Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום יש על הרכב צלחות 283 מ"מ, השאלה היא כמה הכי הרבה שנכנס, אני הבנתי ש285 זו המידה הכי גדולה, האם כך הדבר, אם לא, מה כן המידה הכי גדולה שיושבת עם גאנט 15?

פורסם

מדוד את הקוטר הפנימי ביותר של הג'אנט איפה שהקליפר יושב,

מצא את גובה הקאליפר הרוכב על הדיסק והוסף אותו לרדיוס הדיסק, זאת בדיוק הסיבה שקאליפרים במכוניות ספורט בקושי בולטים מעל הדיסק.

עכשיו תשווה בין הסכום לחצי הקוטר הפנימי.

פורסם
מדוד את הקוטר הפנימי ביותר של הג'אנט איפה שהקליפר יושב,

מצא את גובה הקאליפר הרוכב על הדיסק והוסף אותו לרדיוס הדיסק, זאת בדיוק הסיבה שקאליפרים במכוניות ספורט בקושי בולטים מעל הדיסק.

עכשיו תשווה בין הסכום לחצי הקוטר הפנימי.

 

מזאת אומרת " תשווה בין הסכום לחצי הקוטר הפנימי" ?

פורסם

הקאליפר יושב על הדיסק בחלק קטן מאוד מההיקף, אין עוד קאליפר מהצד הנגדי, לכן מה שקובע אם הקאליפר+הדיסק יכנסו או לא,

זה רק האורך המשותף שלהם בצד אחד, כי אם הוא נכנס בחלק עם הקאליפר אז בצד הנגדי שאין כלום הוא בטוח יכנס.

לכן משווים בין חצי דיסק +קאליפר מול רדיוס הגלגל מהצד הפנימי(שזה חצי הקוטר),

בתמונה אתה מודד את גובה החלק הירוק מעל הבוכנה האדומה ומוסיף אותו לרדיוס הדיסק, ומשווה לרדיוס הגלגל הפנימי,

אם הוא גדול או שווה מרדיוס הגלגל, זה לא יתאים.

bcover1-1.gif

פורסם

בשביל מה אתה רוצה להגדי כותר צלחת?

בגדול יש כמה יעדים עקריים לשיפור הבלימה (שים לב - לא בלמים אלא בלימה):

1. האטה טובה יותר

2. מניעת דעיכה

3. עמידות מערכת בלימה בעומסים אגרסיביים וממושכים

4. שיפור תחושה

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

דבר ראשון אני מחפש קאליפרים, עוד לא יודע איזה השאלה האם 288 מ"מ, הבעיה עדין אין לי אותם, כי לא שווה לקנות אם לא יכנסו.

אני כן חושב לשפר טיפה את הבלימה, ומדוע? כי כרגע ב205 יש 283 מ"מ עם בוסטר ברלינגו ומשאבה טיפה יותר גדולה מהמקור, דיסקים ורפידות לוקס.

בעיה היא שהקאליפרים האלה לא של רכב ספורטיבי, אילו אני יודע בוודאות ש288 מ"מ נכנס יש לי אופציה מעניינת לארגן קאליפרים של רכב יותר ספורטיבי בהרבה, מהקאליפר של 307 שיושב אצלי כרגע.

פורסם
דבר ראשון אני מחפש קאליפרים, עוד לא יודע איזה השאלה האם 288 מ"מ, הבעיה עדין אין לי אותם, כי לא שווה לקנות אם לא יכנסו.

אני כן חושב לשפר טיפה את הבלימה, ומדוע? כי כרגע ב205 יש 283 מ"מ עם בוסטר ברלינגו ומשאבה טיפה יותר גדולה מהמקור, דיסקים ורפידות לוקס.

בעיה היא שהקאליפרים האלה לא של רכב ספורטיבי, אילו אני יודע בוודאות ש288 מ"מ נכנס יש לי אופציה מעניינת לארגן קאליפרים של רכב יותר ספורטיבי בהרבה, מהקאליפר של 307 שיושב אצלי כרגע.

 

יכול להיות שפה החוליה החלשה ?

לא חושב שעוד 5 מ"מ דיסק יהיה שווה את כל הסיפור, ולהחליף לבוסטר מתאים יהיה הרבה יותר קל.

פורסם

עזוב תעבור לברקסים של משאית קנוורט'.

לא מבין איך על 205 גם חזקה לא מספיקים לך ברקסים 283 מ"מ, אם לGTI6 זה מספיק.

רוצה בלימה יותר חזקה שים צלחות מחורצות מחוררות של EBC, רפידות משופרות אבל לא קראמיות כי לוקח להן זמן להתחמם, שפץ את הקליפרים, תחליף נוזל בלימה, ושים צינורות שזורים.

התענוג שמוביל אותך

פורסם
עזוב תעבור לברקסים של משאית קנוורט'.

לא מבין איך על 205 גם חזקה לא מספיקים לך ברקסים 283 מ"מ, אם לGTI6 זה מספיק.

רוצה בלימה יותר חזקה שים צלחות מחורצות מחוררות של EBC, רפידות משופרות אבל לא קראמיות כי לוקח להן זמן להתחמם, שפץ את הקליפרים, תחליף נוזל בלימה, ושים צינורות שזורים.

לידיעתך צינורות שזורים כבר יש.

צלחות אני בודק אפציה לברמבו מקס ורפירות תואמות של במבו ספורט, כמובן קודם עלי להיות בטוח שאני נשאר עם הקליפרים האלה.

שמע אצלי המערכת בלימה שונה קצת ממה שיש ב306 קליפרים של 307 זה אומנם אותו גודל דיסק אבל יש הבדל, בין קאליפר לרכב רגיל ולרכב יותר ספורטיבי, אולי לא גדול , אך עדין יש לו גם ABS וגם וסת ששאין לי, המערכת שלי טיפה יותר חלשה.

אני ממש לא מתכבן להנדס מערכת בלימה מחדש כיוון שאני לא ישחק בבטיחות, אבל דברים שאפשר להחליף אני יחליף בכייף.

לגבי הברמבו של 407 עדיף כבר לוקס, למה? גם יותר קלים וגם הבוכנות טיפה יותר גדולות.

טוב תודה על הרעיון, אני כנראה יחפש את הקאליפרים של 607/407 בעלי 2 בוכנות של לוקס, נראה אם אפשר לעשות התאמה לדיסק 4 ברגים של 307, אם אני ימצא ואני יצליח במשימה, כנראה זה יהיה סוף פסוק מבחינת הבלימה.

פורסם
דבר ראשון אני מחפש קאליפרים, עוד לא יודע איזה השאלה האם 288 מ"מ, הבעיה עדין אין לי אותם, כי לא שווה לקנות אם לא יכנסו.

אני כן חושב לשפר טיפה את הבלימה, ומדוע? כי כרגע ב205 יש 283 מ"מ עם בוסטר ברלינגו ומשאבה טיפה יותר גדולה מהמקור, דיסקים ורפידות לוקס.

בעיה היא שהקאליפרים האלה לא של רכב ספורטיבי, אילו אני יודע בוודאות ש288 מ"מ נכנס יש לי אופציה מעניינת לארגן קאליפרים של רכב יותר ספורטיבי בהרבה, מהקאליפר של 307 שיושב אצלי כרגע.

 

הכל טוב ויפה - אבל אתה יודע מה אתה רוצה לשפר ביכולת בלימה של הרכב?

כרגע נראה שאתה בקטע של החלפת חלקים.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

גנאדי, מה אתה רוצה מהילד ?

מה זה קושיות לפסח ?

בשביל לחסוך לכולנו את הזמן אני אענה במקומו, כן הוא רוצה את כל מה שפירטת ברשימה, עכשיו תענה לנו בבקשה,

מה צריך לעשות בשביל זה וכמה יעלה ? אולי שכחת את הפרט החשוב, כסף.

פורסם

לפותח השרשור יש לך בעיה במערכת הבלימה,אין מצב שעם הברקסים האלה אין לך בלימה מטורפת (מניסיון של הברקסים האלה על 106)

 

ולדיעתך הברקסים של ה307 שיש לך,חזקים יותר משל ה GTI6,הרפידה יותר גדולה,והדיסק יותר עבה ב4 מ"מ!!

 

יש לך בעיה כל שהיא,אולי המשאבה המרכזית לא מספיק חזקה..אולי יש אוויר,אולי אין לך צמיגים...תחקור את הנושא.

 

 

וברקסים של 607 בראמבו לא מתאימים לאף אחד שאין לו ג'אנט 17 מינימום,וגם המרווח ברגים בחיבור לנאבה לא מתאים.

 

מה שכן מתאים,זה ברקסים של 406 קופה בראמבו,זה מתאים אחד לאחד ונכנס בג'אנט 15!

 

אבל לך תמצא כאלה...אני מחפש כבר שנים,בינתיים מצאתי רק קאליפר אחד בודד! איזה כיף לי:oops:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
לפותח השרשור יש לך בעיה במערכת הבלימה,אין מצב שעם הברקסים האלה אין לך בלימה מטורפת (מניסיון של הברקסים האלה על 106)

 

ולדיעתך הברקסים של ה307 שיש לך,חזקים יותר משל ה GTI6,הרפידה יותר גדולה,והדיסק יותר עבה ב4 מ"מ!!

 

יש לך בעיה כל שהיא,אולי המשאבה המרכזית לא מספיק חזקה..אולי יש אוויר,אולי אין לך צמיגים...תחקור את הנושא.

 

 

וברקסים של 607 בראמבו לא מתאימים לאף אחד שאין לו ג'אנט 17 מינימום,וגם המרווח ברגים בחיבור לנאבה לא מתאים.

 

מה שכן מתאים,זה ברקסים של 406 קופה בראמבו,זה מתאים אחד לאחד ונכנס בג'אנט 15!

 

אבל לך תמצא כאלה...אני מחפש כבר שנים,בינתיים מצאתי רק קאליפר אחד בודד! איזה כיף לי:oops:

 

אורן אכן את הברקסים הביא לי שיר ואמר שירדו מ106, גם הוצאנו אוויר ביחד, אכן עדיין המשאבה שהייתה 18 הפכה ל19 (המספר שרשום בחלק התחתון שלה), עדיין מחפש אחת עם 4 יציאות שרשום עליה 23.

אני מדבר כרגע על קאליפרים של 407/607 לדיסק 283 מ"מ של לוקס עם 2 בוכנות.

מה אני רוצה לשפר, את התגובה שלהם, אני אוהב תגובה חדה ולא תגובה גמישה וספוגית והדרגתית משהו, מבחינתי ברקס צריך לנשוך.

הצלחות בסדר, הרפידות גם, אוויר במערכת אין.

לגבי הכסף, זה לא אמור לעלות יותר מ1500 ש"ח י אולי הפלחים של ההתאמה יעלו עוד משהו, לא נראה לי עובר את ה2000 ש"ח.

שואל ברצינות, לא משחק משחקים.

×
×
  • תוכן חדש...