Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי, אהבתי, התחדשתי.... :oops:

 

עכשיו צריך לפתור בעיות -

אשמח לקבל הפניה לאנשי מקצוע (חשמל) שמכירים ואוהבים את הדגם

והפניה למקור לחלפים - איזה מכוניות קרובות לה בנושאים מכניים?

 

תודה!

פורסם

סליחה מראש על הביאוס.:?

 

מדובר בדגם סבוך חשמלית ואלקטרונית, שמגלה אמינות מחפירה.

 

שלב את זה עם מחירי חלפים מופרכים בצורה לא שפויה ופתאום אתה מבין למה האוטו היה כ"כ זול לקניה (יש משפט מאוד פופולארי עכשיו בארץ, "אין ארוחות חינם").

 

אתה צריך למצוא עכשיו מכונאי שבקיא בדגם (אין לי מושג איפה למצוא כי מדובר ברכב שיובא תקופה קצרה יחסית ואין נפחי מנוע זהים באף אופל אחרת שיובאה בזמנו) וכבר עכשיו לחפש מקור זול בחול לחלפים עם דגש על סנסורים, קוילים ושאר חלקי חשמל/ אלק' מתבלים.

 

תארגן לך כבר עכשיו ספר רכב (היינס) וגם קטלוג חלפים של אופל, לצערי הרב אתה תצתרך את כל אלא בכדי לא להשבית את הרכב מהר מאוד (מה שיקרה אם תרוץ למוסך עם כל תקלה ורק תחכה לחשבון).

 

מה נתוני הפתיחה של הרכב, איזה יד, איפה טופל, מה הקילומטראג'? וכו'

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
סליחה מראש על הביאוס.:?

 

מדובר בדגם סבוך חשמלית ואלקטרונית, שמגלה אמינות מחפירה.

 

שלב את זה עם מחירי חלפים מופרכים בצורה לא שפויה ופתאום אתה מבין למה האוטו היה כ"כ זול לקניה (יש משפט מאוד פופולארי עכשיו בארץ, "אין ארוחות חינם").

 

אתה צריך למצוא עכשיו מכונאי שבקיא בדגם (אין לי מושג איפה למצוא כי מדובר ברכב שיובא תקופה קצרה יחסית ואין נפחי מנוע זהים באף אופל אחרת שיובאה בזמנו) וכבר עכשיו לחפש מקור זול בחול לחלפים עם דגש על סנסורים, קוילים ושאר חלקי חשמל/ אלק' מתבלים.

 

תארגן לך כבר עכשיו ספר רכב (היינס) וגם קטלוג חלפים של אופל, לצערי הרב אתה תצתרך את כל אלא בכדי לא להשבית את הרכב מהר מאוד (מה שיקרה אם תרוץ למוסך עם כל תקלה ורק תחכה לחשבון).

 

מה נתוני הפתיחה של הרכב, איזה יד, איפה טופל, מה הקילומטראג'? וכו'

 

 

אני ממרכז הארץ. יש זוג ידיים טובות ורצון לשפץ את הרכב.

אם כי, תקציבי מוגבל.

 

רכב יד 4, עבר 159 אלף, אין היסטורית טיפולים.

 

יש התראה על ABS ו-TC - יכול להיות בגלל מצבר גמור (מתניע עם כבלים בלבד)?

 

מה הרכב הקרוב ביותר לחלפים?

קראתי, שיש מה לחפש באופל אסקונה - אודה לחוו"ד בנושא.

פורסם
אני ממרכז הארץ. יש זוג ידיים טובות ורצון לשפץ את הרכב.

אם כי, תקציבי מוגבל.

אז הלכת וקנית מכל הרכבים שבעולם, אופל אומגה?

.

 

יש התראה על ABS ו-TC - יכול להיות בגלל מצבר גמור (מתניע עם כבלים בלבד)?

אלוהים אדירים, למה לקנות רכב כזה במצב כזה?

 

מה הרכב הקרוב ביותר לחלפים?

קראתי, שיש מה לחפש באופל אסקונה - אודה לחוו"ד בנושא.

מעבר לסמל שבגריל, אני אהיה מאוד מופתע אם האומגה והאסקונה חולקות ולו חלק בודד אחד!

 

אין עוד אופל עם מנוע 2500 V6 שיובא לארץ ביבוא סדיר.

ייתכן וחלק מהחיישנים תואם גם ליתר דגמי אופל מאותו שנתון אז תוכל למצוא אותם בווקטרות שיש בארץ בשפע יחסי אבל האמת, אני מאוד סקפטי מאחר והן כולם מנועי 4 טורי ואצלך זה V6.

 

תתחיל בהחלפת מצבר, נראה מה יתגלה בהמשך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ה TC וה ABS משתמשים באותם החיישנים על הגלגלים.

קודם כל תשים מצבר תקין, אחר כך תבדוק פיוזים. תבדוק אם הכבל של החיישנים מחובר ולא פגום. החיישנים נמצאים באזור הגלגלים מבפנים (ליד הברקסים).

פורסם

תודה, תודה!

 

חקרתי באינטרנט והבנתי שנורת ABS+TC זו בעיה נפוצה ברכב זה, הבנתי גם היכן נמצאים החיישנים וה-UNIT.

מצד שני, רכב די ישן, שנת 98, הבעיה כבר היתה אמורה לצוץ ולהיות מטופלת קודם.

 

המצבר כבר נמצא בטעינה.

הרכב עמד חודשיים. רמות נוזל תקינות במצבר נתנו לי תקוה קטנה שזו הסיבה :idea:

היום בערב אדע...

 

לגבי חלפים -

האם מישהו ראה/יודע איך ניתן לאתר אופל אומגה בפירוק?

פורסם

אצל האחים יזדי אני רואה לפחות 2 אומגות 2.5 וגם אחת 3 ליטר, האתר דרך אגב מאוד מעודכן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...