Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליטר יספק לך 20 שנים לרכב אחד...

יש לי בקבוק של 400 מ"ל של אוטם צבע כבר 5 שנים, ועוד לא גמרתי חצי ממנו. עכשיו יש לו גם ריח רע כאילו הוא התקלקל אז לא מומלץ להחזיק אותם יותר מדי זמן.

פורסם
מה מיוחד במנקה ג'אנטים הזה?

 

חפש סרטונים ביוטיוב אין טוב ממראה עיניים.

 

בעקבות ההמלצות הם הוסיפו גם את המנקה גאנטים במחיר 49 שקל.

 

זה מחיר מעולה, אני קניתי לפני שבועיים 4 בקבוקים מהיבואן בעלות של 58 שקל לאחד.

 

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D-SONAX

פורסם
בדיוק בעוד יומיים אני מקבל OPTISEAL מחבר שחוזר מביקור עבודה מארה"ב.

 

שאני אגמור אותו אין לי בעיה לקנות איתך בקבוק.

 

יקח לך שנים לגמור בקבוק של אופטי סיל... מניסיון

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

פיליפ הבנתי שיותר קל לעבוד איתו מאשר עם ווקס? הוא באמת יכול להחזיק לחצי שנה במידה והרכב עובד שטיפה שבועית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן הוא ממש קל לעבודה ולא משאיר סימנים, גם על גומיות (בניגוד לווקס).

לפי ביקורות בחו"ל הוא מחזיק הרבה זמן, בתנאי האקלים בארץ ושטיפות שבועיות אני מאמין שזה יהיה קצת פחות.

אגב, עליו אפשר לתת עוד שכבה של ווקס כדי לקבל עוד ברק.

פורסם
גם שאני מתחזק 6 מכוניות?

 

כן, זה מוצר שמבוסס על העיקרון של פחות שווה יותר.

4~3 שפריצים - מכסה מנוע

2~3 לגג הרכב

1~2 שפריצים לדלת

 

אתה תבין מהר מאוד את עיקרון השימוש.

אם אתה עובר עם הפד ואחרי כמה שניות זה לא מתאדה ואתה רואה שיש עדיין הצטברות, סימן שאתה משתמש ביותר מדיי חומר.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

×
×
  • תוכן חדש...