Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע שלי מתחמם והקלאץ הפסיק לעבוד, וגם המצבר חלש, הכל בתוך כמה ימים :-). מה שבא לי בהפתעה היה דווקא הקלאץ שהפסיק לעבוד בבת אחת- איך זה יכול להיות? האם יש בקלאץ משהו חוץ מרפידות שיכול להתקלקל בפתאומיות? ההילוכים כבר לא נכנסים. מדובר על פיג'ו 205. תודה.

פורסם

הי,

הרכב שלך נשמע שמוזנח.

ברכב זה הדוושה צריכה להיות מכוונת יחסית גבוה,

המהלך אם אני זוכר נכון צריך להיות כ- 14 ס"מ.

בנוסף רצוי שתבדוק אם יש שמן בגיר.

 

לגבי ההתחממות בד"כ אם זה קורה בפתאומיות זה בגלל תרמוסטט שחייב החלפה - אני הייתי מתחיל מזה,

אלעד.

פורסם

מזה מתחמם?

אם יש לך קצת הבנה בעניין, אפשר לפרק את התרמוסטט ולהניח בסיר עם מים שהרתחת בקומקום ולראות אם הוא נפתח.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם
כבל קלאץ' בדקת ?

כלומר יכול להיות שאני יוצא בזול? אפשר לבדוק את זה לבד?

 

הי,

הרכב שלך נשמע שמוזנח.

ברכב זה הדוושה צריכה להיות מכוונת יחסית גבוה,

המהלך אם אני זוכר נכון צריך להיות כ- 14 ס"מ.

בנוסף רצוי שתבדוק אם יש שמן בגיר.

 

לגבי ההתחממות בד"כ אם זה קורה בפתאומיות זה בגלל תרמוסטט שחייב החלפה - אני הייתי מתחיל מזה,

אלעד.

 

קצת מזניח - לא נורא. אולי באמת יש נזילה של השמן גיר, אני (כלומר המוסכניק) צריך לבדוק.

 

עוד שאלה: אני נוהג להעביר לניוטרל תוך כדי נהיגה כדי לחסוך דלק. קמצן. עכשיו מעבר לזה שזה לא בטיחותי, האם זו יכולה להיות הסיבה שיש לי בעיה בקלאץ? (לא נראה לי)

 

תודה.

פורסם

בשביל לא לגמור את הבלמים שלך, אתה אמור להיעזר בבלימת מנוע ולא להעביר לN.

וכן זה לא בטיחותי כי אם תצטרך פתאום להאיץ כדי לעקוף איזה מכשול או לא יודע מה, לא תוכל.

בנוגע לשמן גיר, בדוק את המדיד כשהרכב חם ותראה כמה חסר אם חסר.

 

מיכאל

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

אתה צודק פעמיים, מיכאל.

אבל יש מקרים, למשל בעלייה דווקא, שניוטרל חוסך לי גם מנוע וגם בלמים. וגם קצת מוסיף עניין לנהיגה :-)

- אני מנסה לנחש מתי הרגע הנכון להעביר לסרק, כדי שהאוטו יעצור כמה שיותר קרוב לאיפה שאני מכוון לעצור

פורסם

אז תפסיק לנחש ולשחק משחקים, אם תחליף הילוכים בסל"ד המתאים לא יהיה שום נזק לגיר, בטיחות היא מעל הכל, ופה הבטיחות מקבלת 2 משמעויות - כמו שאמרתי 1) אי יכולת להאיץ מהר בזמן מצוקה ו2) שחיקה מוגברת של הבלמים ברכב.

 

מיכאל :)

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

כשקניתי את הרכב הנוכחי שלי (פולו 16V 2001)

לאחר כ-20 דקות נסיעה בערך הקלאץ' היה משמיע צליל חריקה

וגם מהלך הדוושה היה נהפך למחוספס,

 

שלקחתי את הרכב, למוסך רון, רון אמר לי שכנראה המייסבים או אחת הדיסקיות

התעוותה (כבר לא עיגול משולם) כתוצאה משימוש מסיבי,

ועל כן לאחר שימוש של מספר דקות שהמערכת מתחממת העיוות מקבל משמעות.

×
×
  • תוכן חדש...