Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר.

אז הייתי בסיטואציה שלך בדיוק לפני שנה, מישהו כאן בפורום דחף אותי לכוון של גרנדיס ואני מברך אותו עד היום על זה.

ההבדל בדלק יהיה לך עוד 100-200 שקל לחודש, הטיפולים סבירים בסה"כ, מוסך מורשה-טיפול של כמה מאות שקלים, לא סיפור.

תודה לאל לא הייתי בסיטואציה שאני צריך חלקים רציניים.

אבל הנסיעה, פרגן לעצמך...

מדובר ברכב חזק, אתה מרגיש את זה בכל לחיצה.

העיצווב הוא של חללית נוסעת אבל בפנים מרגישים כמו...כן...בחללית, מזגן מפוצל, ביום של 40 מעלות תוך 3 דקות בפנים קפוא.

מבחינת מקום-יש מלא בפנים, זה לא כמו MPV והדומות לה אבל הוא גם יותר קומפקטי מהן.

אם יש לך 4 ילדים זה אומר שאחד לפחות יושב במושב האחורי וזה מגביל אותך מבחינת התכולה מאחור, אתה תוכל לנצל רק את החלק שמאחורי המושב האחורי ששם תוכל להכניס 2 עגלות וכמה תיקים בלי בעיה אבל לצורך העניין-אני עם 3 ילדים וירדתי עם הרכב לאילת, קיפלתי מושב אחורי והיה לי חצי רכב ריק.

הבעיה שלך היא התקציב כי זה רכב לא זול, ב 70K לדעתי זה מודל 2007 ורמת גימור בסיסית.

אם זה עומד כאופציה-אל תתלבט בכלל!

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן התכוונתי לפיג'ו 308SW, ושאלתי בגלל שחיפשתי הרבה כאן בפורום וראיתי דעות לכאן ולכאן, חלק אומרים שהרכב לא רואה מוסך וחלק אומרים שהרכב לא מפסיק לבקר במוסך....

 

חשוב לי גם שהמקומות האחרונים יהיו מרווחים, והבנתי שהמושבים האחרונים בפג'ו קצת צפופים - ככה גם אני מבין מהמגיב האחרון.

 

לגבי הגרנדיס אני עושה כל יום 80 ק"מ לפחות + עוד 10 ק"מ לפחות בעיר, בימים א-ה, השאלה אם באמת זה הפרש של 100-200 שקל כמו שאתה אומר, ואם המקומות האחרונים בגרנדיס מרווחים, לי יש 4 ילדים ואני חייב מושב אחורי מלא.

 

הנה באחד מהפורומים כאן (אין ביכלתי לפרסם קישורים) מישהו טוען שיש ברשותו גרנדיס, והיא אוכלת 1:4. זה קטטסטרופה.

פורסם

צריכת הדלק של גרנדיס היא יותר קרובה ל 1:8 משולב,

בעניין הזה הנתון של KML.CO.IL נראה לי אמין לרכב הנ"ל.

http://www.kml.co.il/Car/%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99_%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%A1_2007_3822

 

בנסיעות בעיר ועם מזגן צריכת הדלק תעלה עד כדי 1:6-1:17.

 

בכמות הנסיעות שרשמת ההפרש בין גרנדיס ללוגאן יהיה משמעותית יותר גדול מ 100-200 ש"ח, יותר קרוב ל 500-600 ש"ח בחודש,

גם הביטוחים של מיצובישי יותר יקרים.

וכן, ללוגאן המושבים בשורה השלישית מרווחים ומתאימים לאנשים בוגרים.

לדעתי, בגרנדיס במושב השלישי יותר צפוף.

ברור שמיצובישי הרבה יותר מאובזרת, מפנקת, חזקה, מהנה, בטיחותית ועוד..

אבל גם מבחינת עלויות אין מה להשוות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אם הגרנדיס אוכלת בעיר 1:6, זה קטטסטרופה שבוודאי לא באה בחשבון. עדיף כבר רכב אמריקאי מפנק שיעלה זול יותר.

 

האם לדעתך ה"פינוק" של רכב אמריקאי עם מנוע ענק מכפר על צריכה של 1 ל-6 בתוך העיר? (שגם הוא שותה)

פורסם

עוצו עצה לפני שאני סוגר, אני הולך לראות שני דגמים מחר בבוקר, תעזרו לי בבקשה:

 

א. רנו לוגאן 05/10 (עם טסט עד 05/13) עשה 120,000 ק"מ, מחיר 60K (כנראה ירד ל-57.5) יד ראשונה מליסינג (נהג יחיד)

 

ב. מיצובישי גרנדיס ספורט 08/07 יד שניה מליסינג (נהג יחיד), עשה 135,000 ק"מ, מחיר 70K

 

השיקול לרעת הרנו הוא העיצוב הכללי והנוחות, אי אפשר לזלזל בזה כי זה פרט מאוד חשוב לי.

 

השיקול לרעת המיצובישי הוא צריכת דלק שעלולה (?) להיות גבוהה מדיי, אם לא מדובר בצריכה ממש מופרזת אני יכול להתגבר על זה.

 

מה אתם אומרים?

פורסם

תכל'ס לטעמי הלוגאן חוץ מזה שהיא מעט כעורה ולא מפנקת באבזור היא הבחירה הנבונה למי שרוצה רכב משפחתי אוטומטי עם 7 מקומות ועלויות אחזקה שפויות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

למה לא טוראן?

צריכת דלק מעולה, מנוע נהדר, נוחות נפלאה,

יש אפשרות לשחק עם מקומות הישיבה ואפשר לקפל כל כיסא בנפרד

כמו 2 מקדימה, 2 באמצע 2 מאחורה בשביל ליצור מרחב נוסף לאלו שמאחורה

או 2 מקדימה 3 באמצע 1 מאחורה ויש מקום נוסף למטען.

פורסם
למה לא טוראן?

צריכת דלק מעולה, מנוע נהדר, נוחות נפלאה,

יש אפשרות לשחק עם מקומות הישיבה ואפשר לקפל כל כיסא בנפרד

כמו 2 מקדימה, 2 באמצע 2 מאחורה בשביל ליצור מרחב נוסף לאלו שמאחורה

או 2 מקדימה 3 באמצע 1 מאחורה ויש מקום נוסף למטען.

 

שכחת רק "פרט שולי", את המחיר...

פורסם

הלוגאן תעשה את העבודה בסה"כ ולשימושים שלך היא נראית עדיפה. יש לי לא מעט שכנים שנוסעים ברכב הזה ודי מרוצים בסה"כ.

 

גם השכנים שנוסעים בגראנדיס מרוצים - אך יש להם כיסים עמוקים יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה לכל המגיבים.

 

כשאני עובר על השרשור מתחילתו אני מוצא לא מעט שהמליצו על הגרנדיס, מתוך ניסיון אישי. הבעיה היא רק הדלק, ועם זה אפשר להתמודד איכשהו, לא מדובר ברכב שאוכל דלק כמו האמריקאים (כך אני מבין לפחות).

 

ראיתי בכתבה באינטרנט שהרכב הכי אמין בחברות השכרה היה מיצובישי גרנדיס, עם כמעט אפס תקלות בשלוש שנים.

 

יש לי דוד מוסכניק שעושה לי מחירים זולים בטיפולים, ככה שטיפול 10,000 לא יהיה יקר.

 

ביטוח מקיף לא נראה לי שאני הולך לעשות, רק צד ג', באיזור שאני גר לא גונבים רכבים.

 

אם כן, מה הסיפור?

 

יכול להיות שהרנו לוגאן יהיה רכב טוב, אבל מאידך הסגנון העלוב שלו יתן לי הרגשה של עגלה.

 

והיום דיברתי עם מישהו שמבין והוא המליץ בכל פה על הונדה FRV, וגם הוא אומר שהתחזוקה של גרנדיס יקרה. הבעיה היא שזה שש מקומות וילד באמצע ביני לבין אשתי נראה לי מעצבן. אולי בכל זאת נלך על זה...

פורסם

אז זהו, מגיע מזל טוב, סגרתי על הונדה FRV. במחיר של 76K מצאתי מכונית יד ראשונה 2007 שעשתה רק 90,000. דגם קומפורט, עם בקרת שיוט ובורר ווליום ותחנות רדיו מההגה.

 

למרות שהרכב הזה לא היה בכלל אופציה מלכתחילה, בסופו של דבר ראיתי את האוטו מקרוב והתאהבתי בו, תנוחת נהיגה דומה לג'יפ, הרכב בכללותו מרגיש מעט ג'יפ, כשאין ילדים ובלגן באוטו אפשר לקבל את המושב האמצעי ולהפוך אותו למשענת רחבה עם מחזיקי כוסות, ואז בכלל סבבה.

 

הנהיגה מאוד נוחה, חלקה ומהנה, הפריעו לי מעט רעשים שהתגברו אחרי שעברתי את ה-120 קמ"ש. הרעשים עלו מכיוון המנוע, וגם רוחות מוזרות שלא הייתי רגיל אליהם, מכיוון החלונות. שמתי את היד והיה נדמה לי שאני מרגיש רוח מהחלון...

 

אבל אני משייט בדרך כלל במהירות של 120 ולא יותר, חוץ מאשר אני בכביש 6, ואני מקווה שזה לא יהיה ממש בעיה רצינית.

 

חוץ מזה, אני ממש מבסוט מהעיסקה, ותודה לכל המייעצים.

פורסם

מזל טוב ותהנה מהרכב האיכותי, רק תזכור שככל שאתה שם יותר גז וחורג הרבה מ-100 קמ"ש, כך צריכת הדלק עולה.

(חוץ מזה שלאחרונה התחילו לתת דוח"ות מהירות בכביש 6)

פורסם

כרגע אני בקטע של לשמור על האוטו, בטח לא נוסע במהירויות גבוהות מאוד.

 

ההרגשה היא כמו של ג'יפ, תנוחת הישיבה היא גבוהה, והאוטו הופך לפרייבט רגיל בהינף יד, ע"י כיפוף המשענת האמצעית. בסך הכל נחמד וההרגשה היא של רכב יוקרתי, אני מאוד שמח שלא הלכתי על רנו לוגאן, ולא התקרבתי למיצובישי.

 

יתרון נוסף שיש לרכב הזה, שיש לו שוק יד שניה מטורף - אנשים מוכרים מעל המחירון, יש לו ביקוש ענק.


×
×
  • תוכן חדש...