Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאחר כרוני.לא בשליטתי גם כשאני קם בזמן או מוכן בזמן אני נתקע בשיטוטים בפורום :-)

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה דייקנים!

 

בא לי להקיא :lol:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גם אני מהדייקנים/מקדימים. בבוקר תמיד שם שני שעונים מעוררים למרות שאני מהקמים בקלות, רק למקרה שאחד מהם יפשל.

 

פעם קבעתי פגישה בחברה לעיצוב אתרים. כשראיתי שאני מסתבך בתנועה וחניה התקשרתי להודיע שאאחר בכמה דקות. נעניתי בתגובה "זה איחור? בשביל זה להודיע מראש"? נכנסתי למשרד, הבחור שקבעתי איתו עוד היה בפגישה קודמת. ישבתי עשרים דקות וכשלא התפנה עדיין קמתי והלכתי (חצי שעה אחרי המועד שנקבע). לא רוצה לעבוד עם אנשים כאלה. כשהתקשר לשאול איפה אני הסברתי לו בדיוק למה הלכתי, וגם ההנחה שהציע לי עבור קביעת פגישה נוספת לא שכנעה אותי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

מצטער שלא יכולתי להגיב קודם.

 

פשוט היה פקק, הטלפון שלי לא עבד, לא ידעתי איך להגיע והייתי צריך לעצור לתדלוק.

אני תמיד מדייק, חוץ מהמקרה הספציפי הזה וכל החודש האחרון.

 

וברצינות, אני תמיד מנסה לדייק.

כשזה תלוי רק בי, אני תמיד אגיע בזמן או לפני.

כשאני תלוי באנשים אחרים צריך יותר טווח ביטחון ובדרך כלל גם להשתמש בכולו כי בכלליות אנשים לא אחראים ולא מבינים את החשיבות של עמידה בזמנים.

פורסם

אני לא חושב שאיחור מעיד על זילזול בממתין, אלא על חוסר יכולת תכנון יעילה. גם כשאני מאחר (קורה לפעמים), זה לא מתוך זילזול... יש דברים שלא בשליטתי. כמו למשל סגירה של קטע מכביש 6. זה גרם לי לאחר ב-10 דקות במקום להקדים בחצי שעה. איזה קריזה קיבלתי על זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני לא חושב שאיחור מעיד על זילזול בממתין, אלא על חוסר יכולת תכנון יעילה. גם כשאני מאחר (קורה לפעמים), זה לא מתוך זילזול... יש דברים שלא בשליטתי. כמו למשל סגירה של קטע מכביש 6. זה גרם לי לאחר ב-10 דקות במקום להקדים בחצי שעה. איזה קריזה קיבלתי על זה.

 

אם אתה רוצה להכנס קצת לפסיכולוגיה, איחור כרוני מעיד בעיקר על שנאה עצמית והענשה עצמית.

 

האדם מאחר בכוונה וגורם במעשיו לאנשים לכעוס עליו.

 

לאחר שכועסים עליו פתאום יש לו סיבה רציונלית למה הוא כועס על עצמו, וכך הוא בעצם מדחיק את הסיבה האמיתית לשנאה העצמית.

 

רק שהצד שמאחרים לו לא רואה את זה כך, הוא בהחלט רואה באיחור זלזול אישי בו (והאמת, 100% בצדק).

 

אם אתה מאחרבצורה נדירה בגלל פורס-מאג'ור ואתה מתקשר להודיע אז לא קרה שום אסון.

 

אם אתה מאחר סידרתי ולא מתקשר להודיע, זאת כבר בעיה שאנשים לא תמיד מוכנים לבלוע ולהבליג עליה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ומה אם הפורס מז'ור פשוט לא אוהב אותך?...

פקקים במקום ושעה שלא אמורים להיות. עיכוב בלתי צפוי במקום שנמצא בדרך (תוכנן 10 דקות לוקח חצי שעה). ועוד ועוד... אני תמיד לוקח מקדם ביטחון ענקי ותמיד בצדק, מסתבר. ולפעמים אפילו זה לא מספיק (אם כי זה כבר נדיר, כפי שציינתי אני בד"כ עומד בזמנים).

בעיניים הקרות שלי איחור כרוני מעיד דווקא על חוסר יכולת לתכנן ולהתחשב בגורמים שונים או על אי הבנה, לא יותר מכך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

1. כמו שאמרתי, אם יש כח עליון שמעכב אותך ואתה מודיע על האיחור, לא קרה שום אסון. אבל כח עליון זה תירוץ לפעמיים-שלוש בשנה, לא יותר מזה.

 

2. מה זה "חוסר יכולת לתכנן"? אתה בעל משפחה? בעל עסק פרטי? נשמע לא ממש ניאנדרטל.

אז כנראה שיש לך קצת חומר אפור בין האוזניים.

אתה גר בחיפה כבר הרבה שנים ואתה יודע בדיוק מתי יש עומס, באיזה שעות, ובאיזה אזורים.

אז התירוץ הזה של הכח העליון יכול לתפוס כמו שאמרתי פעם בתקופה, לא יותר מזה.

 

סביר להניח שלאיחור הכרוני יש שורשים יותר עמוקים.

 

תרשה לי לשאול אותך משהוא, האם אתה מזניח תשלום דו"חות ואגרות ובחלק מהן מגיע לקנסות וכפל קנס ואזהרות אדומות לפני עיקול למיניהן?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם אתה רוצה להכנס קצת לפסיכולוגיה, איחור כרוני מעיד בעיקר על שנאה עצמית והענשה עצמית.

 

האדם מאחר בכוונה וגורם במעשיו לאנשים לכעוס עליו.

 

לאחר שכועסים עליו פתאום יש לו סיבה רציונלית למה הוא כועס על עצמו, וכך הוא בעצם מדחיק את הסיבה האמיתית לשנאה העצמית.

 

רק שהצד שמאחרים לו לא רואה את זה כך, הוא בהחלט רואה באיחור זלזול אישי בו (והאמת, 100% בצדק).

 

אם אתה מאחרבצורה נדירה בגלל פורס-מאג'ור ואתה מתקשר להודיע אז לא קרה שום אסון.

 

אם אתה מאחר סידרתי ולא מתקשר להודיע, זאת כבר בעיה שאנשים לא תמיד מוכנים לבלוע ולהבליג עליה.

 

תקשיב, אתה גאון. באמת, בלי ציניות כלל.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

לא קשור בכלום לגאונות (למרות שאני לא חולק עליך :lol: ), סתם חנון חובב פסיכולוגיה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מקדים סדרתי.

אפשר להקדים גם בעשרים דקות ויותר.

לא מבין איך אפשר לאחר ? מה הבעיה להגיע בזמן ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.


×
×
  • תוכן חדש...