Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים בד"כ נלחמים עם חברות הביטוח והשמאים בכדי שהרכבים כן יוכרו כטוטאל לוס בכדי לא להתעסק עם הבעייתיות שבניסיון למכור רכב עם רקורד של תאונות בעתיד וההתחככות עם צמאי הדם של מדינת ישראל שיגרמו לך להרגיש שהם עושים לך טובה שהם קונים ממך את האוטו (ובמקרה הזה - זה באמת נכון) ואתה מבקש את ההיפך (?!?)

אתה מבחינתך צריך לבקש שיצבעו בכחול, יזרקו לים וירשמו לך צ'ק.

רק זו הדרך הנכונה! תשכח מזה שחשבת בכלל על לתקן את האוטו ומהר!!!

לטובתך.

פורסם
אין מצב שזה יקרה כי היום חובה לציין ברשיון הרכב אובדן להלכה.

 

 

תתפלא!

חבר שלי קנה לפני קצת יותר מחצי שנה מאזדה 6 2008 ב-40 משהו אלף, מקניון החלפים אם אני לא טועה, הרכב עבר תאונה, הביטוח הוריד אותו מהכביש, והופלה תיקון ומכירה!

 

מה אתה אומר על זה?

פורסם

motorishta

 

הנוהל החדש הוא בין כחודשיים ימים לכן אין מה להתפלא .

 

קרא כאן http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1816:dover-2011-11-13&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אנשים בד"כ נלחמים עם חברות הביטוח והשמאים בכדי שהרכבים כן יוכרו כטוטאל לוס בכדי לא להתעסק עם הבעייתיות שבניסיון למכור רכב עם רקורד של תאונות בעתיד וההתחככות עם צמאי הדם של מדינת ישראל שיגרמו לך להרגיש שהם עושים לך טובה שהם קונים ממך את האוטו (ובמקרה הזה - זה באמת נכון) ואתה מבקש את ההיפך (?!?)

אתה מבחינתך צריך לבקש שיצבעו בכחול, יזרקו לים וירשמו לך צ'ק.

רק זו הדרך הנכונה! תשכח מזה שחשבת בכלל על לתקן את האוטו ומהר!!!

לטובתך.

אם אין נזק שלדה והתיקון אינו בתחום האובדן להלכה, אישית אני לא הייתי ממהר להשבית את הרכב.

פורסם

מסכים עם דניאל

הרכב מאוד סחיר בשוק הקטנות

אם רכבך מושקע צמיגים מצבר מנוע והוא במצב מצוין ומספר הבעלים נמוך ברשיון

תוכל לבקש מהמוסך והשמאי תיקון בעלות גלובאלית

אל תשכח יש לקזז את סכום ההשתפות העצמית

תבדוק עם סוכן הבטוח אם במקרה של אובדן להלכה הפוליסה ממשיכה כרגיל

אולי תוכל לסגור עם המוסך מחיר אחר ולהרויח ירידת ערך מינימלית

ובדוק כמה כסף עליך להוציא מכסך עבור רכב "בתול" (כולל תיקונים עתידיים)

לדעתי אם אתה לא מתכוון לשדרג לרכב משומש משנתון גבוה יותר או סגמנט אחר תקן את הרכב

פורסם

ההורים שלי כבר זרקו את העיתון.

אם יש למישהו ממון של שישי בבקשה שיסרוק ויעלה.

המדינה הזו פשוט בזיון אחד גדול,לדעתי זה היה חוק חשוב,עם קצת לחץ של בעלי הון, ומסובבים את הממשלה על האצבע הקטנה.

רכבים כאלה ראווים לגריטה ותו לא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

במדינה מתוקנת הלו"ז היה נקבע על ידי משרד התחבורה ולא על ידי חברות הביטוח שישרכו רגליהן שנה שנתיים...ולאין קץ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...