Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

אתמול לקחתי קרובת משפחה מבוגרת לקניות בסופר, חניתי בחניון של ההום סנטר בטבריה.

כשחזרתי גיליתי שהשאירו לי הפתעה על האוטו, וברחו. השמאי אמר שזו משאית או מסחרית גדולה.

מיותר לציין שלא השאירו פרטים, אין מצלמות בחניון וגם אין עדים.

הטאמבון היה על הרצפה, חיזקתי אותו עם בורג כדי לנסוע למוסך.

 

זה קרה באור יום, בשעת העומס והבן אדם פשוט ברח. איזו תרבות זו?

הנזק: דלת ימין אחורית, טמבון, פחחות, 5 ימי עבודה ו-8,000₪, ועליית הפרמיה בשנה הבאה. ImageUploadedByTapatalk1343131013.455539.jpg

ImageUploadedByTapatalk1343131032.841381.jpg

ImageUploadedByTapatalk1343131100.855379.jpg

ImageUploadedByTapatalk1343131125.621173.jpg

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום חברים

 

אתמול לקחתי קרובת משפחה מבוגרת לקניות בסופר, חניתי בחניון של ההום סנטר בטבריה.

כשחזרתי גיליתי שהשאירו לי הפתעה על האוטו, וברחו. השמאי אמר שזו משאית או מסחרית גדולה.

מיותר לציין שלא השאירו פרטים, אין מצלמות בחניון וגם אין עדים.

הטאמבון היה על הרצפה, חיזקתי אותו עם בורג כדי לנסוע למוסך.

 

זה קרה באור יום, בשעת העומס והבן אדם פשוט ברח. איזו תרבות זו?

הנזק: דלת ימין אחורית, טמבון, פחחות, 5 ימי עבודה ו-8,000₪, ועליית הפרמיה בשנה הבאה. [ATTACH]298262[/ATTACH]

[ATTACH]298263[/ATTACH]

[ATTACH]298264[/ATTACH]

[ATTACH]298265[/ATTACH]

 

חתיכת נזק...

 

משתתף בצערך.

 

השאלה השתתפות עצמית וכמה העלייה של הפרמיה, "מקווה" שההפרש הוא כזה שמצדיק הפעלת ביטוח.

 

:-(

 

אני הייתי עד בעצמי כמה פעמים לתאונות כאלה.

 

ואחת עוד של גרר של עיריית ת"א.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

קורה הרבה (השפשוף הזה בחיבור של הכנף שאני פתאום מגלה אחרי חניה בחניון), אך בעצימות נמוכה הרבה יותר. כאן קשה לי להאמין שהנהג פשוט לא שם לב :?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין מילים, פשוט נבלות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גועל נפש של אנשים.

 

לאבא של חבר הייתה אאודי Q7 בת חודשיים שמשאית שיפשפה לה את כל הצד וגילחה את המראה. כמובן בלי להשאיר פרטים.

למזלו ראה את המקרה מישהו שהשאיר לו פתק עם הפרטים. כמה טלפונים והעניין סודר ע"ח החברה אחרי כמה ימים בעלות של כמעט 30K (ידעתם שפס איתות - הפלסטיק השקוף על המראה בגודל של עט עולה 400 שקלים ללא מע"מ?!).

לצערי הם לא היו מוכנים לנקוט בצעדים כלשהם נגד הנהג בגלל שריחמו עליו...

צריך להטיל על אנשים כאלו את עלות התיקון עצמו + עלות התיקון כפיצוי לבעל הרכב.:evil:

פורסם
קורה הרבה (השפשוף הזה בחיבור של הכנף שאני פתאום מגלה אחרי חניה בחניון), אך בעצימות נמוכה הרבה יותר. כאן קשה לי להאמין שהנהג פשוט לא שם לב :?

 

כזה ״שפשופון״ לא רק שמרגישים, גם שומעים את הברזל.

 

ההשתתפות העצמית שלי היא עצומה (נהג חדש צעיר, עבר ביטוחי שנה אחת) ועומדת על 1,280₪. מבוטח בהראל.

נחכה לראות מה יהיה עם הפרמייה שנה הבאה...

פורסם

אני מציע לברר אם יש מצלמות בחניון שבו זה קרה, אולי תוכל לראות את מספר הרכב הפוגע וכך גם יהיו לך הוכחות לתביעה.

פורסם

שוב עולה השאלה, האם יש דרך לרכוש מצלמת פנים רכב שמצלמת 360 , 24/7 לכרטיס 32 ג'יגה.

יותר ויותר מקרים על אנשים שדופקים אחרים בחניות ובורחים

 

אין בררה אלא להפעיל ביטוח, או לנסות לסדר חלקית את הבעיה אצל פחח שלא קשור למוסכי הסדר.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

לא נעים בכלל,תופעה מגעילה של חוסר לקיחת אחריות.

לדעתי אפשר להתקין את המצלמות ששמים בקידמת הרכב גם מאחור,לצורך קבלת צילום רחב יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
http://www.dealextreme.com/c/car-dvr-cameras-1505

 

אני רכשתי את שלי מפה, שאני מחנה בד"כ אני מסובב אותה כלפי פנים הרכב, ועם זווית צילום של 150 מעלות אני יכול לראות כל מי שמחנה לידי.

 

איך המצלמה בדיוק עובדת? על סוללות או מתחברת לרכב?

הכרטיס זכרון מגיע עם המצלמה?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

קרה לי גם, בני זונות.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)

×
×
  • תוכן חדש...