Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני יותר מ 30 שנה למדתי סקי. הלך לי לא רע אבל לא הייתי מרוצה.

 

אמר לי המדריך " בגלישה הבאה אתה תהיה מיד אחרי ותעשה בדיוק את מה שאני עושה "

 

למדתי הרבה באותה גלישה.

 

אצלי זו היתה מדריכה (אליזבת).

כל מה שאני זוכר זה תחת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נעים להכיר, מר. קומבינה.

 

אין דבר העומד בפני הרצון.

 

חירטטתי שאבא שלי טס לחו"ל לצורך עסקים, והוא השאיר לי סכום כסף כדי לקנות רכב חדש לצורך התניידות בעיר, ושבינתיים יש לי את הקוואליר ונושא הדלק גורם לי לא לישון בלילה.

אני לא מכיר אף אחד ואף אחד לא עזר לי, מה שכן החברה פוחדת להתקע עם מכולה של 107 אז הם עשו לי.

היו עוד כמה דברים שעזרו לקומבינה שלי, אבל אני לא אפרט אותם מסיבות אישיות.

פורסם
חח את האמת הכינוי זה לא קשור בכלל לרכב,אין לי 107 ,יש לי קורולה .

ובזה אני מסכים איתך על קווי נהיגה ומבוגרים שגם לא יודעים לנהוג כמו שצריך,אני רואה את זה הרבה על הכביש.

וגם אחיזה אני יודע שיש לאוטו , נהגתי על הרנו קליאו ,וזה פשוט כיף לנהוג עליה ,התנהגות כביש מצוינת,הגה מתקשר ,בבאמת תענוג.

ודרך אגב,איך הצלחת לעשות נסיעת מבחן ,זה לא מגיל 24 ומעלה?

אני לא נדחף,

אבל עשיתי נסיעות מבחן על כמה רכבים בלי שום קומבינות ובלי שום דבר... (ואני בן 19).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

א. כל רכב משטרתי לבן, במיוחד של הבילוש, תהיה לו לוחית מתחלפת, שמזוהה ע"י "מסגרת" לוחית לבנה ובומבסטית.

ב. ככלל, רכבי בילוש של תחנות מסויימות יהיו עם שמשות מפוליקרבונט - ממוגנות אבן.

ג. והכי חשוב - כל הבלשים מיומנים בעיקובים. לכן, בלש לא היה נשרף כ"כ מהר. אני עובד עם הבילוש במתנדב (סיוע מחות למתחם הפעילות, בסגירות וזה) ואני נכיר את העבודה היטב. ראיתי אותם מספיק עוקבים אחרי מישהו.

 

אלרואי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
אצלי זו היתה מדריכה (אליזבת).

כל מה שאני זוכר זה תחת...

 

זו הייתה אחת לפני בד"כ עם גוף משגע אבל עם שכל של ציפור קפואה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

דור, אני לפחות, בנסיעת מבחן, עשיתי משהו שהוא קצת לא בסדר ונהגתי כאשר היה כתוב במפורש שאין ביטוח לנהג חדש על כל רכבי הסוכנות\הדגמה.

 

במחשבה שניה יצאתי קצת טיפש, באותו זמן הנציג שעשה לי את הנסיעת מבחן הלך לדבר עם המנהל, והוא אמר לו שאני נהג חדש, והמנהל שאל אותו אם נגמר לי המלווה, הנציג אמר שכן, אז המנהל אמר תעשה לו וזהו.

אני שמעתי את כל השיחה. (אני חושב גם שהחרטא שאמרתי, שאבא שלי טס לחול לעסקים והשאיר לי כסף, עשתה עבודה טובה.)

 

א. כל רכב משטרתי לבן, במיוחד של הבילוש, תהיה לו לוחית מתחלפת, שמזוהה ע"י "מסגרת" לוחית לבנה ובומבסטית.

ב. ככלל, רכבי בילוש של תחנות מסויימות יהיו עם שמשות מפוליקרבונט - ממוגנות אבן.

ג. והכי חשוב - כל הבלשים מיומנים בעיקובים. לכן, בלש לא היה נשרף כ"כ מהר. אני עובד עם הבילוש במתנדב (סיוע מחות למתחם הפעילות, בסגירות וזה) ואני נכיר את העבודה היטב. ראיתי אותם מספיק עוקבים אחרי מישהו.

 

אלרואי.

 

לגבי הלוחית המתחלפת אני לא בטוח שזה הגיוני, אבל מי כמוך יודע. (לא ראיתי הרבה זמן ניידת בילוש, וגם שראיתי הלוחית נראתה רגילה.)

 

יום אחד גם אני יתנדב עם הבילוש, הבעיה שלי שאני מחפש אקשן, אבל בעצמי באופי שלי אני לא הכי בנוי להתעסק עם אנשים ולתת מכות שצריך.

מבחינת מעקב וריגול, תפור עליי.

 

 

דבר חשוב שאני חושב, כמה שהבלש יהיה מיומן במעקב, הכל תלוי בנהג שעוקבים אחריו.

אני בנסיעה רגילה מסתכל יותר מנהג רגיל במראות, כמה שאני נהג חדש זה הרגל (טוב), ואני לא מסתכל כי אני לא בטוח או משהו, פשוט חייב לדעת מי נמצא מסביבי וכמה מרווח ביטחון יש לי.

אני נגיד, כמו הפעם, ישים לב הרבה יותר מהר מנהג רגיל, שעוקבים אחרי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
נעים להכיר, מר. קומבינה.

 

אין דבר העומד בפני הרצון.

 

חירטטתי שאבא שלי טס לחו"ל לצורך עסקים, והוא השאיר לי סכום כסף כדי לקנות רכב חדש לצורך התניידות בעיר, ושבינתיים יש לי את הקוואליר ונושא הדלק גורם לי לא לישון בלילה.

אני לא מכיר אף אחד ואף אחד לא עזר לי, מה שכן החברה פוחדת להתקע עם מכולה של 107 אז הם עשו לי.

היו עוד כמה דברים שעזרו לקומבינה שלי, אבל אני לא אפרט אותם מסיבות אישיות.

וואו. אתה בטח איזה סוג של גנגסטר רציני עם קשרים במקומות הנכונים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא סתם גנגסטר, גנגסטר ב107 אדומה.

 

בתור בחור צעיר בן 17 +- יש לך כישרון כתיבה (אומנם עם קצת שגיאות) די טוב.

מה שהכי חשוב תפסיק להתעסק בשטויות ותתרכז נטו בנהיגה בטוחה.

שמור על עצמך.

אין צורך בחתימה....

פורסם

אוי הצביעות ...

 

שומני הצביעות נתלים על בשרכם, כל אותם "חנונים" למהדרין שמטיפים לילדון מוסר על גבי מסך המחשב.

שבו בשקט. הרי הייתם נוהגים אותו הדבר; אולי לא משתפים את חבריכם בפורום, אך לבטח נלחצים.

אני רוצה לראות אחד כאן שלא ישתין במכנסיים כשמאזדה 6 לבנה תעקוב אחריו למקום מגוריו.

הרבה יותר קל להעלות תמונה של בלש, לשבש מילים, לתקן טעויות כתיב ו"לרדת" על השדה הסמנטי של הברנש.

כן, גם אם הוא נסחף קצת לאווירה שרלוק הולמסית מודרני, אין שום צורך בהבאת להקת הזאבים הקבועים והתלהמות.

 

ולבחור הצעיר - טוב נהגת שהצלחת לרסן את האגו המיותר, אני מצפה ממך להמשיך לנהוג בזהירות, וכן, ישנם בלשים

שמסתובבים ברחובות (וטוב שכך) אני אישית מכיר אחד כזה, אל תעשה שגיאות וכך לא תגרום לאף בלש/שוטר להיטפל אליך.

פורסם
אוי הצביעות ...

 

שומני הצביעות נתלים על בשרכם, כל אותם "חנונים" למהדרין שמטיפים לילדון מוסר על גבי מסך המחשב.

שבו בשקט. הרי הייתם נוהגים אותו הדבר; אולי לא משתפים את חבריכם בפורום, אך לבטח נלחצים.

אני רוצה לראות אחד כאן שלא ישתין במכנסיים כשמאזדה 6 לבנה תעקוב אחריו למקום מגוריו.

הרבה יותר קל להעלות תמונה של בלש, לשבש מילים, לתקן טעויות כתיב ו"לרדת" על השדה הסמנטי של הברנש.

כן, גם אם הוא נסחף קצת לאווירה שרלוק הולמסית מודרני, אין שום צורך בהבאת להקת הזאבים הקבועים והתלהמות.

 

ולבחור הצעיר - טוב נהגת שהצלחת לרסן את האגו המיותר, אני מצפה ממך להמשיך לנהוג בזהירות, וכן, ישנם בלשים

שמסתובבים ברחובות (וטוב שכך) אני אישית מכיר אחד כזה, אל תעשה שגיאות וכך לא תגרום לאף בלש/שוטר להיטפל אליך.

 

אחלה תגובה, חבל שהיא באה רק אחרי 3 עמודים.

 

מה שיותר אהבתי בתגובה שלך זאת הפסקה השניה.

פורסם

נראה לי משעמם להם בתקופת הפורים,

אתמול בלילה נסעתי אחרי סקודה לבנה שזחלה לאט במיוחד, צפיתי את הצפוי ונסעתי אחריה באותו הקצב בסבלנות ובשמירת מרחק גדולה.

הגענו לכיכר והסקודה עשתה סיבוב שלם כדי שתוכל להיות מאחוריי.

נסעתי באותו הקצב שהיא נסעה לפני כן, הסקודה דהרה אליי ונצמדה אליי בצורה מסוכנת.

לאחר כיכר נוספת, היא הבהבה לי עקפה אותי בצורה מסוכנת וחסמה אותי באלכסון לפני שהספקתי לבלום. הצלחתי במזל לחמוק מפגיעה בה. יצא ממנה אדם חמוש שחסם בגופו את רכבי ויצא ממנה אדם נוסף שסימן לי להוציא רשיונות. הוצאתי והוא נשען לי על החלון תוך הסתכלות מוזרה על הרשיון שלי. בנתים החלה להידרדר לו הסקודה, הערתי לו על זה. הוא זרק עליי את הרשיון והחל לרדוף אחרי הרכב המדרדר.

מהפדיחה הוא נסע משם בפרפורים וצלצולים וכמעט הוריד תמרור, לי נותר רק לצחוק להסתכל השמיימה ולהגיד ׳טאטא׳ ברחמים.

פורסם
נראה לי משעמם להם בתקופת הפורים,

אתמול בלילה נסעתי אחרי סקודה לבנה שזחלה לאט במיוחד, צפיתי את הצפוי ונסעתי אחריה באותו הקצב בסבלנות ובשמירת מרחק גדולה.

הגענו לכיכר והסקודה עשתה סיבוב שלם כדי שתוכל להיות מאחוריי.

נסעתי באותו הקצב שהיא נסעה לפני כן, הסקודה דהרה אליי ונצמדה אליי בצורה מסוכנת.

לאחר כיכר נוספת, היא הבהבה לי עקפה אותי בצורה מסוכנת וחסמה אותי באלכסון לפני שהספקתי לבלום. הצלחתי במזל לחמוק מפגיעה בה. יצא ממנה אדם חמוש שחסם בגופו את רכבי ויצא ממנה אדם נוסף שסימן לי להוציא רשיונות. הוצאתי והוא נשען לי על החלון תוך הסתכלות מוזרה על הרשיון שלי. בנתים החלה להידרדר לו הסקודה, הערתי לו על זה. הוא זרק עליי את הרשיון והחל לרדוף אחרי הרכב המדרדר.

מהפדיחה הוא נסע משם בפרפורים וצלצולים וכמעט הוריד תמרור, לי נותר רק לצחוק להסתכל השמיימה ולהגיד ׳טאטא׳ ברחמים.

 

מקווה מאוד שזה אמיתי. (היית בודק אפשרות לקבול\להגיש תלונה\ביקורת, עליהם אם יש לך זמן. אני בעצמי לא הייתי עושה את זה, אני מאלה שעומדים וצוחקים מהצד.)

חוץ מזה זה בני אדם, לכל אחד יש ימים שהוא יותר עצבני ויש ימים שהוא יותר רגוע.

 

בדרך כלל בלשים הם לא עד כדי כך סמרטוטים, אלה אם קיבלו נזיפה או משהו ואז כמו כל שוטר הם מתעצבנים.

 

אני לא מגיב בדרך כלל...

אבל באמת תענה לי על השאלה , מה ציפית לקבל פידבק חיובי?אם אתה שהיית במקום לא הבנת מה זה , למה שאנשים פה יבינו לפי סיפור?

 

אני לא מבין למה אתה משתף את הפורום בסיפור ההזוי והמצוץ מהאצבע הזה ....

 

ותפסיק פשוט תפסיק לחפור על שתי המכוניות שלך , הלוואי עליי האהבה שיש לך למכוניות שלך , אבל די (ז**נת בשכל)!

 

בטח שאתה לא אוהב את המכוניות שלך, הרי זה מאזדה, יש מיליון כאלה, ואין בהם משהו מיוחד חוץ מאמינות (שגם היא לא מי יודע מה).

 

תחזיק צרפתיה, איטלקיה, גרמניה, אמריקאית (זה לפי סדר עדיפות שלי), ואז אולי תמצא מה לאהוב.

 

בקיצור תגובה מיותרת.

תיפתח קצת, תשתף קצת, אם כולם יהיו כמוך, כל הפורום הזה לא שווה גרוש.


×
×
  • תוכן חדש...