Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, פונה לעזרתכם, מייעץ עבור ידידה

כמו בכותרת, רצוי יותר קרוב לאיזור ה-80 אלף, מה אתם חושבים?

פורסם

בין 80 ל-90 אלף אין סופר מיני אוטומטיות, רק במבצעים.

 

אם אתה מחפש עד 80, לדכתי הפיקנטו עדיפה, מעל 90 יש את הקליאו, ה-207 והסויפט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אהלן איציק, אביב ממחלקה1 בפלוגה :wink: מה קורה, איך בלימודים?

 

היא די מקובעת על סופרמיני, לכן הפיקנטו(המצויינת לדעתי) לא רלוונטית

 

ולעניין הרכב, מבין השלישייה שהצעת, מה לדעתך עדיף?

פורסם

סופר מיני אוטומטית ב-80 אלף ש"ח זה רק סופר-מיני משומשת. כחדשות, רובן יקרות יותר. היחידות שיוצאות דופן הן הספלאש והאקו-מיקרה, אבל הן איפשהו באמצע בין סופר מיני למיני. מבין השניים, אני באופן אישי מעדיף את המיקרה שעלתה 75 אלף ש"ח במבצע האחרון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם התכנון הוא להחזיק את הרכב להרבה שנים אז בכמה חברות ליסינג ישמחו למכור לה רכבים חדשים לחלוטין אבל מיד שניה.

באלבר למשל יש פולו, סוויפט, מיקרה (הייתי מוותר) וגם יונדאי I20.

שווה לבדוק מה המחירים שם.

פורסם

גם שם המחיר אינו 80 אלף ש״ח.

מה שכן, יש שמועה על יונדאי i20 אפס קילומטר שנמכרת ב84 אלף ש״ח באחת מחברות הליסינג שכותבות כאן בפורום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הספלאש והאקו-מיקרה "עומדות" בתחרות עם סופר-מיני טובה? מניסיוני האישי לא כ"כ, מה אתם אומרים?

 

וגם שמתי לב אט-אט שיש נטייה ברורה(וגם אני נוטה להציע) לכיוון סוויפט או I20, מבין השתיים מי עדיפה?

 

כדאי להתאמץ לכיוון ה-100 לטובת רכב כלשהו? יש איזה רכב שנותן איזה אקסטרא לעומת היתר?

 

אולי זה נראה קצת מפוזר מבחינת שאלות אך הקונה גם היא קצת מתלבטת ולא בעלת ציפיות מיוחדות/גבוהות

 

תודה על העזרה:-)

פורסם
הספלאש והאקו-מיקרה "עומדות" בתחרות עם סופר-מיני טובה? מניסיוני האישי לא כ"כ, מה אתם אומרים?

 

וגם שמתי לב אט-אט שיש נטייה ברורה(וגם אני נוטה להציע) לכיוון סוויפט או I20, מבין השתיים מי עדיפה?

 

כדאי להתאמץ לכיוון ה-100 לטובת רכב כלשהו? יש איזה רכב שנותן איזה אקסטרא לעומת היתר?

 

אולי זה נראה קצת מפוזר מבחינת שאלות אך הקונה גם היא קצת מתלבטת ולא בעלת ציפיות מיוחדות/גבוהות

 

תודה על העזרה:-)

 

 

אפשר "להוציא" את האיביזה 1.2TSI באזור ה-100K. המחיר המלא הוא 119K, אבל הרכב עבר מתיחת פנים מינורית ובסיאט רוצים להפטר מהמלאי הקיים.

 

יש כאן שדרוג משמעותי באבזור ובשילוב מנוע-גיר מול שאר מכוניות הסופר מיני שציינת.

 

אם אתה לא מכיר מדובר על מנוע מוגדש טורבו בנפח 1.2 המספק 105 כ"ס ו-18 קג"מ(כאן היתרון הגדול).

 

לצד הביצועים צריכת הדלק תהיה מצויינת באזור 1-15 בנסיעה רגועה.

פורסם
הספלאש והאקו-מיקרה "עומדות" בתחרות עם סופר-מיני טובה? מניסיוני האישי לא כ"כ, מה אתם אומרים?

 

וגם שמתי לב אט-אט שיש נטייה ברורה(וגם אני נוטה להציע) לכיוון סוויפט או I20, מבין השתיים מי עדיפה?

 

כדאי להתאמץ לכיוון ה-100 לטובת רכב כלשהו? יש איזה רכב שנותן איזה אקסטרא לעומת היתר?

 

אולי זה נראה קצת מפוזר מבחינת שאלות אך הקונה גם היא קצת מתלבטת ולא בעלת ציפיות מיוחדות/גבוהות

 

תודה על העזרה:-)

 

הספלאש היא יצור כלאים בין מיני לסופר מיני, לא מספיק מרווחת ולא מספיק מעודנת ולדעתי גם לא מספיק זולה בדגם האוטומטי, מה שכן מחיר המחירון הוא המלצה והיא נמכרת בסכנות במחיר נמוך יותר.

המיקרה לדעתי נחותה מהדגם שאותו החליפה, תא הנוסעים מרגיש קצת מעליב והרעידות של 3 צילינדרים לא עושים טוב לאף אחד.

לובינסקי מפרסמים יום מכירות בחוות רונית ולפי המבצעים האחרונים יש סיכוי שתוצע שם סיטרואן C3 באיזור ה-90 אלף שקלים, אולי קצת פחות. לדעתי מדובר בעיסקה מעולה, הרכב נוח ומרווח מציע מנוע גדול וחזק יותר, החיסרון הוא בדמות צריכת דלק פחות חסכונית.

פורסם

הוא ביקש סופר מיני טובה, מה קשור סיאט איביזה? ברכב הזה יש מעט מאוד דברים טובים, העיקרי שבהם הוא המנוע המצוין.

 

אקו מיקרה וספלאש פחות טובות מסופר מיני אבל זה בסדר, הן גם עולות פחות. בכל זאת יש עדיין הפרש של כ 20 אלף ש״ח בינן לבין סופר מיני של ממש. אתה לחצת את התקציב כלפי מטה, אז מין הסתם קיבלת המלצות לרכבים קצת פחות איכותיים. תלחץ אותו כלפי מעלה, תקבל המלצות לאודי A1 או מיטו.

 

כמעט כל סופר מיני נותנת משהו אקסטרא שהמתחרות שלה לא נותנות. השאלה היא מה האקסטרה שמעניינת אתכם? ביצועים? מרווח פנים? שמירת ערך? צריכת דלק? רמת בטיחות? עיצוב?

איביזה היא דוגמא טובה למכונית שנותנת אקסטרה בתחום הביצועים והמנוע אבל גרועה בכל אלמנט אחר - עלויות ביטוח, עלויות אחזקה, תקופת אחריות, איכות חומרים, נוחות נסיעה ושמירת ערך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הייתי באותה בעיה לפני חודש כמוה אחי,

גם תקציב של 80-90 ואוטומטית, לאחר נסיעות מבחן בכל הרכבי סופר מיני שיש (פורד פיאסטה, יונדאי I20, סיאט איביזה, פוקסווגן פולו, סקודה פאביה, קיה ריו, הונדה ג'אז, טויוטה יאריס) וכמובן קבלת הצעות מחיר מכולן ומיקוח רציני (עבודה של חודש כמעט) הגעתי למסקנה שסיאט איביזה היא הבחירה הנכונה (יפייפיה, מנוע וגיר חדישים ולא מיושנים כמו אצל כולם, צריכת דלק טובה, יציבה על הכביש פלוס תוספות שהציעו לי (חבילת השקה שכוללת רמקולים, מגנזיום, חיישני רוורס) גרמו לי לבחור בסיאט.

כמובן גם עברה מתיחת פנים עכשיו.

 

בסופו של דבר אני מבסוט מאוד מהבחירה,האוטו מדהים, שקט, יציב,חזק (יחסית לסופר מיני), חסכוני,יפה.

ממליץ לך עליה.

 

מדובר על דגם הרפרנס,1.2 TSI, בסביבות 100K.

פורסם
הייתי באותה בעיה לפני חודש כמוה אחי,

גם תקציב של 80-90 ואוטומטית, לאחר נסיעות מבחן בכל הרכבי סופר מיני שיש (פורד פיאסטה, יונדאי I20, סיאט איביזה, פוקסווגן פולו, סקודה פאביה, קיה ריו, הונדה ג'אז, טויוטה יאריס) וכמובן קבלת הצעות מחיר מכולן ומיקוח רציני (עבודה של חודש כמעט) הגעתי למסקנה שסיאט איביזה היא הבחירה הנכונה (יפייפיה, מנוע וגיר חדישים ולא מיושנים כמו אצל כולם, צריכת דלק טובה, יציבה על הכביש פלוס תוספות שהציעו לי (חבילת השקה שכוללת רמקולים, מגנזיום, חיישני רוורס) גרמו לי לבחור בסיאט.

כמובן גם עברה מתיחת פנים עכשיו.

 

בסופו של דבר אני מבסוט מאוד מהבחירה,האוטו מדהים, שקט, יציב,חזק (יחסית לסופר מיני), חסכוני,יפה.

ממליץ לך עליה.

 

מדובר על דגם הרפרנס,1.2 TSI, בסביבות 100K.

 

רפרנס ב-100K?

 

אולי אתה מתכוון ל"ספורט" ב-100K.

×
×
  • תוכן חדש...