Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ועברתי בטסט השמיני - לא כי אני נהג גרוע, כך לפחות אמרו לי, אלא כי אני נוטה להתרגש בעת מבחן.

 

חבר שלי עבר טסט 9

גם לו יש בעיה של לחץ - זה בעיה די נפוצה...

(למען האמת גם לי הייתה בעיה של לחץ , אבל משום מה הטסטר שלי החליט להתעלם ממנה ולהעביר אותי בראשון)

 

 

 

חוץ מזה אל תדאג - ברגע שתקבל את הרישיון לנהוג ללא מלווה , ותנהג באוטו משלך - הכל יגיע לבד

(אבא שלי מלווה טוב , אבל לא כל כך עוזר מפני שגם אמא שלי ישבה ברכב רוב הזמן בתקופת הליווי :wink: )

וואלק אתתתתה

פורסם
אם ברצונך לקבל מידע נוסף באופן מהיר בצע חיפוש בפורום.

 

 

יוסי.

 

Oh my god , they killed Kenny !!!! :twisted::twisted::twisted::twisted:

 

 

יו באסטרדס!

 

 

משהו בחלק הזה של ההודעה שלי לא בסדר?...

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אם ברצונך לקבל מידע נוסף באופן מהיר בצע חיפוש בפורום.

 

 

יוסי.

 

Oh my god , they killed Kenny !!!! :twisted::twisted::twisted::twisted:

 

 

יו באסטרדס!

 

 

משהו בחלק הזה של ההודעה שלי לא בסדר?...

 

לא יוסי. זה העולם דפוק :roll:

פורסם
גם לי הייתי בעיה של לחץ בטסטים, ברביעי לקחתי כדור הרגעה והכל עבר חלק

למה? אם כבר להסתובב על הכביש מסטול, לא עדיף לרדת על איזה פייסל? אולי אפילו תוך כדי הטסט, ולהציע לטסטר שאכטה?

 

לא מומלץ בכלל להגיע לטסטים או לעלות לכביש שלא בחושים מחודדים. בוודאי ובוודאי לא לנהגים לא מנוסים. אפאתיה היא לא הפתרון! :evil:

גם בלימודים, מי שסובל מחרדת מבחנים מטופל פסיכולוגית ולא פרמקולוגית כדי לא לפגוע בביצועים. על הכביש זה אפילו יותר קריטי.

פורסם

אני מבין את זה, אבל זו תרופה שמורידה את פליטת האדרנלין כמעט לאפס, והחושים שלי חדים ממילא. ואם הייתה התפרצות של אדרנלין זה היה מבטל את ההשפעה של התרופה.

חוץ מזה זה היה המפלט האחרון, כי נגמר לי הכסף ללמידה.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם


×
×
  • תוכן חדש...