Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 או סיאט לאון 1.8 TSI?


Rinor81
שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ברכות על הרכישה של הלאון, ניר. :wink:

 

אגב, מישהו יכול לומר לי האם בלאון שרכשתי השבוע יש מערכת HILL HOLD? מדובר על הדגם הידני, 1.4TSI.

 

תודה רבה.

 

במפרט לא מופיע שיש, אז דווקא

נראה לי שאין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במפרט לא מופיע שיש, אז דווקא

נראה לי שאין.

 

בדיקה הכי פשוטה-תעמוד במקום שיש בו עליה(כמובן כשאין אף אחד מאחורה) ותעזוב את דוושת הבלם. אם יש HIIL HOLD הרכב לא יזוז, המערכת בולמת את הרכב מלהדרדר למשך 2 שניות בערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקה הכי פשוטה-תעמוד במקום שיש בו עליה(כמובן כשאין אף אחד מאחורה) ותעזוב את דוושת הבלם. אם יש HIIL HOLD הרכב לא יזוז, המערכת בולמת את הרכב מלהדרדר למשך 2 שניות בערך.

 

לא בדקתי, אך ידוע לכם האם זה קיים בלאון אשר רכשתי? ה-1.8 TSI? (כמובן גיר DSG)

 

תודה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדקתי, אך ידוע לכם האם זה קיים בלאון אשר רכשתי? ה-1.8 TSI? (כמובן גיר DSG)

 

תודה...

 

למה צריך מערכת סיוע לזינוק בעליה בגיר אוטומטי?

זה מסייע רק בגיר ידני וגם לטעמי מיותר מאד, לבצע זינוק בעליה עוד היה צריך ללמוד בלימודי נהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה צריך מערכת סיוע לזינוק בעליה בגיר אוטומטי?

זה מסייע רק בגיר ידני וגם לטעמי מיותר מאד, לבצע זינוק בעליה עוד היה צריך ללמוד בלימודי נהיגה.

 

צודק, מסכים...

 

למדתי בשיעורי נהיגה, עדיין לומדים את זה ובצבא נהגתי 3 שנים שלמות על גיר ידני ובשמחה אפילו....מאז אני כבר 10 שנים על אוטומט... :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, מסכים...

 

למדתי בשיעורי נהיגה, עדיין לומדים את זה ובצבא נהגתי 3 שנים שלמות על גיר ידני ובשמחה אפילו....מאז אני כבר 10 שנים על אוטומט... :-D

 

למרות שזה באמת גימיק נחמד זה לא צריך להדאיג אותך כי גם יש לך את המיומנות וזאת מערכת מסייעת רק לגיר ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שזה באמת גימיק נחמד זה לא צריך להדאיג אותך כי גם יש לך את המיומנות וזאת מערכת מסייעת רק לגיר ידני.

 

וגם רכב עם גיר אוטומט DSG בעל 7 הילוכים.

 

:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שאתם טועים - דווקא בגיר כמו DSG צריך את המערכת הזאת, הרי שם אין לך קלאץ שאתה יכול לבצע את הזינוק בעליה, ובזמן שאתה עובר מברקס לגז הרכב יכול להדרדר אחורה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בDSG יש את זה וזה דווקא קצת עוזר.

 

כמו שאמרתי, במפרט של הלאון, בכל הגרסאות הרגילות כולל 1.8 DSG זה לא מופיע,

אז אני לא יודע אם יש את זה.

 

במפרט של הFR והקופרה זה כן כתוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כנראה שיש משהו שאני עדיין לא יודע על הלאון:shock:

 

בלאון 1.8 משנתון 2008 לא היה לי את המערכת.

 

ב-FR החדשה קיימת המערכת.

 

ממה שידוע לי המערכת מותקנת באיביזה הזולה ביותר שעולה 70K. מכאן המחשבה שלי שהמערכת תהיה קיימת גם בכל לאון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כנראה שיש משהו שאני עדיין לא יודע על הלאון:shock:

 

בלאון 1.8 משנתון 2008 לא היה לי את המערכת.

 

ב-FR החדשה קיימת המערכת.

 

ממה שידוע לי המערכת מותקנת באיביזה הזולה ביותר שעולה 70K. מכאן המחשבה שלי שהמערכת תהיה קיימת גם בכל לאון.

 

ההגיון שלך נכון, אבל מכיוון שזה לא מופיע במפרט צריך לוודא בסוכנות,

או שפשוט אחד מבעלי הלאונים הרגילים בפורום (כולל גיר ידני) יגיד אם יש לו את זה.

 

חוץ מזה, איך הFR? הרגשת שינוי משמעותי במעבר מה1.8?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגיון שלך נכון, אבל מכיוון שזה לא מופיע במפרט צריך לוודא בסוכנות,

או שפשוט אחד מבעלי הלאונים הרגילים בפורום (כולל גיר ידני) יגיד אם יש לו את זה.

 

חוץ מזה, איך הFR? הרגשת שינוי משמעותי במעבר מה1.8?

 

הרכב יותר קשיח(מתלים שונים וג'נטים 18), יש אחיזה יותר גבוהה, ההגה גם מרגיש לי יותר טוב. סה"כ מרגישים הבדל דיי משמעותי בהתנהגות ובכך שהרכב יותר מכוון למטרה ספורטיבית.

 

ב-1.8 ממש לא היה חסר לי כח אבל מרגישים בהבדל(51 כ"ס). בנסיעה חזקה ב-1.8 הייתי צריך להעביר הילוכים ב6000-6500 סל"ד וב-FR ניתן למשוך עד 7000.

 

סה"כ אני מרוצה מאד מהשדרוג. גם מבחינת המראה החיצוני ותא הנוסעים יש הבדל.

 

מה שהכי משעשע שאת ה-1.8 קניתי ב-153 ואת ה-FR ב-150K.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב יותר קשיח(מתלים שונים וג'נטים 18), יש אחיזה יותר גבוהה, ההגה גם מרגיש לי יותר טוב. סה"כ מרגישים הבדל דיי משמעותי בהתנהגות ובכך שהרכב יותר מכוון למטרה ספורטיבית.

 

ב-1.8 ממש לא היה חסר לי כח אבל מרגישים בהבדל(51 כ"ס). בנסיעה חזקה ב-1.8 הייתי צריך להעביר הילוכים ב6000-6500 סל"ד וב-FR ניתן למשוך עד 7000.

 

סה"כ אני מרוצה מאד מהשדרוג. גם מבחינת המראה החיצוני ותא הנוסעים יש הבדל.

 

מה שהכי משעשע שאת ה-1.8 קניתי ב-153 ואת ה-FR ב-150K.:lol:

 

יחיי ההבדל הדק....אם רק היה לי הכסף לקופרה או FR.....אבל כמו שאמרת, אני אמור להנות גם מ 1.8 החדשה שלי, מה לא? :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...