Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כדי להאזין לרשת ביתית אתה צריך ראוטר אלחוטי בבית. ממליץ לנתק את האלחוטי לגמרי. אז לא יהיה לו גישה פיזית לרשת שלך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קיבלת אתגר ״לגנוב״ קבצים? אתה מומחה אבטחת מידע שך הארגון? גם כאן יש מגוון דרכים לפתור את הבעייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא מומחה ולא כלום, סתם נתנו לי לנסות, אז אני מנסה ונעזר בכם :)

 

אם אני מצליח (אפילו מספיק שאני אתן את השיטה או מכשיר שאיתו ניתן לעשות את זה), זכיתי בארוחה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אתה יכול להעלות קבצים מהמחשב שלך לשרת קבצים כלשהו או להתחבר למחשב שלך ממחשב אחר עם סיסמת אדמין ולמשוך קבצים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כדי לראות את כל התעבורה ברשת בכל זמן נתון בארגון עצמו ניתן לחבר HUB במקום סוויצ' HUB שקוף לגמרי , כלומר כל החבילות מגיעות לכל הפורטים כל הזמן.

פורסם
אתה יכול להעלות קבצים מהמחשב שלך לשרת קבצים כלשהו או להתחבר למחשב שלך ממחשב אחר עם סיסמת אדמין ולמשוך קבצים.

 

אפשר רק להוריד קבצים למחשב וזהו, סיסמת אדמין אין כל הרעיון זה משתמש פשוט שהמחשב נעול לו מבחינת הרשאות

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

1. להאזין למידע על כבל הרשת שמחובר מהמחשב שלך החוצה לא יעזור לך.

המידע בינך לבין שרת ה-VPN מוצפן. (זו מטרת ה-VPN)

 

2. רעיון1: פתח דפדפן, היכנס לאתר DROPBOX או GMAIL או UPLOADING.COM או כל אתר אחר ותעלה את הקובץ.

 

2. רעיון2: פרק את הדיסק מהמחשב, חבר אותו למחשב אחר ותעתיק את הקובץ למקום אחר.

 

3. רעיון3: תעלה את המחשב מכונן אופטי עם דיסק שמכיל את התוכנה הנחמדה שמאפסת את הסיסמה של האדמין המקומי. מכאן ההמשך ברור.

http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

wil, פתרונות 2 ו-3 לא יעזרו כי דיסק קשיח אצל תומר מוצפן על ידי חומרה מיוחדת.

 

תומר, מה זה אומר שהרשאות של אדמין נעולות? יש אדמין מקומי עם גישה לדיסק, אפשר להתחבר לכל מחשב על חלונות ככה אם יודעים סיסמא של אדמין (לגלות סיסמא לא קשה במיוחד כי לרוב בכל המחשבים היא אותה אחת ומכאן הדרך פשוטה). אז אפשר לקחת את הקבצים כי הם כבר אחרי פענוח. אם רץ סרויס של SERVER אז אין עם זה בעיה ברשת הפנימית.

 

כמה שאני מבין יש לך במחשב כרטיס חכם שאתה מכניס אותו כדי לעלות. הצפנת דיסק קשיח מגנה אליו פני גניבה או פירוק (בתנאי שאתה שומר את הכרטיס אצלך).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

איפה נפתחת ההצפנה של ה-VPN?

 

בתוך המחשב הנייד או בראוטר שלי?

 

רעיון 1 ו-2 לא ניתנים ליישום. 1 כי אין לי גישה לקובץ עצמו, ציינתי שחסמו הרשאה לתיקייה אליה יורד הקובץ (לכן שאלתי על התקן חיצוני שמאזין), ורעיון 2 כי לפי מה שזכור לי יש שם ביטלוקר בנוסף ל-TPM.

 

רעיון 3 דורש בדיקה, יש מצב שחסמו את כל היציאות הפיזיות (חוץ משל הכבל רשת) ואת הכונן CD.

 

הקבצים יורדים לתיקיית TEMP, מה שאומר שבכיבוי המחשב הם נמחקים. מצד שני יש דואל בוט עם מערכת נוספת ששם הכל פתוח ודרכה יש גישה לתיקיות של המערכת המאובטחת...

 

אין לי את הסיסמה של האדמין (גם לא המקומי).

המחשב לא עולה עם כרטיס ולא כלום, מכניס שם משתמש וסיסמה, מתחבר עם VPN ודרך האתר של החברה מוריד קובץ TEST. את הקובץ הזה אני צריך בדרך כזאת או אחרת לחלץ מהמחשב הנייד החוצה במסגרת המגבלות שחלות על המחשב.

 

מה שאני יכול לבצע במחשב זה רק להתחבר עם VPN ולהיכנס לאתר ספציפי, אין קליק ימני, אין קיצורי מקלדת, ממש כלום. זאת הסיבה ששאלתי אם יש איזה משהו שיכול לשבת על הכבל ולגנוב אליו את הקבצים.

 

זה טריקי מאוד צריך למצא איזו פירצה אם קיימת בכלל בצורה סבירה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

1. ההצפנה של ה-VPN נפתחת על המחשב עצמו.

 

2. אם יש ביטלוקר אז איך זה שהמערכת השניה בעלת גישה לכל התיקיות?

 

3. אם יש ביטלוקר ומערכת הקבצים מוצפנת אז איפוס הסיסמה יגרום לחוסר יכולת גישה לקבצים מוצפנים.

אבל מצד שני אם אתה יכול להיכנס ולהוריד אותם שוב...

 

4. למה אתה חושב שספריית ה-TEMP נמחקת בכיבוי המחשב?

 

4א. אם זה מה שעוצר בעדך אז הפתרון הוא מאוד מאוד פשוט - אל תעשה כיבוי מסודר אלא פשוט נתק את הסוללה :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אוקיי, תומר. עכשיו הבנתי יותר טוב את הסביבה בה אתה עובד. אני מניח שבמקרה הזה ניתן לקחת דיסק קשיח ולחבר אותו למחשב אחר או לעשות בוט מCD כמו שWIL מציע. אם קבצים האלה יורדים באמת לדיסק קשיח ולא לסוג של RAM DISK אז ניתן כניראה לחלץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני שואל כי קיבלתי אתגר קטן.

 

יש לי מחשב נייד, המחשב מוגן TPM ופוליסות GPO שאני לא יכול בשום צורה להוציא קבצים מהמחשב עצמו החוצה להתקן חיצוני, למעשה כל מה שאפשר לעשות עם המחשב זה להתחבר לשרת מרוחק ולהוריד קבצים לתוך המחשב עצמו לתיקיה שאין לי גישה אליה.

 

המחשב מחובר עם כבל רשת לראוטר הביתי שלי ודרך VPN לשרת המרוחק. רוצים שאני אוריד קובץ מהשרת ואוציא אותו לתוך התקן נייד. לכן שאלתי אם יש משהו שיכול לשבת לי על הכבל רשת ולשמור תעבורת קבצים.

 

למה לא רשמת את זה מהתחלה

 

עכשיו ראה תגובתי הקודמת :wink:

 

אתה צריך גישה פיזית

 

 

 

הכנסתו לך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עקרונית זה טיפה יותר קשה, אבל אם תחבר האב בדרך בינך לבין הראוטר הביתי שלך, תוכל לשים עוד מחשב במקביל שיסניף ויקבל את כל הפאקטות של הקובץ.

 

צריך לראות מה בדיוק מגיע ואם זה מוצפן או לא, יש מצב שתוכל לשמור את הקובץ במחשב השני ללא מגבלות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...