Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז מתי והיכן המפגש הבא?

תרשום לפניך 11.5 בין השעות 16.00 - 18.00.

עדיין אין מקום מוסכם.אנחנו בתהליך חיפוש.מקווים לסגור בקרוב מקום מפגש.

מחר מאיר ייצור איתך קשר טלפונית.

צביקה

כתובת הפייסבוק:

Mustang Club Israel

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

 

יש כאלו שאיבדו את הדרך

 

 

 

 

 

אני לא מאמין שמצאתי את זה

 

ולכל מי שלא הבין את הבדיחה לא נורא

תראו לאן צריך לשאוף

 

348731481.jpg

 

:mm_yeah:.

אגב,התמונה היא של מאיר,מזווית צילום של הטריבונה המרכזית,וזה לא אסופה של מועדון.היינו יחד בנשוויל ארה"ב ב 2004,בהשקה של הדור הקודם של המוס.

ומה שרואים בתמונה,זה שליש מכמות המוסים שהיו שם.יש גם מצד שמאל של התמונה וגם מאחור.כמות בילתי נתפסת של מוסים.

עם דוכני מכירה,ועוד.קרנבל שלם.אגב,היינו גם ב 2009 באלבמה בהשקה של המוס החדשה,אך הסיפור הזה לפעם אחרת :lol:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

ואני הייתי במפגש 45 שנה למוסטנג באלבמה

 

attachment.php?attachmentid=154068&d=1240397451

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

attachment.php?attachmentid=154010&d=1240287934

 

attachment.php?attachmentid=154001&d=1240287123

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

שיהיה בהצלחה ומתי יתקיימו מפגשים למועדון?

סוזוקי אינטרודר 1400 VS דגם אמריקאי:twisted: יחיד במינו :lol:  

מייעץ בעיניינים טכניים לכל סוגי כלי הרכב לחברי הפורום בחינם

הודעות בפרטי בעל הסמכה+מוסך לכלי רכב

פורסם
שיהיה בהצלחה ומתי יתקיימו מפגשים למועדון?

אם ברשותך פורד מוסטנג,מכל שנה גיל ומצב,הנך מוזמן ביום שישי 11.5 שעה 16.00 לקפה בונו,בתחנת הדלק,על כביש החוף בצד של קיבוץ יקום.(בינתיים מקום זמני עד להתארגנות).ברוך הבא.צביקה

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
אם ברשותך פורד מוסטנג,מכל שנה גיל ומצב,הנך מוזמן ביום שישי 11.5 שעה 16.00 לקפה בונו,בתחנת הדלק,על כביש החוף בצד של קיבוץ יקום.(בינתיים מקום זמני עד להתארגנות).ברוך הבא.צביקה

 

לצערי אין ברשותי מוסטנג אבל כאחד שחובב את הרכבים האלו אשמח לבוא ולראות

סוזוקי אינטרודר 1400 VS דגם אמריקאי:twisted: יחיד במינו :lol:  

מייעץ בעיניינים טכניים לכל סוגי כלי הרכב לחברי הפורום בחינם

הודעות בפרטי בעל הסמכה+מוסך לכלי רכב

פורסם
לצערי אין ברשותי מוסטנג אבל כאחד שחובב את הרכבים האלו אשמח לבוא ולראות

אתה עדיין מוזמן לבוא ולהתרשם.אולי תקבל תיאבון,,,,,? :-D

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

המפגש ביקום, בקפה בונו, ביום שישי הקרוב, 11.5

מתחיל ב 16:00 ומסתיים ב 18:00.

לאלו שנוסעים לראלי יפו-ירושלים(אני בניהם), אנחנו נרד בשיירה מירושלים ב 14:30 ליקום.

אם ברשותך מוסטנג אתה מוזמן להצטרף.

פורסם

תבלו ותהנו , אני מוסיף את האירוע שלכם לבלוג שלי בתפוז , שבוא כל סופ"ש יפורסם שם אירועי התרבות המוטרית הקיימים , ונדאג לקידום באתר תפוז , אתמול הבלוג שלי הופיע כבר בדף הראשי לכמה שעות. תהנו


×
×
  • תוכן חדש...