Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 או סיאט לאון 1.8 TSI?


Rinor81
שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתור אחד שגם רכש את הלאון 1.8TSI במבצע הנוכחי,

אני יכול לומר לך בוודאות אחרי נסיעת מבחן, שכוח לא חסר.

הרכב הקודם שלי היה איביזה קופרה 2008 משופרת, כמובן שאין מה להשוות אבל חששתי מאד ממעבר חד שכזה.

מסתבר שהמנוע המדובר יודע לספק את הסחורה גם במצב סטוק.

אני לא חושב שאני טועה כשאומר שהלאון 1.8 היא המשפחתית המהירה ביותר בסגמנט שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על השירוקו 160, כאמור.

כמו שאמרו, הכוח יספק אותך. אבל, אם אתה רווק ומספיקה לך סופר מיני/מיני - הייתי מברר על המיטו, האופל קורסה opc, איביזה קופרה/fr, והפולו gti, ביד שנייה תקבל אותן בפחות מהלאון אפילו. אולי גם האבארט נכנסת לתקציב? - למרות שבתכל׳ס, את צרכיך יספקו גם הפולו, האיביזה, והפאביה הרגילות עם ה-tsi.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולאון 160 הרגישה לך מהירה יותר משירוקו 160? :shock:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על הפוקוס האומנם, אבל מהפידבקים שהיא כן מקבלת, אני כמעט בטוח שהיא יותר מהנה לנהיגה מהלאון המשעממת, שעליה כן נהגתי בגרסת ה-1.4T.

 

נו, ונניח שהפוקוס מתנהגת יותר טוב, היא עדיין לא מכונית שתיקח לנהיגת התגרזנות, אז מה זה משנה?

 

אם מחפשים מכונית מעניינת לנהיגה צריך להתמקד במכונית ספורטיבית יד שנייה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בהחלט. אמנם זה כך גם על הנייר, אבל לא חשבתי שזה יורגש בפועל. גם אני הופתעתי, ולכן פתחתי את השרשור שדן בהבדלים בין המנוועים (ה-1.8 160 vs ה-1.4 160).

מהתגובות למדתי שישנם כאלו שבהחלט מצדדים בתחושותיי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על השירוקו 160, כאמור.

כמו שאמרו, הכוח יספק אותך. אבל, אם אתה רווק ומספיקה לך סופר מיני/מיני - הייתי מברר על המיטו, האופל קורסה opc, איביזה קופרה/fr, והפולו gti, ביד שנייה תקבל אותן בפחות מהלאון אפילו. אולי גם האבארט נכנסת לתקציב? - למרות שבתכל׳ס, את צרכיך יספקו גם הפולו, האיביזה, והפאביה הרגילות עם ה-tsi.

 

בוא נגיד שאני מוכן לשלם קצת יותר ולקחת את הלאון...בנוסף, הרכב אמור להיות אצלי 4-5 שנים ככה לפני החלפה לאחר ומי יודע, אולי אתחתן עד אז בתקווה אז עדיף לאון עכשיו שכן יכולה לשרת משפחה ממיטו או פולו קטנות יותר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, המיטו אולי תעזור לך להשיג אשה :lol:

סתם, תתחדש על הלאון. אני שוב מציע לבדוק את האסטרה בשביל להיות בטוח. אם גיר רובוטי לא מפריע לך, הסיטרואן מעולה ומאובזרת לעייפה ולטעמי ללא ספק הטובה והשלמה ביותר כאן (שוב - פרט לגיר הרובוטי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, המיטו אולי תעזור לך להשיג אשה :lol:

סתם, תתחדש על הלאון. אני שוב מציע לבדוק את האסטרה בשביל להיות בטוח. אם גיר רובוטי לא מפריע לך, הסיטרואן מעולה ומאובזרת לעייפה ולטעמי ללא ספק הטובה והשלמה ביותר כאן (שוב - פרט לגיר הרובוטי).

 

מיטו אדומה = אישה אהובה :lol:

 

לא ידידי, די רובוטי...רשמתי בתחילה אם איני טועה כי ברשותי הונדה סיוויק 2008 עם אותו גיר רובוטי וזאת הסיבה שחטפתי ירידת ערך כל כך רצינית שלוי יצחק הרג לי את הרכב!

 

זאת הסיבה שאני מחליף עכשיו כי עוד שנה לא אוכל בכלל להשיג עליה כלום ולא יהיה לי כסף לרכב חדש. לכן, המבצע של הלאון כרגע ביחס למנוע שלה שווה מאוד לדעתי וזו עסקה משתלמת,

 

תודה על הברכות, עוד לא הזמנתי וצריכה להיות נסיעת מבחן אבל בואו נראה איך יהיה...

 

תודה לכולם על העזרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם מסקרנות - למה אתה לא שוקל את האסטרה? - או שאתה כן שוקל ולא משתף?

 

ראיתי אותה ודיברתי עם בחור שמאי שאני מכיר וגם מאוד מבין במכוניות, לא שאלתי יותר מידי אבל הוא אמר לי להתרחק מהרכב...וגם לגבי מנוע, אני חושב שהלאון חזקה יותר והרי מדובר בגלל המבצע באותו מחיר, אז בשבילי עדיפות ללאון.

 

תודה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי פוסל את האסטרה טורבו, במיוחד כשמדובר במחיר דומה לזה של הלאון. היא נוחה ומפנקת באופן שהלאון אינה יכולה להתקרב אליו. אני סבור גם שההיגוי שלה עדיף ולמרות שאינה מהירה כמו הלאון, היא זריזה ומהנה למדי. יש לה גם גיר אוטומטי "נורמלי" לשם שינוי ועיצוב דומה לזה של הלאון, עם הופעה מעט יותר סולידית ובוגרת. מגרעת בולטת לטעמי היא עיצוב של לוח שעונים, לא נוח, עתיר כפתורים שנראה כאילו נלקח היישר מאיזו יונדאי חדשה ( האמת היא שגם לפוקוס עיצוב פנים דומה ). בקיצור, לו אני מצוי בדילמה שלך, אני עורך נסיעת מבחן בשלוש אלו. כל אחת מהן ראויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי פוסל את האסטרה טורבו, במיוחד כשמדובר במחיר דומה לזה של הלאון. היא נוחה ומפנקת באופן שהלאון אינה יכולה להתקרב אליו. אני סבור גם שההיגוי שלה עדיף ולמרות שאינה מהירה כמו הלאון, היא זריזה ומהנה למדי. יש לה גם גיר אוטומטי "נורמלי" לשם שינוי ועיצוב דומה לזה של הלאון, עם הופעה מעט יותר סולידית ובוגרת. מגרעת בולטת לטעמי היא עיצוב של לוח שעונים, לא נוח, עתיר כפתורים שנראה כאילו נלקח היישר מאיזו יונדאי חדשה ( האמת היא שגם לפוקוס עיצוב פנים דומה ). בקיצור, לו אני מצוי בדילמה שלך, אני עורך נסיעת מבחן בשלוש אלו. כל אחת מהן ראויה.

 

+1

 

ואני מדבר בתור אחד שרכש השבוע סיאט לאון ויש במשפחתו אופל אסטרה טורבו חדשה.

 

אל תוותר על נסיעת מבחן באופל.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1

 

ואני מדבר בתור אחד שרכש השבוע סיאט לאון ויש במשפחתו אופל אסטרה טורבו חדשה.

 

אל תוותר על נסיעת מבחן באופל.

 

מזל טוב ותתחדש על הלאון ידידי!!!!

 

אז איך היא? מה יש לך לשתף? לספר? אני ממש חושב עליה...

 

תודה על העידוד לגבי האסטרה טורבו, נחשוב על זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה.

 

נהגתי כבר כ-3000 ק"מ עם האסטרה החדשה (1.4 טורבו). נוחה מאוד, מרככת את את מעמורות הכביש (יתרון או חיסרון, תלוי איך תסתכל על זה).

מרגישה מאוד אצילית, הן פנימית והן חיצונית. בעלת חזות מרשימה ודינמית, אך מבפנים התחושה קצת מתסכלת ביחס לפולקסווגן למשל.

המנוע לא מאכזב, הכוח זמין מאוד ומתפרץ אף יותר במהירות של 70-80 קמ"ש. שקטה מאוד, אין רעשי רקע חזקים יחסית כמו בדור הקודם.

 

מרווחת מאוד, גם מקדימה וגם מאחור. לצערי, מחשב דרך אינו קיים וגם חישוקי סגסוגת לא נמכרים במחיר הרגיל (שלא כמו בלאון, שמגיעים כסטנדרט).

בסך הכל, היא אטרקטיבית מאוד, גם מבחינת המחיר. מי שחיכה לרכוש אותה ב-2012 נהג בחוכמה (המחיר ירד ב-10 אלף ש"ח).

אהבתי גם סוף סוף את העובדה שאופל ניפצו את המיתוס הסולידי והחליטו ללכת על עיצוב נועז. זה השתפר מדור לדור, אבל ניכר היטב בדור הנוכחי (יפהפיה אמיתי לדעתי).

 

בסך הכל, היא תעניק לך נהיגה הרבה יותר שקטה ואולי גם נעימה מהלאון. מצד שני, לא כל אחד מחפש נהיגה שקטה ונעימה (:wink: ).

כך או כך, הזמן נסיעת מבחן, אתה עלול להתרשם לטובה. מה אכפת לך, לא עולה כסף. 8) והם גם ממשיכים את ה'מבצע' של פסח, מערכת מולטימדיה במתנה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...