינורות מים וכו'.

איזור מגוריך יעזור גם כן להמלצות מתאימות.

בהצלחה.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

:mm_yeah: וגם צינורות בלם קידמיים (גמישים ) ואחורי (אחד ) .

 

שלומי, ברוך הבא לעולם האספנות.

בשביל לענות לך מספיק טוב, כדאי שיהיה ברו יותר\ מה מצבו המכני של הרכב כרגע.

בהנחה והרכב רשום כ"אספנות" ברשיון ואם הרכב עבר "יישור קו" מכני/בטיחותי, על ידי מכונאי מוסמך, הוא ייתן לך אישור לרכב מיושן.

תוציא במשרד הרישוי אישור תנועה זמני וסע למכון רישוי לצורך מעבר "טסט".

אם השאלה שלך מכוונת לרכב שעמד 15 שנה, ללא טיפול, גם אם המנוע הותנע מידי פעם, אתה חייב לעשות יישור קו מכני/בטיחותי.

אי אפשר לסמוך על צמיגים, משאבות ורפידות בלמים שעמדו כל כך הרבה זמן, כמו גם על צינורות מים וכו'.

איזור מגוריך יעזור גם כן להמלצות מתאימות.

בהצלחה.

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...