Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקדים, זאת אובססיה אצלי.

מי שמאחר לפגישה או לכל דבר אחר שניקבע לא מכבד אתכם.

זאת המחשבה שלי.

זה אומר שלא איכפת לאותו אדם שאתם מחכים.

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד לפני כמה שנים אחדות, הייתי מאחר כרוני. גם אם הייתי מוכן לצאת בזמן, הייתי משתהה ומאחר. היום? אני תמיד דואג להגיע בסביבות העשר דקות לפני, בין אם זה עבודה ובין אם זה אירוע חברתי.

 

כמו המון דברים, זה הכל עניין של רצון. עשיתי טוויסט קטן בראש והחלטתי שאני נוהג אחרת :).

פורסם

פעם הייתי מקדים לכל מה שהיה בלו"ז שלי, אך בשנים האחרונות למדתי שלא לכל דבר צריך להקדים. אירועים חברתיים - תמיד מנסה להגיע בזמן אבל אני לא אעבור על חוקים או אזיז הרים אם אני מאחר ברבע שעה. למדתי לקבל גם איחורים מהסוג בעצמי, ופשוט אם נפגשים כמה אנשים וכמה מאחרים, אז מתיישבים ומי שמאחר מאבד את זכות הבחירה.

הכל תלוי בסוג הפגישה וסוג+חוג האנשים המשתתפים.(חברים\חברים שנוטים לאחר\מכרים\קולגות\מעבידים וכו'...)

Mazda 2 2013

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מצחיק איך כולם כאן אומרים שהם לא מאחרים, אבל מצד שני כמעט אף פעם לא יוצא לי להתקל בישראלים דייקנים :lol:

זה כי לישראלים מצויים אין מה לחפש בפורום רכב :-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ישנם מקומות שחייב לאחר אליהם אחרת אתה תתקע בהמתנה לכולם. כמו למשל לאירועים חברתיים מסויימים וכו'. למדתי להכיר את 'אופי האיחורים' של חבריי במקרים מסויימים ולכן אני לא מדייק. כמו כן, כל מיני טקסים וכדו' אני יודע שתמיד מתחילים באיחור ולכן אני מרשה לעצמי לאחר ב-5 דק'.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה ברור. למשל, אם תגיע לחתונה בדיוק בשעה שרשום בהזמנה אתה תמצא את עצמך עוזר למלצרים לערוך את השולחנות.

יש גם אנשים שאתה יודע שהם אומרים "מתחילים ב10" הכוונה זה להגיע לקראת 10 וחצי, כי לא יהיה שם אף אחד, כולל זה שהזמין את המפגש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה ברור. למשל, אם תגיע לחתונה בדיוק בשעה שרשום בהזמנה אתה תמצא את עצמך עוזר למלצרים לערוך את השולחנות.

יש גם אנשים שאתה יודע שהם אומרים "מתחילים ב10" הכוונה זה להגיע לקראת 10 וחצי, כי לא יהיה שם אף אחד, כולל זה שהזמין את המפגש.

פעם זה לא היה ככה. בעבר כאשר היו אומרים החופה מתחילה בשעה X, החופה הייתה מתחילה בול בשעה הידועה, מי שהיה מאחר בחצי שעה היה מפספס את החופה.

לאיזה מצב הגענו שלוקחים בהזמנות חצי שעה ספיר עבור כל המאחרים.

פורסם

אני יש לי בעיה גדולה עם איחורים שנובעת מהבעיה לקום בבוקר. אם קובעים איתי בשעות הצהריים ואח"כ אין לי שום בעיה אבל אצלי הבוקר נורא בעייתי.

זה נובע מהרצון יתר שלי לישון, אף פעם לא מספיק. למשל אתמול הלכתי לישון ב16:00 וקמתי היום רק ב08:00 אחרי שלא הצלחתי לגרד את עצמי מהמיטה ב7:30. יש גם קשר למה שאתה עושה, לדברים חשובים אני עוד איכשהו כן מצליח לקום בזמן אבל גם, barely.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

מגיע בזמן ומרגיש רע כשאני מאחר.

שזו בעיה כי אישתי נוהגת לאחר באופן קבוע. :\

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני מקפיד להגיע בזמן, אשתי קצת פחות. כשאני מצליח לגרור אותה להגיע בזמן וכולם מאחרים אני חוטף.

עכשיו לדוגמה, אנחנו הולכים לאחר בגללה לחבר פורום, אבל אליו אנשים תמיד מאחרים משום מה, אז יהיה בסדר :)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני לא זוכר את הפעם האחרונה שאיחרתי למשהו. אלא אם כן אלו היו עיכובים שלא היו תלויים בי- כביש חסום, תאונה, חפץ חשוד וכו'. (נראה לי שלמדתי את זה מסבא שלי. הוא תמיד היה מגיע 5 לפני.)

 

במידה ואני רואה שיש איזה סיכוי לאיחור, ולו הקטן ביותר, אני מודיע.

 

אני שונא שמאחרים לי!

אני חושב שזה מזלזל!

 

היה לי בעבר לקוח שהתאמן אצלי כמה וכמה פעמים ובאופן קבוע גם היה מאחר.

בפעם הראשונה אמרתי לעצמי "אולי קצת הסתבך בדרך" (למרות שאם אני מגיע למקום שאני לא מכיר, אני בודק ערב לפני בGPS, מהו זמן ההגעה המשוער ומוסיף לזמן הזה עוד כ15 דקות של בירבורים בדרך.)

 

בפעם השניה כבר הערתי לו. אמרתי לו שלפחות יודיע.

כשראיתי שאין עם מי לדבר וכעבור כמה איחורים, הייתה פעם אחת שפשוט נסעתי ממקום המפגש אחרי כ10 דקות המתנה!

כ7 דקות אחרי שיצאתי (זאת אומרת כמעט 20 דקות איחור!), הוא מתקשר ושואל איפה אני.

אמרתי לו שאני מעדיף להפסיד כמה שקלים, אך לחסוך את העצבים ועוגמת הנפש.

 

גם היום, שאני עובד במרחק של 2.2 ק"מ מהבית וברוב המקרים בכלל מגיע על אופניים. עדיין אני יוצא מהבית מוקדם יותר ממה שצריך.

 

בברכת הגעה בזמן.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

הכלל די פשוט: מי שגר הכי רחוק מגיע תמיד בזמן.

לכל מה שמעבר למרחק של 40 ק"מ אני מדייק.

כשמדובר במשהו קרוב בסגנון 3-8 ק"מ אני נוטה לאחר בצורה היסטרית...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...