Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיאט לאון 1.8 ידני

שעבר 7.5K קילומטר

היום בבוקר הבחנתי שנידלקה לי נורה צהובה בסימן של השמן

נסיתי לדומם מנוע ולהתניע מחדש אך לא עזר..

האם אני יכול להמשיך לנסוע כך?

ומה פשר "התקלה"?

תודה

פורסם
ברשותי סיאט לאון 1.8 ידני

שעבר 7.5K קילומטר

היום בבוקר הבחנתי שנידלקה לי נורה צהובה בסימן של השמן

נסיתי לדומם מנוע ולהתניע מחדש אך לא עזר..

האם אני יכול להמשיך לנסוע כך?

ומה פשר "התקלה"?

תודה

 

תפתח מכסה מנוע ותבדוק שמן, פעולה פשוטה שעורכת פחות מדקה.

כאשר הרכב קר, פתח את מכסה המנוע, שלוף את המדיד (ממה שזכור לי בצבע כתום) תנקה אותו עם מטלית נקיה, תכניס אותו מחדש ותראה איפה קו השמן נמצא(יש סימונים על המדיד של MIN ו-MAX).

כנראה שהרכב שלך על המינימום ואולי גם מתחת לזה:shock:

תקנה שמן סינטטי מלא 5W40 של חברה איכותית ותמלא את החסר (בין המינימום למקסימום שעל המדיד חצי ליטר שמן הבדל- אל תעבור את המקסימום!)

אל תנסה לנסוע ככה שלא יגמר לך המנוע.

 

בדר"כ רכב חדש צורך הרבה שמן בתקופת ההרצה, בייחוד מנועי הטורבו של ואג. אז זה נורמלי לחלוטין הסר חשש מעל ליבך.

פורסם

תקנה של חברה מוכרת: agip,mobil, Castrol.

במוסך אני חושב שממלאים שמן של Eurol ואתה יכול לקנות אותו בצ'מפיון, אני חושב שעלותו 65 ש"ח לליטר.

 

אל תתפתה לקנות את הזבל שמוכרים בתחנות דלק של חברות עלומות שם.

פורסם

65 לליטר זה המון.

5 ליטר לא עולה יותר מ 200 ש"ח. זה המחיר ששילמתי עבור ולווליין.

5 ליטר ליקווימולי עלה לי 150 ש"ח לפני פחות מחודש. יש גם באמצע בין לבין.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
65 לליטר זה המון.

5 ליטר לא עולה יותר מ 200 ש"ח. זה המחיר ששילמתי עבור ולווליין.

5 ליטר ליקווימולי עלה לי 150 ש"ח לפני פחות מחודש. יש גם באמצע בין לבין.

 

מסכים איתך שזה המון רק ציינתי את המחיר. לקנות מהם זה רק המפלט האחרון.

×
×
  • תוכן חדש...