Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמור להשתפר עם הזמן, כפי שציינו כאן.

 

לגבי הרוורס,

אם אינו נכנס במידי - שלב להילוך שלישי ולאחר מכן נסה לרוורס (יכנס היטב). אופציה נוספת - תעצור בניוטרל ולאחר מס' שניות הכנס לרוורס בלי שום בעיה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם זה קורה לעיתים קרובות יכול להיות שמשהו לא בסדר בתיבה.

 

רק בשביל לוודא, כשאתה אומר שההילוך לא נכנס, אתה מתכוון אתה לא יכול פיזית להכניס להילוך או שההילוך חורק, כאילו ניסית להכניס ללא קלאץ?

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
שלום לכולם שמי אורן

...

אמרו לי שיעבירו את זה אלה ובאותו היום אני יקבל תשובה

לבנתיים עברו יומיים ועדין לא קיבלתי שום תשובה

...

 

תתקשר ותנדנד - השירות לקוחות שם הוא בגדר המלצה והם מנפנפים אנשים על "שטויות"

 

מתוך 4 פעמים שהתקשרתי - 3 מהם לא חזרו אליי כלל. אל תחכה!

 

מילא בעיה שתסתדר - אבל תודעת שירות אין להם כלל וכלל.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לפי ספר הרכב צריך לחכות 6 שניות.

כמובן שזה לא ריאלי, מניסיון עם אותו רכב 2 שניות יספיקו במעבר בין ראשון לניוטרל.

They are trying to ban me...

פורסם

Welcome to the club!!

תופעה ידועה ונפוצה בכל הvagים. אין זה מצביע על אי-תקינות גיר או קלא׳ץ. רק לא לנסות לשלב בכוח כי תשבור גלג״ש.

DROZD

  • ספונסר פורום
פורסם
ומה אם יצא וקרה שהגיר נמצא במצב של שיניים מול השניים בדיוק? נכון זה לא סביר, אבל זה עדיין קורה פעם ב.

 

http://www.carbibles.com/transmission_bible.html

 

בתמונה הראשונה מתחת לכותרת The synchromesh - why you don't need to double-clutch.

 

נראה לך שמהנדסי תיבות ההילוכים לא מצאו פיתרון לזה .

הפיתרון מתבצע עיי התנועה של הסינכרון בתוך המשלב כאשר תווך התנועה שלו הוא חצי שן

ימינה ושמאלה ובמצב הזה לא תיתכן אפשרות של שן על שן .

כאשר המשלב מבצע תנועה לעבר הגלגל לשילוב אז הסיכרון נלחץ וקודם כל ננעל על הגלגל

והופך לחלק ממנו ואז בעצם גם הגלגל וגם הסינכרון מקבלים את העיקרון של חצי שן

ימינה ושמאלה ומתאפשר שילוב חלק ללא תקיעה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

כפי שהסברתי כאן כאשר הסיכרון "נדבק" לגלגל הוא הופך לחלק ממנו

וכך יוצא שהסינכרון והגלגל ביחד חופשיים לזוז חצי שן ימינה ושמאלה

וכאשר המשלב מתקדם לשילוב הוא קודם כל מתיישר עם הסינכרון ואז

ממילא כאשר המכלול החופשי "גלגל סינכרון "זז מעט ימינה או שמאלה אז גם הגלגל משתלב .

מה שתארתי כאן קורה כשהרכב עומד וגם שהוא בתנועה ,זה אותו דבר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

טוב אחרי חיפושים רבים עדיין לא הבנתי איך הטבעת סינכרו עובדת (אני מבין איך הקונס משווה מהרויות, אבל לא איך השיניים מתיישרים), אבל אם אתה אומר...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

×
×
  • תוכן חדש...