Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ES300 של הרץ והקטע הוא שהסאב לא נותן "בום" כשבאמת צריך את אותו ה"בום" אלא יותר נמרח ונותן בקטע שיש הרבה באסים נותן מלא באסים ונמרח שמה ולא מדייק כל כך.

 

השאלה שלי היא אם זה לגיטימי שהוא יהיה ככה ?

 

הסאב מחובר למגבר JBL GTO1004 עם קומפוננט MOREL DOTECH OVATION 6 שמפציצים לגמרי ואני מת עליהם.

החיתוך במגבר הוא 32HZ לסאב ושל הקומפוננט בסביבות ה-90HZ (לפי שמיעה כיוונתי).

גם בדקתי לראות שאני לא הוזה, ניתקתי את הקומפוננט מהמגבר וראיתי שהסאב באמת עושה את מה שדיברתי עליו בהתחלה והדיוק מגיע רק מהקומפוננט.

 

אני יבוא למפגש ואני אשמח שתשמעו ותבדקו אבל רק שאני יהיה רגוע לבינתיים.

 

תודה רבה !

פורסם

32Hz זה קצת מאוד נמוך לא? וחוץ מזה יש לך "בור" תדרים מ32Hz עד 90Hz

תנסה להעלות קצת את הLPF של הסאב תראה אם יש שינוי לטובה

פורסם

לא הבנתי מה זה להעלות את ה-LPF אני מקווה שזה להעלות תדרים אז העלתי לבערך 80HZ, יש שיפור אבל עדיין חסר לי דיוק.

(אני מקווה שאני לא מצפה יותר מדי פשוט הבנתי שהוא אמור להיות ממש מדוייק)

פורסם

באיזה גודל של תיבה הוא יושב והאם היא פתוחה או אטומה ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

כן,התיבה המקורית היא אטומה וסביבות ה28 ליטר.

צריך לראות במגבר את הכיוונים קשה לכוון מערכת בהתכתבות.

תתאזר בסבלנות נכוון לך את הסאב במפגש,הסאב הזה מדוייק מאוד,הוא ההפך ממה שאתה מתאר,אני בטוח שהבעיה היא בהתקנה\כיוונים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תשמע בינתיים מה שתעשה זה תכוון אותו במגבר ,בגלגל של הקרוס יש לך נקודה לבנה ? היא בערך 80HZ תכוון קצת לפניה ותנסה .

ותבדוק ברדיודיסק אולי בהגדרות של משהו שם .

באיזה רכב מדובר ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אין טעם לרדת נמוך מ80 הרץ אני מאמין שהסאב הזה יכול גם לנגן מעל זה בלי בעיה.

אני חושב שהכי צפוי זה פאזה הפוכה, תנסה להחליף את הפלוס והמינוס ותגיד לנו איך זה נשמע לך.

פורסם

הרכב הוא ניסן קאשקאי ורמי קראדי היה אחראי על ההתקנה ככה שאני לא חושב שיש בעיה בהתקנה.

רמי אמר לי שזה ככה הוא אז יכול להיות שאני מצפה ליותר מדי ממנו. נחכה למפגש וננסה להפוך פאזות.

יש סיכוי שזה נגרם בגלל הרעשי אלטרנטור מהרדיו דיסק ?

פורסם

ברור שאין בעיה לחתוך אותו גם על 63hz זה פחות עבודה לסאב, ככול שתעלה למעלה הוא מתקשה.

ההבדל הוא איפה אתה חותך את הסט מלמטה שלא יהיה ״בור״ בין שני החיתוכים ותאבד טווח מסויים בין לבין.

עדיף שתהיה חפיפה בין האלמנטים.

אדי גם סיכם את זה יפה באחד משרשורי הסאונד שהוא פתח.

×
×
  • תוכן חדש...