Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרגל חגיגות יום שישי האחרון, בן עוולה כלשהו החליט להשאיר לי מתנה על המיני - שריטה סופר עמוקה על מכסה המנוע שנמתחת באלגנטית בצורת חצי עיגול על כולו.

 

מכירים פחח תותח באזור תל אביב הרצליה?

 

(בטווח מחירים סביר - אני פשוט מחפשת עבודה טובה ומודעת לזה שמה שנקנה בזול ייצא יקר)

 

בנוסף הרכב חדש כך שלא אמורה להיות בעיה של התאמת הצבע של מכסה המנוע לשאר הרכב (אצלי פחות מחודש)

פורסם

בהרצליה יש את אוטופיקס ברח' החושלים.

בת"א יש את מוסך גלית בשפע טל. תפני לרחמים - בעה"ב.

שניהם עושים עבודה מעולה, אוטופיקס יותר יקרים מגלית. שניהם ממש לא במחירי קלאנסווה.

 

יש מצב שאוטופיקס יצליחו למלא את השריטה בלי לצבוע את כל המכסה, שזה יתרון גדול עבורך (במכירה)

 

מצטרף לאיחולים הלבביים לנבל השורט.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • ספונסר פורום
פורסם

ראשית אני משתתף בצערך ומבין לליבך. מי יתן ולא תדע עוד צער.

בעניין המוסכים:

בת"א יש את מוסך חיבה שיודע לעשות עבודות מעולות.

 

באזור השרון (טיפה יותר רחוק, בנתניה) יש את מוסך זהב המומחה לעבודות צבע ופחחות מיוחדות.

פורסם

תודה רבה - אכן אבדוק עם אוטופיקס אם הם יכולים לעשות לי מילוי כי למרבה הפלא, בשביל רכב קטן מכסה המנוע די גדול...

פורסם

רק להבהיר-המילוי הוא לא כדי לחסוך כסף, אלא לחסוך את החשדות הישראליים (המובנים) ביום המכירה.

"למה המכון אומר שהמכסה מנוע עבר צבע? בטח תאונה קשה..."

 

מבחינת מחיר- זה אמנם יצא יותר זול מלצבוע את כל המכסה, אבל לא בצורה משמעותית. לעשות עבודת מילוי מקצועית זה מאד קשה. (ולא תמיד אפשרי, אבל בשביל תשובה בדוקה, דניאליס יצטרך למשש את השריטה בידיים שלו).

מה שכן- את יכולה להיות בטוחה שאם הוא יגיד אי-אפשר, אז באמת אי אפשר.

 

הנה משהו שמצאתי עליו בפורום במקרה כשחיפשתי משהו אחר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=148504

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...