Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2012 או סיאט לאון 1.8 TSI?


Rinor81
שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יחיי ההבדל הדק....אם רק היה לי הכסף לקופרה או FR.....אבל כמו שאמרת, אני אמור להנות גם מ 1.8 החדשה שלי, מה לא? :-D

 

הייתי עם ה-1.8 3 וחצי שנים ואפילו לא שיפרתי אותה. מקסימום שתתחיל להשתעמם תשפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר הצ'יפ כדי לפתוח לו קצת יותר כ"ס?

 

אתה יכול לערוך על זה חיפוש בפורום שיפורים, הנושא נטחן ללא הרף.

 

כאשר אתה מרגיש כי מיצית את הכח של הרכב יש לך את האפשרות לשפר אותו.

ע"י תוכנה בלבד (סטייג' 1) - הרכב מגיע לאזור 190 כ"ס.

סטייג 2 - יש צורך בהחלפת צנרת וקיט יניקה - הרכב מגיע ל-220 כ"ס.

יש סטייג 3 וכן הלאה וכן הלאה. יש גם שוני אצל כל חברת שיפורים(APR,REVO וכו').

 

שיפור מעלה את צריכת הדלק ופוגע באמינות.

לי באופן אישי לא היה חסר כח ב-1.8 וגם ככה הרכב התקשה להוריד את כל הכח לכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לערוך על זה חיפוש בפורום שיפורים, הנושא נטחן ללא הרף.

 

כאשר אתה מרגיש כי מיצית את הכח של הרכב יש לך את האפשרות לשפר אותו.

ע"י תוכנה בלבד (סטייג' 1) - הרכב מגיע לאזור 190 כ"ס.

סטייג 2 - יש צורך בהחלפת צנרת וקיט יניקה - הרכב מגיע ל-220 כ"ס.

יש סטייג 3 וכן הלאה וכן הלאה. יש גם שוני אצל כל חברת שיפורים(APR,REVO וכו').

 

שיפור מעלה את צריכת הדלק ופוגע באמינות.

לי באופן אישי לא היה חסר כח ב-1.8 וגם ככה הרכב התקשה להוריד את כל הכח לכביש.

 

אני חושב שגם לי 160 כ"ס עם המנוע טורבו יספיק....בכל אופן תודה על הפירוט הנרחב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא המצדדים בשיפורים (והמשפרים עצמם) מדברים על 210 כ״ס. זה לא הגיוני?

ודניאל, כשאתה אומר ״פוגע אמינות וצריכת דלק״, למה בדיוק אתה מתכוון? - כלומר, אתה יכול לפרט קצת את הטענה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא המצדדים בשיפורים (והמשפרים עצמם) מדברים על 210 כ״ס. זה לא הגיוני?

ודניאל, כשאתה אומר ״פוגע אמינות וצריכת דלק״, למה בדיוק אתה מתכוון? - כלומר, אתה יכול לפרט קצת את הטענה?

 

יותר כ"ס=יותר דלק. בנוסף לטעמי רכב משופר דורש אוקטן 98 על אף שיש תוכנות המותאמות לאוקטן 95.

יותר כ"ס מאותו המנוע בדיוק ומאותו הטורבו=בלאי מואץ לכל המכלולים(יותר עומס על הגיר וכדומה).

 

אני גם שמעתי על מספרים כאלה ואחרים אבל לפי אתר APR הרשמי הרכב מגיע ל-190 כ"ס בסטייג 1.

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_18tsi_trans.html

לפי אתר APR באוקטן 98 הרכב מגיע ל-188 כ"ס ובאוקטן 95 ל-183 כ"ס.

 

לפי אפסולוט הרכב עולה ל-200 כ"ס-מניח שבאוקטן 98:

http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=3011&id_marke=20&id_model=13306

 

גם באתר REVO תמצא מספרים דומים.

יש הבדלים קטנים בין חברות השיפורים, השאלה גם מתי מגיע הכח והאם רצועת הכח לינארית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז ביררתי היום, וגם בדגם שרכשתי יש מערכת HILL HOLD (מנוע 1.4TSI ידני).

 

בכל הדגמים יש, כולל DSG.

זה לא כתוב במפרט אבל כשמזמינים,

זה כתוב בהזמנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שחיפשתי קופרה שכבר לא נמכרת כחדשה. ראיתי 3 כאלה שנמצאות מספר חודשים על הכביש והלאון 1.8 שלי שהייתה בת 3+ נראתה כחדשה משלהם וחלק היו כבר משופרות(למעל 300 כ"ס ). עמדתי לסגור על GTI ידנית ולפתע סיאט התחילו לייבא לאון FR ידנית(אז עד נמכרה רק עם גיר DSG). אין ספק שבהתחלה קצת התבאסתי להחליף לאון בלאון אבל עכשיו אני מרוצה מאד מהרכישה.

 

אני לא מבין מה הבעיה ברכב שכבר משופר? בהנחה והרכב שמור ומטופל כראוי אני רואה את זה כיתרון !

 

מישהו כבר הלך והשקיע את הכסף ואתה מקבל מוצר מוגמר.

 

הלאון שלי עומדת על למעלה מ-300 כ"ס - מטופלת באהבה רבה מאוד עם החלפת שמנים כל 7k בשמן הכי איכותי שיש,

מתודלקת 98 וננהגת בצורה שקולה !

 

יותר כ"ס אומנם שווה יותר דלק כאשר מאמצים את המנוע יחד עם זאת אני יכול להעיד שבנסיעה בין עירונית (גר בת"א, עובד ברעננה) דווקא צריכת הדלק ירדה, די משמעותית - שכן המנוע עובד בצורה אופטימלית.

 

אני כבר עם הואגית השלישית שלי כאשר 2 מהן משופרות (כולל הנוכחית) ואין שום בעיה של אמינות...

 

המנועים האלו נבנים בצורה כזו שיכולים להחזיק את הכוח הזה בלי שום בעיה...

 

מעבר לזאת - שמנוע 1.8T של הקונצרן ידוע כמנוע הכי אמין שלהם ויכול להחזיק גם 240 כ"ס (אולי אפילו טיפה יותר - אל תתפוס אותי על המילה) עם מנוע סגור...

 

הלאון קופרה יכולה להחזיק גם 350 כ"ס (שוב, אולי אפילו יותר אני לא זוכר במדויק) עם מנוע סגור ואף יותר...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה הבעיה ברכב שכבר משופר? בהנחה והרכב שמור ומטופל כראוי אני רואה את זה כיתרון !

 

מישהו כבר הלך והשקיע את הכסף ואתה מקבל מוצר מוגמר.

 

הלאון שלי עומדת על למעלה מ-300 כ"ס - מטופלת באהבה רבה מאוד עם החלפת שמנים כל 7k בשמן הכי איכותי שיש,

מתודלקת 98 וננהגת בצורה שקולה !

 

יותר כ"ס אומנם שווה יותר דלק כאשר מאמצים את המנוע יחד עם זאת אני יכול להעיד שבנסיעה בין עירונית (גר בת"א, עובד ברעננה) דווקא צריכת הדלק ירדה, די משמעותית - שכן המנוע עובד בצורה אופטימלית.

 

אני כבר עם הואגית השלישית שלי כאשר 2 מהן משופרות (כולל הנוכחית) ואין שום בעיה של אמינות...

 

המנועים האלו נבנים בצורה כזו שיכולים להחזיק את הכוח הזה בלי שום בעיה...

 

מעבר לזאת - שמנוע 1.8T של הקונצרן ידוע כמנוע הכי אמין שלהם ויכול להחזיק גם 240 כ"ס (אולי אפילו טיפה יותר - אל תתפוס אותי על המילה) עם מנוע סגור...

 

הלאון קופרה יכולה להחזיק גם 350 כ"ס (שוב, אולי אפילו יותר אני לא זוכר במדויק) עם מנוע סגור ואף יותר...

 

גיא

 

זכותך לראות בזה יתרון, אני לא אומר שאתה טועה.

 

אני לא רוצה רכב משופר. לא שיפרתי את האיביזה קופרה(דור קודם), לא שיפרתי את הלאון 1.8 וגם הלאון FR הנוכחית לא משופרת.

 

בכל מקרה, אני לא רואה את עצמי משפר רכב במשהו מעבר לניהול מנוע בלבד.

 

יכול להיות שאני פרנויאד, אבל אני לא אוהב את כל ההתעסקויות האלה עם המנוע ושיפורים אכן גורמים לבלאי מואץ אבל קשה כמובן לקבוע לכך אומדן מדוייק.

 

לצד סיפורים של שיפורים מוצלחים ויש סיפורים שנגמרו רע. לא חושב שיש כאן מישהו שטועה או צודק, זכותי לעשות עם הכסף שלי מה שאני רוצה.

 

מה גם שלא הסתדרתי עם אף אחד מבעלי הקופרה על מחיר. חלק רצו לקבל מחיר גבוה לטעמי בעקבות זה שהופסק הייצור של הקופרה, שזה בסדר. לי יותר התאים לקנות FR מהניילון במחיר שהוא לטעמי זול ביחס לתמורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה וחסה !

 

לא אמרתי לך מה לעשות עם הכסף שלך ולא הטפתי כן לשפר או לא לשפר את הרכב...

 

אגב,

גם אני לא שיפרתי שומדבר מיוחד מעבר לצ'יפ המעולה של GIAC,

רק פילטר אינבוקס וקולר חזית s3...

 

אין פה התעסקויות מיוחדות ידידי,

צריבת התוכנה על המחשב (מבלי לפרק שומדבר במנועים שלנו) - חצי שעה ואתה בחוץ...

 

אבל קח בחשבון שמנוע ה-1.8 טורבו בגרסת ה-160 הוא מוחלש בכוונה מהחברה כי הרי אותו המנוע בדיוק הוציא 180 כוחות באיביזה קופרה דור קודם...

אזי ששיפורו של הלאון 160 בתוכנת ניהול מנוע סה"כ מעלה אותו לאותו ההספק שהקופרה מגיעה אליו בעזרת צ'יפ, כ-200 כוחות... קצת יותר כמדומני.

 

הלאון קופרה למשל מגיעה עם מנוע מוחלש מזה של הקופרה R ושיפורו מעלה אותו לאיזור ה-300 כ"ס שזה סה"כ 35 כוחות יותר מהדגם הבכיר כסטנדרט...

 

המנועים הללו מסוגלים להחזיק הרבה יותר.. אל חשש

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה וחסה !

 

לא אמרתי לך מה לעשות עם הכסף שלך ולא הטפתי כן לשפר או לא לשפר את הרכב...

 

אגב,

גם אני לא שיפרתי שומדבר מיוחד מעבר לצ'יפ המעולה של GIAC,

רק פילטר אינבוקס וקולר חזית s3...

 

אין פה התעסקויות מיוחדות ידידי,

צריבת התוכנה על המחשב (מבלי לפרק שומדבר במנועים שלנו) - חצי שעה ואתה בחוץ...

 

אבל קח בחשבון שמנוע ה-1.8 טורבו בגרסת ה-160 הוא מוחלש בכוונה מהחברה כי הרי אותו המנוע בדיוק הוציא 180 כוחות באיביזה קופרה דור קודם...

אזי ששיפורו של הלאון 160 בתוכנת ניהול מנוע סה"כ מעלה אותו לאותו ההספק שהקופרה מגיעה אליו בעזרת צ'יפ, כ-200 כוחות... קצת יותר כמדומני.

 

הלאון קופרה למשל מגיעה עם מנוע מוחלש מזה של הקופרה R ושיפורו מעלה אותו לאיזור ה-300 כ"ס שזה סה"כ 35 כוחות יותר מהדגם הבכיר כסטנדרט...

 

המנועים הללו מסוגלים להחזיק הרבה יותר.. אל חשש

 

אני מבין אותך, אני בעצמי נמצא בדילמה עכשיו אם לשפר או לא.

 

באיביזה דור קודם היה מנוע שונה.

 

1.8 ט' 20V שנזנח בשל תקנות זיהום אוויר. בלאון זה מנוע 1.8 16V

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...