Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

עשיתי תאונה שבוע שעבר- מצורפת תמונה. (הונדה ז'אז 2002 ידנית).

 

המוסך התקשר אלי ואמר שלא מתקנים את הרכב כי המחיר יוצא יותר מ-60 אחוז מעלות הרכב. (16 אלף ש"ח).

המחירון של הרכב 27, אבל אני רואה שאנשים מוכרים אותו ב-33 ביד2.

זה מוזר, אני לא מבין למה יש פער כזה?

 

הרכב מניע, ונוסע - מה שנראה כמו רק בעיית פחחות, צבע ופנס קדמי.

 

השאלה שלי מה כדאי לי לעשות? האם לקחת את הרכב למוסך אחר במטרה למצוא הצעה זולה יותר וכך להכריח את חברת הביטוח לתקן? או שזה לא שווה?

 

אשמח לייעוץ בנושא,

תודה חברים.

418084_10150599431504891_615874890_9199829_1559415786_n.jpg

פורסם

אם אתה לא רוצה להשבית את הרכב תביא שמאי רכב עצמאי שינסה לתת אקספרטיזה זולה יותר, תוך שימוש בשיפוץ מכלולים כעד מה שניתן והחלפת חלקים תחליפיים.

פורסם

קח וחבק את הצעת חברת הביטוח בשתי ידיים.

אם תחליט לתקן את הרכב, ביום המכירה תגלה שרכב עם פגיעת שלדה (וגם אם לעיניך זה לא נראה ככה תהיה בטוח שזה מה שיהיה רשום בדו"ח המכון) קשה מאוד למכור ותקבל הצעות מגוחכות.

 

אם תחליט על השבתה אין לי צל של ספק שהרכב הנ"ל יגיע לאיזה מוסך חאפר כזה או אחר, יתוקן וימכר לאיזה פראייר ב 5% מעל המחירון יד ראשונה מרופא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

במדינת הקומבינות והמאעכרים אני לא הייתי שם את כספי על זה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני יכול ללכת למוסך ולראות את דו"ח הנזק?

לא נראה לפי הסתכלות על הרכב שיש פגיעה שילדה, חושבים שזה יהיה כתוב?

פורסם

אנשים מפרסמים על רצונם למכור ב 33 לא בהכרח במחיר הזה הרכב נמכר.

 

קובע עדיין מחירון לוי יצחק, ולא מחירון יד 2.

 

לפי החישוב מדובר בכמעט 60% לכן אובדן להלכה ולא אובדן גמור 16 מתוך 27 = 59.25%

 

קח את הכסף , אם יש לך הכנסה סבירה , כנס לבנק קח הלוואה ועבור לרכב חדיש יותר /חדש מהניילון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
במדינת הקומבינות והמאעכרים אני לא הייתי שם את כספי על זה.

שיש חקיקה ברורה אין פולישטיקים אחרת הולכים לכלא. מעכרים היו מתעסקים בזה שהדברים היו בתחום האפור, נכון להיום ברכבים עם אובדן להלכה לא מתעסקים כמעט יותר אלא מנסים להשבית לגמרי את הרכב.

 

itay_k אתה בהחלט זכאי לראות את אקספרטיזת השמאי.

פורסם

אין פה אפילו דילמה.

קפוץ על ההצעה של הביטוח.

הדיוט כמוך וכמוני לא יכול "לראות" פגיעת שילדה. לפחות קצה שילדה בטוח יש וזה כבר מוריד מערך הרכב- רכב עם פגיעת שילדה זו חתונה קאטולית ואין מצב שתצליח להיפטר ממנו אחרי זה במחיר סביר - ובצדק. מה גם ששום תיקון לא יחזיר את הרכב באמת למצב שהוא היה בו לפני התאונה...

פורסם

לדעתי תיקח את הכסף ותקנה משהו אחר, אחריי תיקון ערך הרכב ירד, חוץ מזה שיהיו מרווחים לא תואמים.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

אמנם התמונה הבודדת לא מגלה הרבה אבל אני לא רואה שלדה או קצה שלדה, רק כנף, פגוש, מכסה מנוע , פנס ראשי ופלסטיקה.

 

כדאי באמת לראות מה יש בהצעה של השמאי רכב.

פורסם

 

המוסך התקשר אלי ואמר שלא מתקנים את הרכב כי המחיר יוצא יותר מ-60 אחוז מעלות הרכב. (16 אלף ש"ח).

המחירון של הרכב 27, אבל אני רואה שאנשים מוכרים אותו ב-33 ביד2.

 

לא צריכה להיות לך שום התלבטות - אם תתקן את הרכב ותרצה למכור, לא תקבל אפילו קרוב למחירון.

אוהב ג'אז 2002? תקנה ב 27 אלף שתקבל מהביטוח את זאת המפורסמת ב 33 אלף.

או שתוריד אותו במחיר, או שמדובר ברכב במצב נדיר ונתונים מדהימים. אחרת אין מצב למכור רכב מעל המחירון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לדעתי קח את הכסף וקנה אחת אחרת,

לאחר תיקון יכול להיות שיראו הבדלים בגלל התיקון/שירשמו בבדיקת קניה שהרכב עבר תאונה ואז גם המחיר ירד בהתאם כשתרצה למכור.

×
×
  • תוכן חדש...