Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1)

 

שניהם פונטו ספייס אוטומט.

יד שנייה.

טסט עד: 04-2012

ק"מ: 85,000

צבע הרכב: כחול כהה

מזגן: יש

בעלות קודמת: ליסינג

בעלות נוכחית: פרטית

 

הרודתי אותו ל-25.5K

 

 

[u/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=1404&FromYear=2004&UntilYear=2005&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=&OwnerID=&fromKM=12222&KM=133333&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=&Info=[/url]

 

ק"מ: 110,000

צבע הרכב: כסף מאטלי

מזגן: יש

בעלות קודמת: פרטית

בעלות נוכחית: פרטית

הורדתי ל-22K ש"ח.

 

Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=1404&FromYear=2004&UntilYear=2005&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=&OwnerID=&fromKM=12222&KM=133333&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeI

שניהם במצב מיכני טוב ויחסית שמורים מידיים פרטיות לא סוחרים.

 

חייב להחליט עד מחר בבוקר.

פורסם

אם שנת היצור היה השחקן העיקרי, הייתי אומר לך לך על הפרטי, אבל יש שחקן חשוב וזה הקילומטרז' שהוא מאוד משמעותי.

 

לדעתי, אם הרכב יעבור בדיקה, וחברת הליסינג תתחייב לתקן הכל, ומצב הטיפול העתידי אינו נורא (מבחינת הגודל והמחיר), היתי הולך על הליסינג, כמובן שאם מדובר בחברה רצינית, ואם יש לבצע טיפול בטווח הנראה לעין, גם את זה הייתי מנסה להעמיס על חברת הליסיג.

בהצלחה.

פורסם

הרכב בבעלות פרטית אחרי ליסינג, לכן אין מה לדבר על תיקון\אחריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שניהם כרגע פרטיות אבל מדובר בהבדיל של 4,500 ש"ח במחיר לטובת ה-2400 בגלל ש-2005 תצטרך טסט עוד חודש.

איזה לקחת מהם לקחת מחר ?

פורסם

במקומך הייתי מתחיל מפרטית ללא עבר ליסינג.

גם יותר זולה וגם טסט יותר ארוך.

רק תוודא שהמוכר רשום כבעל הרכב ולא סוחר.

 

נ.ב

תבקש לראות קבלות מהטיפולים, עם רישום קילומטראז' ותראה שהכל מתאים בסדר כרונולוגי, ללא חורים של כמה שנים.

אין קבלות = אי אפשר להיות בטוח לגבי הקילומטראז'.

הקילומטראז' של הרכב השני, שהיה בליסינג, נשמע לי חשוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
במקומך הייתי מתחיל מפרטית ללא עבר ליסינג.

גם יותר זולה וגם טסט יותר ארוך.

רק תוודא שהמוכר רשום כבעל הרכב ולא סוחר.

 

נ.ב

תבקש לראות קבלות מהטיפולים, עם רישום קילומטראז' ותראה שהכל מתאים בסדר כרונולוגי, ללא חורים של כמה שנים.

אין קבלות = אי אפשר להיות בטוח לגבי הקילומטראז'.

הקילומטראז' של הרכב השני, שהיה בליסינג, נשמע לי חשוד.

:mm_yeah:

פורסם

איפה יש גיבוי לקילומטראז' שעבר רכב הליסינג? למה לא נסעו עליו בליסינג, או בכלל?

 

רק בשביל לסבר לך את האוזן - אני נוסע על ספייס 2006 והיא כבר על 152K, וזה נראה לי סביר לגמרי. הרכב נוסע, לא עומד בחניה.

פורסם

קח את זאת שנראה לך שהיא במצב טוב יותר.

 

עבר בליסינג אחרי כל כך הרבה זמן - לא אומר כלום על מצב הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רכשתי את ה-2004 סה"כ כבר עשיתי איתה 50 ק"מ היום והייתה נסיעה קלה, אבל המזגן מעט חלש וצריך למלא מיכל גז של מזגן . איפה קונם בלון גז ומה העלות ?

ובכלל לכמה זמן הגיר אמור להחזיק ? (DYNAMIC SPICE).

מנוע כזה הבנתי מסוגל להגיע אף ל-280K ק"מ.

פורסם

נראה שרכשת ללא בדיקה וזו טעות, אבל עכשיו כבר לא משנה.

 

גז למזגן לא קונים במיכלים, אלא הולכים למקום שמטפל במזגני רכב למילוי גז ובדיקת דליפות.

 

לגבי זה שמנוע יכול להחזיק 280 אלף קילומטר- למה דווקא 280 ולא 275 או 294?

בקיצור-זה סתם מספר שלא מבוסס על כלום. מנוע מאוד מטופל, שננהג בעדינות יכול לפעמים להחזיק אפילו יותר, ומצד שני הרבה מאוד מנועים הלכו לפח הרבה לפני הקילומטרז' הזה.

 

 

פורסם

רכשתי בידיעה שיש תקלה עם הגז של המזגן , אין לי את הזמן והסבלנות לראות עשרות מכוניות ברחווי הארץ.

גם ראיתי את זה עם אנשים מומחים , בנוסף אני מכיר אנשים שקנו AUDI A6 שנת 2007 במחיר מחירון ללא בדיקה ולא היו הפתעות.

כמה אמור לעלות מילוי גז ?

פורסם

אם יש תקלה של בריחת הגז ממערכת המיזוג, מילוי גז זה זריקת כספים לאויר (תרתי משמע ).

תיגש למזגניסט, כדי שהוא יתקן את התקלה.

אגב, אם בריחת הגז מיחידה פנימית, זה יכול להיות סיפור לא זול בכלל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רק למלא גז עולה בערך 200 ש"ח.

 

מה שצריך לעשות הוא לבצע ריקון של הגז במערכת (וואקום) ומילוי של גז עם חומר זרחני לגילוי דליפות.

 

הסיפור עלול להגמר בשיפוץ מדחס שיכול להגיע גם ל-1500 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ככל שהשנתון נמוך יותר כך הכדאיות ללכת על רכב פרטי גבוהה יותר. קח בחשבון שכל שנה בליסינג מבחינת הקילומטראז' כמעט כפולה מרכב פרטי, וככל שהרכב יותר שנים על הכביש יש לזה יותר משמעות.

×
×
  • תוכן חדש...