Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לי לרכוש בארץ מכשיר דובר אנגלית, כאשר אני יכול לרכוש דומה מחו"ל בחצי מחיר?

האם בטוח שהמכשיר נותן התראה לפי היקף ולא לפי כיוון הנסיעה, אם כן, זה חיסרון.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כפי שניתן להתרשם מההודעה הזאת, הפרש המחיר של סנופר בין הארץ לחו"ל יחסית זניח ונגזר ברובו ממחיר המשלוח והמע"מ. בטח ובטח שלא מדובר כאן בפער של 50%, אפילו לא קרוב לזה.

כפי שציינתי מספר פעמים, ההתראה היא בהתאם לכיוון הנסיעה ולא לפי רדיוס.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

דובר אנגלית או עברית זה שולי לגמרי לדעתי. זה לא שיש פה טקסטים רבי משמעות, זה משנה אם הוא יגיד לך

"מצלמת מהירות לפניך" או "speed camera ahead" ?

אני אישית מעדיף אנגלית בכל מקרה.

 

העדיפות לקנות בארץ היא בעיקר אחריות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

קודם כל תודה לאלעד על הסקירה.

 

אני חושב שכתבתי באחד הפוסטים בעניין לאחרונה, שה waze אינו פתרון רע והוא בהחלט יכול לתת מענה, אבל לדעתי למכשיר התראה מבוסס gps יש לא מעט יתרונות.

 

נתחיל מעניין הנוחות, נכנסת לרכב התנעת ונסעת.

 

מבחינת בסיס הנתונים, למרות מה שאלעד כתב, יש לנו בסיס נתונים איכותי יותר. אני נוסע המון עם שני המכשירים במקביל, בווייז חסרות המון מצלמות שקיימות בפועל ומצד שני יש לו לא מעט התראות שווא. בעצם כל מי שעובר ליד דחליל יכול לדווח עליו בוייז ויוצר בעצם התראת שווא. ברור שחברה שעיסוקה העיקרי הוא התראה על מצלמות מהירות, תעשה את מירב המאמצים להפוך את בסיס הנתונים לאיכותי בעוד בוייז זה עוד פיצ'ר במערכת.

 

שימוש בחו"ל- אני לא יודע באילו מדינות ווייז פעיל בחו"ל, לעומת מכשירים יעודיים שעובדים מצויין ברוב המדינות. מה גם שבמדינות שהווייז כן עובד, שוב לא ברור עד כמה המידע על המצלמות אמין. יותר מזה, הווייז דורש חיבור אינטרנט קבוע שעלותו בחו"ל גבוהה יחסית.

 

נאמר כבר לגבי עניין הרמקול ולגבי זה שכשמדברים בנייד אנחנו חשופים שוב למלכודות המהירות.

 

לסיכום,

ברור לנו שיש את עניין המחיר. לאנשים מסוימים לשלם סכום של 800 ש"ח זה לא מעט ופיתרון חינמי עדיף. אבל מי שמעדיף הגנה ב 100% מזמן הנהיגה, הגנה שלא תפסק בזמן שיחת טלפון או במקרה ששכחנו להפעיל תוכנה או במקרה שלא שמענו את ההתראה, אני חושב שמכשיר יעודי יתן פיתרון הרבה יותר טוב.

למרבים בנסיעות לחו"ל זו בכלל לא שאלה.

 

 

נ.ב - אם נוסעת לידכם "מגבילת מהירות", אין שום בעיה להעביר את התצוגה בפנתרה למצב שעון כך שהמהירות שלכם לא תוצג, או לחלופין להעביר לתצוגה במיילים, כך תוכלו להנות ממהירות נסיעה סבירה ומאישה רגועה :wink:

פורסם

אלעד, מהסעיף הזה, הבנתי לגבי כיון הנסיעה

...

[*]בהמשך לסעיף הקודם: סנופר, בניגוד ל-WAZE, אינו יודע לאן אנו נוסעים. מסיבה זו, כאשר התקרבתי לצומת שלאחריו היתה מצלמה, הסנופר היה מתריע על המצלמה בכל מקרה. WAZE, לעומתו, היה מתריע אך ורק אם מסלול הנסיעה כלל בתוכו את המצלמה, כלומר: אם היה עלי לפנות בצומת והמצלמה הוצבה לאלה הממשיכים ישר, לא היתה מתקבלת התראה מכיון שהיא ממילא אינה בכיוון הנסיעה שלי.

לגבי המחיר יש מכשיר של חברה אחרת שעולה כמאה ועשרים דולר, שזה בערך חצי מהמחיר שבו נמכר הסנופר.

 

misterb

לגבי השפה, עבורי זה חשוב.

פורסם
למה לי לרכוש בארץ מכשיר דובר אנגלית, כאשר אני יכול לרכוש דומה מחו"ל בחצי מחיר?

האם בטוח שהמכשיר נותן התראה לפי היקף ולא לפי כיוון הנסיעה, אם כן, זה חיסרון.

 

הפנתרה לא נותן התראה לפי הקף אלא לפי כיוון הנסיעה.

מה שאלעד התכוון זה שאם אתה מתקרב לצומת שבו יש מצלמה, אבל פונה כמה מטרים לפני הצומת, במכשירים יעודיים תתקבל התראה מכיוון שהם לא יודעים לצפות שתפנה לפני הצומת.

 

בנוגע למחיר, המחירים שלנו בארץ קרובים מאד לעלות בחו"ל (ואף זולים מלא מעט חנויות) אם לוקחים בחשבון את עלות המשלוח, מנוי לעדכון לכל החיים ומע"מ. בנוסף כמובן האחריות על המוצר ניתנת לך בארץ.

פורסם

בסופו של יום אנחנו מתדיינים פה על הדילמה הנצחית בין נוחות לעלות: מי שמוכן לשלם יקבל מכשיר ייעודי עם מינימום התעסקות ועם הבטחה לספק הגנה טובה ככל האפשר, גם אם אינה מוחלטת.

מי שמוכן לוותר על הנוחות יכול לקבל מוצר חינמי שעושה כמעט את אותו הדבר ובחלק לא קטן מהמקרים גם נותן פתרון עדיף. אז נכון שיש כאן התעסקות מסויימת. לי זה לא קריטי.

לגבי חו"ל, סייגתי את זה מקודם ואסייג שוב: צריכים להיות זהירים מאוד כאשר משתמשים ב-WAZE בחו"ל מהסיבה שציינתי. חוץ מזה, אם רוכשים סים מקומי ועושים חבילת גלישה למשך תקופת השהייה, העלות יורדת פלאים (ועל הדרך מקבלים כבונוס גם התחברות לסקייפ, אינטרנט ושאר הדברים מכל מקום).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

 

השמע של ההתראות בWAZE חלש יחסית לצ'יטה ואפשר לפספס אותו כשיש מוזיקה בווליום גבוה.

 

 

אם האייפון מתחבר למערכת בלוטות' כמו אצלי , אז אני נוסע ושומע מוסיקה מהאייפון ומנווט בWAZE , וכשהוויז מדבר המוסיקה לא מפסיקה אבל נחלשת והקול של הניווט גובר על המוסיקה.

כמובן שרק אם יש בלוטות'

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

זה נכון, יש לי בלוטות' מובנה אבל אני אישית מעדיף לשים את המוזיקה שלי על USB ולא להשמיע מהאייפון.

חוץ מזה - במקרה שאתה שומע רדיו זה כבר לא עוזר..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

גם אני מעדיף מUSB אבל רק כשהוויז לא פועל , כי כשהוא פועל זה תהליך ארוך יותר ^_^

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
או לחלופין אשתי צריכה שניה(או יותר נכון

רבע שעה), לדבר עם חברה, כי בדיוק נגמרה לה הסוללה(איך לא? כל היום מדברות הבחורות האלה ;-))

 

זה עוד מילא אושרי,

 

מה קורה כשהיא רוצה לדבר איתך בטלפון שעות?!? בזמן ההפסקת צהריים בעבודה כשהיא יודעת שמתראים בבית עוד כמה שעות :roll:

 

:roflmao::roflmao:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

פנתרה או לא, יש גלאי זהה מבוסס gps ומשתמש בדיוק באותו מאגר של הפנתרה, החסרון היחיד שהמנוי לעדכונים הוא לשנה בלבד. הפנתרה מגיעה עם עדכונים לכל החיים. בכל אופן, הגלאי עולה 50$ כולל משלוח.

פורסם

הוולנטין הוא תוספת נחמדה שהייתי שמח שתהיה לי. אך עלותו לא הגיונית.

 

הרשיון שלך לא שווה 2000 שקלים?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אם תקנו פעם דוק לרכב מקורי ולא איזה זבל אוניברסלי מ-DX תגלו שאנדרויד יודע לזהות מצב עגינה וניתן להפעיל איזה תוכנה שרוצים בעת עגינה. אני אישית משתמש ב-Car Dock Home v3 אבל באותה מידה היה אפשר להפעיל את WAZE ישר.

 

הנקודה היא שהטיעון, זה פשוט שם, הוא דבילי, כי אם תמשיכו עם זה בסופו של דבר המכשיר לא יהיה מעודכן ותופתעו.

 

אני באמת לא מבין את ההגיון של גלאי מבוסס GPS בלבד, לכולם יש סמרטפון וגם בלי WAZE יש מליון אפליקציות שנותנות מענה, הבעיה היחידה איתם היא המסד נתונים.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

קודם כל יש לי תושבת עם טעינה לאייפון, ואין לי בעיה להגדיר פתיחה אוטומטית של WAZE בחיבור.

 

1. זה לא פותר לי את הבעיה שבזמן שיחה אני צריך להחזיר את הפוקוס חזרה לWAZE.

2. זה לא פותר לי את בעיית הסוללה.

3. זה לא פותר לי את בעיית עוצמת השמע.

4. זה לא פותר לי את הבעיה של התראות שווא (מבחינתי יש יותר התראות שווא מאשר לשאר האנשים, כי מעניין אותי רק גטסו).

5. זה יגרום לי לכך שWAZE יפתח לי גם בבית או בעצם בכל פעם שאני מתחבר למטען, וזה מציק.

 

לגבי העדכונים - הצ'יטה שמותקן אצלי דואג להזכיר לך פעם בחודש לעדכן אותו, וכל עוד לא עדכנת הוא ממשיך להציק בכל הפעלה.

זה מציק מספיק כדי לגרום לך לעדכן אותו ולגרום לו לשתוק. ופעם בחודש זה מספיק לגמרי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...