Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרמקולים הקדמיים באיביזה שלי הלכו לעולמם, ואני רוצה לקנות חדשים. התקציב לא גבוה במיוחד (משהו כמו 200 עד 300 ש"ח), וגם הדרישות לא בשמיים...

 

שתי שאלות לי אליכם -

 

א. איזה גודל של רמקולים אני צריך שם? אני זוכר שהם עגולים ויחסית קטנים (יחסית לרמקולים מאחור, שהם אליפטיים), אבל אין לי מושג מה המידה המדויקת. חיפשתי בספר רכב, אבל גם שם אין תשובה..

 

ב. אילו רמקולים אפשר וכדאי לקנות בסכום כזה? אני מתאר לעצמי שהם לא יהיו הרמקולים הכי טובים שיש בשוק, אבל, זה מה יש...

 

נ.ב - ברכב מותקן רדיו-דיסק של פיוניר, 50W לערוץ.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הגודל באוטו שלך הוא 6.5 אני כמעט בטוח תאשרו אותי אנשים

 

ותקנה פיוניר או קנווד במחיר הזה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

הגודל הוא 6 וחצי או 5 ורבע תלוי ברכב אבל את זה אתה יכול לבדוק בחנות בא אתה קונה ההבדלים במחירים בין הגדלים זה 10 -30 ש"ח תלוי בחברה ומה שאתה יכול לקנות במחיר הזה שיהיה גם שווה משהו זה הפיוניר הדגמים הפשוטים שלהם שנותנים מענה נכבד למחיר הנמוך...

פורסם

יש המלצה לחנות טובה (ולא יקרה, כמובן..) באזור תל-אביב-רמת-גן-גבעתיים?

 

ההתקנה פחות חשובה לי.. אני חושב שאני יכול לעמוד בהתקנה של זוג רמקולים :-P

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...