Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש רכב אוטומט בעל צריכת דלק נמוכה שיהיה אמין ושלא ידרוש טיפולים רבים..בכל זאת אני עדיין לומד.

התקציב הוא 20-25K חשבתי על סיאט איביזה או משהו בסגנון.

כמובן שכמה שהאוטו יהיה יותר חדיש ובעל צריכת דלק יותר נמוכה זה יותר טוב :)

וכמובן שהאוטו חייב להיות אוטומט כי עשיתי רישיון על אוטומט .

פורסם

היא מחפשת רכב ידני ואני אוטומט..

ואגב במשפחה הפונטו לא כ"כ בא בחשבון בשל תקלות חוזרות ונישנות ששמענו ממקורות..

פורסם

חבל כי הספייס בתקציב מאוד מומלצת.

 

יש לך את הדיהטסו סריון,אם אתה לא נוסע הרבה אפשר לשקול גטס,כי נחשבת לפחות חסכונית בקטגוריה,אך תחזוקה לא יקרה והיא די אמינה.

לא מכיר ממש את האיביזה ואת הגיר האוטומטי שלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני חשבתי גם לכיון הספייס אבל הדעות לגביה חלוקות..חלק אומרים להתרחק מימנה ככל הניתן כי היא שופכת מנוע לעיתים ויש חלק שאומרים פה בפורום שהיא טובה וצריך לשמור עלייה.

אגב,מה דעתך על יונדאי אטוס מבחינת תצרוכת דלק ותחזוקה ?

מצאתי אחת שחונה ליד הבית שנת 2001 יד שנייה 95 אלף קילומטר..שוה בדיקה ?

פורסם

האטוס די פשוטה מכנית,לכן היא לא יקרה לתחזוקה,בכלל יונדאי לא נחשבת יצרן יקר,לפחות לא בקטגוריה הזאת,נוחה לחניה,

פה אתה יכול לראות צריכת דלק ממוצעת:

http://www.kml.co.il/Models/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99_%D7%90%D7%98%D7%95%D7%A1

 

הבעיה שספייס רגישה למי ברז,פה נהוג כשאומרים לבדוק שמן ומים,באמת שמים מים,ואז יש בעיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
סליחה שאני עוד פעם שואל הרבה שאלות,אבל פולספווגן גולף ג'רנשיין שנת 2002.

מה דעתך ?

כדאי ! לאחותי היה 10 שנים גולף 1600 2001 ועכשיו עברה לגולף חדשה.

למרות שהיא הזניחה אותו והוא היה אמין בצורה מדהימה! צריכת דלק סבירה (גטס לא תיהיה יותר חסכונית)

אחזקה מעט יקרה אבל לא משהו רציני לא מומלץ לטפל בחברה כי יקרעו לך את הכיס!

לדעתי תמורה מצויינת למחיר,עדיף לשלם טיפה יותר באחזקה ולקבל אוטו באמת טוב!

הכי חשוב שתמצא רכב שמור ומטופל עם יד וק"מ נמוכים! (אם אתה רוצה ראש שקט)

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

למרות שהשנתון שלו ישן יותר והאחזקה שלו יקרה יותר מהפונטו ספייס עדיף אותו ?

בנוסף הוא צורך יותר דלק..כי אני צריך אוטו אוטומט..והצריכה של הגולף היא גבוה

פורסם

לא רואה טעם בכזה רכב לדרישות שלך.

אתה רוצה חדיש,הוא מרכבים היותר ישנים שתקנה,פחות חסכוני גם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...