Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכל המגיבים. עומדות בפני כרגע שתי אפשרויות, ששונות לגמרי זו מזו.

 

אני מעוניין בגיר אוטומטי. ואוהב את המראה הג'יפוני, של רכבי הפנאי, מהבחינה הזאת פולקסווגן קאדי לא בא בחשבון בגלל הקופסתיות המרובעת המעצבנת, שעושה רושם של אוטו מסחרי, ואי הנוחות של הנוסעים בשורה השלישית. המחיר גם הוא בשמים.

 

אפילו רנו לוגאן יותר נראה גי'פון מאשר הקאדי, ולכן אני חושב עליו ברצינות. מצאתי רנו לוגאן 2010 ב-60,000 ש"ח, עם נתונים טובים.

 

האם כדאי לי ללכת בסופו של דבר על הרנו לוגאן, שמבפנים נראה ממש כמו עגלה?

 

מאידך מצאתי הצעה חדשה של אלבר, לפיה, אני יכול לקנות ניסן קשקאי (שזה בעצם החלום הרטוב שלי) ב-2000 ש"ח לחודש, סכום שאני יכול לעמוד בו בדוחק, ומקדמה זעומה של 4500 ש"ח.

 

לא בדקתי היטב את המבצע, אבל נדמה לי שאחרי 3 שנים האוטו חוזר לחברת אלבר, ולמעשה אני הולך לזרוק בשנים האלה 80,000 ש"ח לזבל. האם זה משקף באמת את ירידת הערך? האם זה עיסקה כדאית? וכמה הם ירצו תמורת "קשקאי+2" שזה בעצם מה שאני צריך? עזרתכם בבקשה....

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על המראה ה"ג'יפוני" ה"מרשים" של הקשקאי אתה תשלם יותר על דלק (1 ל-10 רק בנסיעה רגועה, לא כולל פקקים) בהשוואה לאחרים.

אם יש לך תקציב לדלק יקר (שבטח יתייקר עוד) אז בבקשה...

פורסם
תודה לכל המגיבים. עומדות בפני כרגע שתי אפשרויות, ששונות לגמרי זו מזו.

 

אני מעוניין בגיר אוטומטי. ואוהב את המראה הג'יפוני, של רכבי הפנאי, מהבחינה הזאת פולקסווגן קאדי לא בא בחשבון בגלל הקופסתיות המרובעת המעצבנת, שעושה רושם של אוטו מסחרי, ואי הנוחות של הנוסעים בשורה השלישית. המחיר גם הוא בשמים.

 

אפילו רנו לוגאן יותר נראה גי'פון מאשר הקאדי, ולכן אני חושב עליו ברצינות. מצאתי רנו לוגאן 2010 ב-60,000 ש"ח, עם נתונים טובים.

 

האם כדאי לי ללכת בסופו של דבר על הרנו לוגאן, שמבפנים נראה ממש כמו עגלה?

 

מאידך מצאתי הצעה חדשה של אלבר, לפיה, אני יכול לקנות ניסן קשקאי (שזה בעצם החלום הרטוב שלי) ב-2000 ש"ח לחודש, סכום שאני יכול לעמוד בו בדוחק, ומקדמה זעומה של 4500 ש"ח.

 

לא בדקתי היטב את המבצע, אבל נדמה לי שאחרי 3 שנים האוטו חוזר לחברת אלבר, ולמעשה אני הולך לזרוק בשנים האלה 80,000 ש"ח לזבל. האם זה משקף באמת את ירידת הערך? האם זה עיסקה כדאית? וכמה הם ירצו תמורת "קשקאי+2" שזה בעצם מה שאני צריך? עזרתכם בבקשה....

 

תעשה סדר בכל נושא הליסינג המימוני הזה. אתה משלם מקדמה מסויימת, אחריה תשלום חודשי קבוע. בסוף התקופה אתה יכול לקנות את הרכב בסכום קבוע מראש, בד"כ של עוד כמה עשרות אלפי שקלים. לחלופין אתה יכול לסיים את העסקה , ואז שילמת כביכול

"שכירות+ ירידת ערך" כל חודש, ואתה נשאר ללא כלום ביד. האופציה השלישית היא להתקדם לרכב חדש, אממה, הם משקללים את המחירון של הרכב שברשותך (תלוי כמה ק"מ, מצב חיצוני וכו'), מזה הם מקזזים את יתרת התשלומים שיש לך, והסכום שנשאר, נשאר לך כמקדמה לעסקה חדשה, יש מבין? אתה לא תוכל פשוט "להמשיך עם 1000 ש"ח כל חודש" לרכב חדש באותה רמה.

 

נעשה את זה פשוט, ובמספרים גדולים ועגולים לשם הדוגמא: קנית רכב של 120,000, שילמת 50,000 מקדמה+1000X36 למשך שלוש שנים. סה"כ שילמת 86,000 עד עכשיו. אתה יכול לרכוש את הרכב בהוספת הסכום (נאמר עוד 45,000), אתה יכול להתקדם לעסקה חדשה, במידה והרכב במצב מצויין הוא שווה 75-80 אש"ח, מזה הם מקזזים את הסכום שיש לך מעלות הרכב (זוכר את ה45,000 שעוד לא שילמת?:wink:), והסכום שנשאר 30 - 35 אש"ח נשאר לך כמקדמה להתחלת עסקה חדשה.

 

ובכלל, אתה מחפש לוגאן חסכונית ופשוטה, יש לך תקציב דוחק, ואתה מחפש "ג'יפון"? חשבת על עלויות ביטוח לדוגמא?

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

לפי הדוגמא שנתת, נשאר לי בסופו של דבר 35,000 מקדמה לרכב הבא. זה סכום מכובד, לא?

 

ולא התייחסת להצעה של אלבר - לפיה אתה משלם 2000 ש"ח בחודש על ניסן קשקאי, ללא שום מקדמה רצינית (4,500), ובסופו של דבר, אחרי 3 שנים, אתה אומר להם שלום ולהתראות.

 

ביטוח של ניסן קשקאי לא אמור לעלות הון ביחס לאחרים, אולי אני טועה.

 

ברור שבתקציב שלי הכי משתלם לקחת רנו לוגאן וחסל, השאלה אם יש הזדמנות לניסן קשקאי או לא.

פורסם

אני מצטרף להתלבטות שלך... מה שנראה לי הכי סביר זה הסיטרואן (מאוד נוחה עם צריכה סבבה) למרות הגיר שהבנתי שהוא קצת בעייתי. אבל לאחרונה התחלתי לחשוב לכיוון הדודג' ג'רני פשוט כי היא נראית מרווחת/מרשימה יותר מבחוץ (למרות צריכת הדלק). לא ישבתי בה עדיין - אז אין לי מושג.

פורסם
לפי הדוגמא שנתת, נשאר לי בסופו של דבר 35,000 מקדמה לרכב הבא. זה סכום מכובד, לא?

 

ולא התייחסת להצעה של אלבר - לפיה אתה משלם 2000 ש"ח בחודש על ניסן קשקאי, ללא שום מקדמה רצינית (4,500), ובסופו של דבר, אחרי 3 שנים, אתה אומר להם שלום ולהתראות.

 

ביטוח של ניסן קשקאי לא אמור לעלות הון ביחס לאחרים, אולי אני טועה.

 

ברור שבתקציב שלי הכי משתלם לקחת רנו לוגאן וחסל, השאלה אם יש הזדמנות לניסן קשקאי או לא.

 

לדעתי, ההצעה של 2000 לחודש נשמעת כמו הצעה מעניינת.

יחד עם מקדמה, אתה משלם 2150 ₪ לחודש, בטח גם צמוד למדד ומגבלות של קילומטראז', על שימוש ברכב (תכלס - השכרה לטווח ארוך), ללא ביטוח/טסט/דלק. אז כל זה לא נכנס לחישוב.

קשקאי+2 חדשה עולה ההחל מ-195K, ואם אני לא טועה, זה רכב עם שוק טוב, לכן, לא אמורה להיות בעיה למכור אותו כעבור שלוש שנים במחיר קרוב למחירון. מחירון יד 2 הוא ,135, נניח תמכור ב-130. הפסדת 65K , שזה בערך 1800 ₪ לחודש. ההפרש - 350 ₪ לחודש בלבד. אם יש לך 50K ביד, הריבית (נגיד, פריים - 0.5) שתשלם על ההלוואה תהיה משהו כמו 200 שקלים, וצריך עוד איכשהו לשלם את הקרן :-P. בקיצור, הצעה של 2000 נשמעת מצויין, אלא אם כן פיספסתי משהו.

נ.ב. כן פיספסתי - ההצעה היא לקשקאי רגילה, שעולה 20% פחות. לכן, בטח תתבקש להחזיר 2400 ₪ לחודש לפחות.

אז במקרה כזה אתה משלם "פרמיה" של 550 ₪ לחודש, כלומר, בשלוש שנים אתה מפסיד בערך 20 אלף שקל.

זה כבר מתחיל להיות גבולי, לדעתי.

דבר שני - האם מדובר ברכב חדש ?

פורסם
לדעתי, ההצעה של 2000 לחודש נשמעת כמו הצעה מעניינת.

יחד עם מקדמה, אתה משלם 2150 ₪ לחודש, בטח גם צמוד למדד ומגבלות של קילומטראז', על שימוש ברכב (תכלס - השכרה לטווח ארוך), ללא ביטוח/טסט/דלק. אז כל זה לא נכנס לחישוב.

קשקאי+2 חדשה עולה ההחל מ-195K, ואם אני לא טועה, זה רכב עם שוק טוב, לכן, לא אמורה להיות בעיה למכור אותו כעבור שלוש שנים במחיר קרוב למחירון. מחירון יד 2 הוא ,135, נניח תמכור ב-130. הפסדת 65K , שזה בערך 1800 ₪ לחודש. ההפרש - 350 ₪ לחודש בלבד. אם יש לך 50K ביד, הריבית (נגיד, פריים - 0.5) שתשלם על ההלוואה תהיה משהו כמו 200 שקלים, וצריך עוד איכשהו לשלם את הקרן :-P. בקיצור, הצעה של 2000 נשמעת מצויין, אלא אם כן פיספסתי משהו.

נ.ב. כן פיספסתי - ההצעה היא לקשקאי רגילה, שעולה 20% פחות. לכן, בטח תתבקש להחזיר 2400 ₪ לחודש לפחות.

אז במקרה כזה אתה משלם "פרמיה" של 550 ₪ לחודש, כלומר, בשלוש שנים אתה מפסיד בערך 20 אלף שקל.

זה כבר מתחיל להיות גבולי, לדעתי.

דבר שני - האם מדובר ברכב חדש ?

אם היית טורח לקרוא את ההודעה הראשונה היית יודע שהוא מחפש משומש ולא חדש, וצריך שיהיה חסכוני כי הוא ממש לא עשיר...

גם אם היה קשקאי+2 משומש בתקציב שלו, הוא ממש לא חסכוני. (וגם אין לו כמעט שום מקום למטען)

פורסם

ככל הנראה, במגבלות התקציב שלי, אצטרך ללכת על רנו לוגאן. שנת 2010, כמעט חדשה, במחיר של 60K, מה רע? מכל התגובות כאן (ודיונים אחרים שקראתי) הבנתי שהרכב אמין (השאלה, הוא עשה 120,000 ק"מ, זה אמור לשנות את התמונה?) ולא יהיו איתו בעיות כלשהם.

 

הסיטרואן ג'מפי נראית יותר מסחרית, גם 3 אנשים קדימה לא נראה לי נחמד, וגם יש יותר מדיי דיבורים על הגיר הבעייתי, רק היום נפגשתי עם בעל ג'מפי שסיפר על עלילות הגיר.

 

אז לפני שאני מוותר על חלום הג'יפון, וחוזר למציאות העגומה של מגבלת התקציב שלי, אפשרות מעניינת נוספת היא לפנות לאלבר ולבדוק כמה יעלה רכב (חדש, הם מוכרים חדשים מהניילון) דודג' ג'רני, שגם "נראה" כמו ג'יפ, גם לא אוכל הרבה דלק (ע"פ עדות בעל רכב שכזה - תקנו אותי אם אני טועה, הוא טען ל- 1:10, אין הפרש גדול בינו לבין הלוגאן שאוכל 1:11) עם מנוע צנוע של 2000 סמ"ק או משהו כזה, וגם מרווח מאוד מבפנים עם הרבה תאי איחסון. הוא הראה לי גם ביטוח מקיף שהוא עשה לג'רני חדש, ב-4000 ש"ח.

 

אם אלבר יתנו את הרכב ב-2000 לחודש, פלוס מינוס, הסכום החודשי לא יהיה גבוה. או שמא אני טועה...

פורסם
ככל הנראה, במגבלות התקציב שלי, אצטרך ללכת על רנו לוגאן. שנת 2010, כמעט חדשה, במחיר של 60K, מה רע? מכל התגובות כאן (ודיונים אחרים שקראתי) הבנתי שהרכב אמין (השאלה, הוא עשה 120,000 ק"מ, זה אמור לשנות את התמונה?) ולא יהיו איתו בעיות כלשהם.

 

הסיטרואן ג'מפי נראית יותר מסחרית, גם 3 אנשים קדימה לא נראה לי נחמד, וגם יש יותר מדיי דיבורים על הגיר הבעייתי, רק היום נפגשתי עם בעל ג'מפי שסיפר על עלילות הגיר.

 

אז לפני שאני מוותר על חלום הג'יפון, וחוזר למציאות העגומה של מגבלת התקציב שלי, אפשרות מעניינת נוספת היא לפנות לאלבר ולבדוק כמה יעלה רכב (חדש, הם מוכרים חדשים מהניילון) דודג' ג'רני, שגם "נראה" כמו ג'יפ, גם לא אוכל הרבה דלק (ע"פ עדות בעל רכב שכזה - תקנו אותי אם אני טועה, הוא טען ל- 1:10, אין הפרש גדול בינו לבין הלוגאן שאוכל 1:11) עם מנוע צנוע של 2000 סמ"ק או משהו כזה, וגם מרווח מאוד מבפנים עם הרבה תאי איחסון. הוא הראה לי גם ביטוח מקיף שהוא עשה לג'רני חדש, ב-4000 ש"ח.

 

אם אלבר יתנו את הרכב ב-2000 לחודש, פלוס מינוס, הסכום החודשי לא יהיה גבוה. או שמא אני טועה...

ג'אמפי לנוסעים החל מ-2008 ממש לא נראית מסחרית אלא מיניוואנית גדולה, ולדעתי יפה פי כמה יותר מה"רנו" הרומניה שנקראת לוגאן...

לא שמעתי ולא דיברו כאן לאחרונה על בעיות בגיר הידני של ג'אמפי, וכן אמרו שהיא חסכונית בדלק, בסביבות 1 ל-13-14 בממוצע.

 

גם אם יהיה לך(?) תקציב לדלק שעוד צפוי להתייקר לא מעט לפי 1 ל-10, אני בטוח שלא ימכרו לך ג'רני חדש ב-2000 ש"ח לחודש...

(אא"כ אולי אם תשלם מקדמה של 100 אלף..) ולדעתי 1 ל-10 זה מידי אופטימי ובעל הג'רני לא מדד בדיוק, או שהוא לא נסע בפקקים...

פורסם

תודה על המידע,

 

מבחינת עיצוב זה ענין של טעם, מה עדיף, רנו לוגאן או ג'מפי, הענין הוא שאני בשום פנים ואופן לא רוצה הילוכים, אין לי כח לעבוד ולהזיע כל הנהיגה, הילוכים מבחינתי שייך לרכבים עתיקים בלבד.

 

בעקבות המלצתך נכנסתי ליד 2 והסתכלתי על ג'מפי החדשה - א. היא נראית כמו מיניואן ענק מבחוץ, והמושבים בפנים נראים כמו אוטובוס, לא מתאים לי. ב. רובם ככולם היו עם הילוכים ידניים. ג. המחירים בסביבות ה-90,000, ממש לא בא בחשבון. ד. לא נגעת בבעיית הגיר שכולם מדברים עליה, מה שאין לי ברנו לוגאן.

 

לגבי הדודג', למרבה הצער באמת לא נראה שיתנו לי ב-2000 לחודש, ומעבר לזה, ממש לא משתלם.

פורסם

מעולם לא היתה ג'מפי אוטומטית. בקיץ הזה אמורה להגיע. אין ספק שלוגאן אוטומטית היא המתאימה ביותר לתקציב שלך ותהיה די חסכונית,

רק תקפיד ליסוע בזהירות...

פורסם

מה לגבי פיג'ו 308, יש לי הצעה ב-70 אלף, הדגם המפואר עם הגג הפנורמי, האם כדאי להוסיף עוד 10K ולקנות פיג'ו משנת 2009, או עדיף ללכת על רנו לוגאן 2010 שעשה 120,000 ק"מ?

פורסם

הפגג'ו יהיו יותר צפופות מהלוגאן.

כוונתך היא ל308SW כנראה ועדיף הלוגאן-מכונית עתיקה שנחשבת לאמינה

בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25


×
×
  • תוכן חדש...