Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם כל יש לי תושבת עם טעינה לאייפון, ואין לי בעיה להגדיר פתיחה אוטומטית של WAZE בחיבור.

 

1. זה לא פותר לי את הבעיה שבזמן שיחה אני צריך להחזיר את הפוקוס חזרה לWAZE.

2. זה לא פותר לי את בעיית הסוללה.

3. זה לא פותר לי את בעיית עוצמת השמע.

4. זה לא פותר לי את הבעיה של התראות שווא (מבחינתי יש יותר התראות שווא מאשר לשאר האנשים, כי מעניין אותי רק גטסו).

5. זה יגרום לי לכך שWAZE יפתח לי גם בבית או בעצם בכל פעם שאני מתחבר למטען, וזה מציק.

 

לגבי העדכונים - הצ'יטה שמותקן אצלי דואג להזכיר לך פעם בחודש לעדכן אותו, וכל עוד לא עדכנת הוא ממשיך להציק בכל הפעלה.

זה מציק מספיק כדי לגרום לך לעדכן אותו ולגרום לו לשתוק. ופעם בחודש זה מספיק לגמרי.

 

1. לא באנדרויד, הוא ממשיך להתריע קולית גם ברקע.

2. דוקים מקוריים כוללים לרוב גם נקודת הטענה.

3. תתחבר ב-BT למערכת, אה... אין BT באיפון בעצם...

4. נגיד.

5. לא באנדרויד, הדוק של הרכב מזוהה כדוק של רכב.

6. לא צריך לעדכן, גם לא פעם בחודש. וגם אם כן עושים את זה ישירות מהמרקט דרך האינטרנט הסלולרי.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

B.D.B

יש באייפון בלוטות' שמתחבר עם מכשירים יעודיים , אין בלוטות' להעברת קבצים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

יש שאלה אחת שטרם קיבלתי עליה תשובה -

מי מבטיח לי שכל המצלמות החדשות יעודכנו בבסיס הנתונים של הפנטרה מיד עם הופעתן? היום יש כמה עשרות בודדות, די קל לנהל רשימה שלהן גם בלי לצאת מהבית. בעוד שנה יכולות להיות כמה מאות, ואז מה? איך אני יכול לדעת שביום שמופיעה מצלמה כבר מופיע עדכון בפנטרה שרכשתי במיטב כספי?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי האייפון ו-ווייז:

אצלי מחובר בבלוטות' לרדיו דיסק, התראות הניווט גוברות על ווליום המוזיקה, לא משנה אם זה רדיו או מוזיקה מהמכשיר.

אם אני עונה לשיחה הוויז פועל ברקע וממשיך להתריע, כשמסתיימת השיחה חוזר לבד לווייז. לא זוכר מה המצב כאשר אני יוזם שיחה, אני מניח שצריך לחזור לווייז ידני.

 

הנ"ל נכון גם לשימוש במכשיר עם אוזניית בלוטות', וכן עם אוזניית המכשיר.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
יש שאלה אחת שטרם קיבלתי עליה תשובה -

מי מבטיח לי שכל המצלמות החדשות יעודכנו בבסיס הנתונים של הפנטרה מיד עם הופעתן? היום יש כמה עשרות בודדות, די קל לנהל רשימה שלהן גם בלי לצאת מהבית. בעוד שנה יכולות להיות כמה מאות, ואז מה? איך אני יכול לדעת שביום שמופיעה מצלמה כבר מופיע עדכון בפנטרה שרכשתי במיטב כספי?

 

היי צביקה,

אנחנו דואגים לעדכן את בסיס הנתונים באופן קבוע. אנחנו כל הזמן עם אצבע על הדופק בנושא הזה. מצלמות חדשות שיתווספו יועלו לבסיס הנתונים שלנו תוך 24-48 שעות. מה שיותר חשוב זה שכל הלקוחות שלנו מקבלים על כל עדכון הודעת מייל ו SMS על מנת שידעו שיש צורך בעדכון הפנתרה.

פורסם
B.D.B

יש באייפון בלוטות' שמתחבר עם מכשירים יעודיים , אין בלוטות' להעברת קבצים.

 

תודה על ההבהרה, זה באמת היה נראה לי מאוד מוזר, אפילו בשביל אפל.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
1. לא באנדרויד, הוא ממשיך להתריע קולית גם ברקע.

2. דוקים מקוריים כוללים לרוב גם נקודת הטענה.

3. תתחבר ב-BT למערכת, אה... אין BT באיפון בעצם...

4. נגיד.

5. לא באנדרויד, הדוק של הרכב מזוהה כדוק של רכב.

6. לא צריך לעדכן, גם לא פעם בחודש. וגם אם כן עושים את זה ישירות מהמרקט דרך האינטרנט הסלולרי.

 

 

1. כנראה שגם באייפון, לא שמתי לב לזה.

2. גם האייפון אצלי נטען, הבעיה היא שכשוויז פתוח הוא נטען בקצב מאד מאד איטי. ואם אני לקראת סוף הסוללה

ואני צריך מקסימום טעינה כי אני נפרד מהמטען לזמן ארוך - אני לא פותח את הוויז.

3. יש BT, אבל מה קורה כשאני שומע רדיו ? חוץ מזה שאני מעדיף לשים את המוזיקה שלי על USB ולא באייפון.

5. אפשר לינק לדוק כזה לגלקסי S2 ?

 

בשורה התחתונה - אם אני לא יכול לסמוך על הפתרון ב-100% מהמקרים, זה לא פתרון טוב מבחינתי.

מספיק שפעם אחת אני אפספס התראה, וזה יהיה בדיוק במקום שאני לא מכיר, ואכלתי אותה..

וכשאני אוכל אותה זה בגדול :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

2. כבה את המסך, נדמה לי שהוא ממשיך להודיע קולית.

4. אני לא בטוח אבל נדמה לי שאפשר לשמוע מוזיקה במקביל מהרדיו \ USB \ CD

5. תוצאות ראשונות מגוגל עבור "samsung galaxy s2 car dock"

 

http://www.slashgear.com/samsung-galaxy-s-ii-official-accessories-review-15159443

 

As soon as you dock the phone, it loads up the Navigation UI with oversized buttons and easy access to the voice recognition system for hands-free control.




1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אני לא מבין הרבה אנשים שכתבו כאן ש הWAZE הרבה יותר טוב..

 

ה'ציטה מכשיר נחמד ויקר ועולה על WAZE בכל פרמטר מבחינתי וכן הוא עובד חלק

 

אני מאמין שכשירדו המחירים אז הרבה אנשים יחליפו את הדעה שלהם

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

ההשוואה פה ל WAVE לא נכונה , לא מדובר בקונספט חדש וכבר קיים מכשיר דומה בשוק (צ'יטה) ואליו צריך להשוות (מה ההבדל בינהם?)

את ההבדל בין WAVE או תוכנה אחרת בסמטרפון למכשיר ייעודי אני מאמין שכולם יודעים, כבר היו ביקורות ודיונית על הצ'יטה לא מעט כולל השוואה ל WAVE.

פורסם

אמנם לא רלוונטי עבורי כבר, אבל משיטוט באיביי מצאתי את הדבר הבא.

יש מצב שגם הוא מספק את הסחורה כמו הסנופר/ צ'יטה? ומה ההבדל ביניהם? נראה שעבור 25 דולר על המוצר+ 22 דולר על משלוח דרך buy2usa או mustop- סה"כ 47 דולר- מדובר בתמורה מצויינת יחסית. אמנם העדכונים הם רק לשנה, ויש אחריות עד שנתיים (תלוי במוכר), ואין מסך ודיבור אלא רק מס' נורות צבעוניות וצפצופים. אך מדובר פה באותו בסיס נתונים AURA שעליו מתבסס המידע שיש בסנופר פנתרה.

 

יש כאן קאץ'? נשמע זול ביחס לחלופות.

 

נ.ב. כאן המוכר הנ"ל רוצה על משלוח לארץ 40 דולר, לכן ציינתי משלוח דרך חברת מאסטופ/ יו-אס שופס. אולי בהודעה פרטית אל המוכר ניתן לבקש הוזלה ושילוח בינלאומי רגיל.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אני משתמש בצ'יטה כבר כמה חודשים, בנוסף יש לי אייפון עם WAZE, והאייפון מותקן בתושבת נוחה עם טעינה קבועה.

לכאורה תנאים אידיאליים לוותר על הצ'יטה בכלל. אז זהו, שלא.

 

את הWAZE אני לא מפעיל בכל נסיעה, הצ'יטה עובדת תמיד.

אם אני בשיחה או משתמש באייפון למשהו אחר, אז הוייז עובר לרקע ולא פעיל. מעבר לזה - בסיום השיחה אני צריך לעבור חזרה

לוויז.

WAZE שוחט את הסוללה ברמה שאם הוא פועל הטעינה של האייפון מתקדמת בקצב מאד איטי.

כך שאם אני על הקצה בסוללה, ויש לי נסיעה לא ארוכה (מעט זמן לטעון), אני מעדיף לא לפתוח את הוויז ולתת למכשיר להטען יותר.

למי שאין טעינה ברכב - המצב הרבה יותר חמור, נסיעה של שעה עם וויז פועל גומרת 30% סוללה בערך.

 

השמע של ההתראות בWAZE חלש יחסית לצ'יטה ואפשר לפספס אותו כשיש מוזיקה בווליום גבוה.

 

לWAZE יש יותר התראות שווא (מבחינתי, אני מעוניין לקבל אך ורק התראות על גטסו, ולא על כל שוטר שמישהו ראה בדרך).

לא יכלתי לנסח זאת יותר טוב בעצמי.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
2. כבה את המסך, נדמה לי שהוא ממשיך להודיע קולית.

4. אני לא בטוח אבל נדמה לי שאפשר לשמוע מוזיקה במקביל מהרדיו \ USB \ CD

5. תוצאות ראשונות מגוגל עבור "samsung galaxy s2 car dock"

 

http://www.slashgear.com/samsung-galaxy-s-ii-official-accessories-review-15159443

 

 

 

בדקתי - כשמכבים את המסך אין התראות. חוץ מזה הצריכה העיקרית נובעת מהGPS, התוכנה שרצה ותקשורת הנתונים,

המסך זה החלק הפחות קריטי.

אם אתה שומע רדיו או USB, אז השמע מהBT כמובן לא יגיע לרמקולים, ואז אתה סומך רק על השמע מהרמקול, שאותו

לא תשמע לפעמים כי הוא לא יתגבר על השמע מהרדיו :)

לגבי הדוק - נראה מעולה, הבעיה של רוב הדוקים האלה שהם דורשים מכשיר בלי כיסוי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אצלי ההתראות הקוליות ממשיכות גם כאשר המסך כבוי. חוץ מזה, נסה להשתמש בחבילת הצלילים "עברית (Shimon)". מעבר לכך שהיא חזקה משמעותית מהשאר, נכונה לך הפתעה :lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
היי צביקה,

אנחנו דואגים לעדכן את בסיס הנתונים באופן קבוע. אנחנו כל הזמן עם אצבע על הדופק בנושא הזה. מצלמות חדשות שיתווספו יועלו לבסיס הנתונים שלנו תוך 24-48 שעות. מה שיותר חשוב זה שכל הלקוחות שלנו מקבלים על כל עדכון הודעת מייל ו SMS על מנת שידעו שיש צורך בעדכון הפנתרה.

ל-waze יש עשרות אלפי עיניים סקרניות שסוקרות בכל יום את הכבישים.

מי מעדכן אתכם?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט


×
×
  • תוכן חדש...