Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם שמי אורן

וברשותי סיאט לאון 2011 ידנית

מזה כבר מספר חודשיים קיימת אצלי בעיה והיא

שאני מנסה לשלב מניוטרל להילוך ראשון

ההילוך לא תמיד נכנס

על מנת להכניס תהילוך מחדש אני צריך להכניס אותו להילוך שני ואז להכניס להילוך ראשון בחזרה

או לשחרר קלאץ וללחוץ מחדש ולהכניס הילוך מחדש

הייתי בצמפיון כבר פעמיים

ומה שמוזר באמת שאמרו לי שזה בסדר גמור ושזה קורה לפעמיים כי הרכב חדש ועוד מכה דברים אחרים ( הרכב אצלי חצי שנה)

אמרתי להם שאני לא מוכן שזה יקרה במיוחד ברכב חדש

אמרו לי שיעבירו את זה אלה ובאותו היום אני יקבל תשובה

לבנתיים עברו יומיים ועדין לא קיבלתי שום תשובה

האם יצא למישהו להתקל בתופעה הזאת?

האם לדרוש גיר חדש או לחילופין רכב חדש??

הבעיה קיימת כבר מזמן ולא התייחסתי לזה עד לפני שבוע

אשמח לעזרה בעניין

תודה רבה.

פורסם

אצלי בגיר ידני של סיאט איביזה זה קרה בהתחלה, וכך גם לי אמרו שזה בסדר ושזה ידעך עם הזמן.

בהתחלה זה היה ממש מעצבן, הייתי צריך להכניס את הידית לשלישי\רביעי ורק אז זה היה נכנס עד הסוף.

היום שנה וחצי אחרי זה כמעט ולא קורה יותר

קראתי בדפי הפורום על עוד כמה מקרים דומים

פורסם
גם אצלי הרכב ידני

אבל זה נורא מרגיז...

אני כבר חשבתי לדרוש רכב חדש.

אתה יכול לדרוש אבל לקבל לא תקבל רכב חדש.

איזה כייף לי :)

פורסם

הבנתי שזה קורה בגירים שהקלאץ' כבר קרוב להיות גמור (מה שלא סביר אצלך).

הוא לא משתלם מעמידה מוחלטת או בהורדה משני לראשון בזמן נסיעה?

פורסם

גם אצלי ברכב מאזדה לאנטיס 97 גיר ידני(השבוע ביצעתי הסבה לידני) הרוורס לא משתלב בדיוק כמו שתיאר פותח האשכול אבל רק הרוורס שאר ההילוכים הכל חלק בלי בעיה.

פורסם

הפורום מפוצץץ בחוות דעת ובכתבות על תקלות בגירים של צ'מפיון גם ברכבים חדשים מהניילונים...מה ניסגר עם צ'מפיון?!

היה לה שם של חברה בעלת אמינות,זה רק נדמה לי או שהכל יתהפך 180 מעלות?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
רק שאני מעביר ממצב ניטרל להילוך ראשון זה קורה לפעמים

במעבר מהילוך שני לראשון הכל תקין.

גם אצלי באיביזה החדשה 2012, לפעמים מרגיש קושי להכניס לראשון אך גיליתי שאם אני מוריד את המהירות עד לכמעט אפסית הוא נכנס בקלות?? (אגב אצלי זה קורה במהלך נסיעה איטית ולא במעבר מניוטרל לראשון)

ייתכן שזה מנגנון הגנה כלשהו??

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה, אבל ההילוך הראשון והרוורס לא מסונכרנים. גם אצלי בגטס זה קורה והיא לא חדשה כבר די הרבה זמן, ואין ברירה אלא להעביר להילוך אחר שכן מסונכרן כדי ליישר את השיניים, ואז הראשון נכנס בקלות.

Stay Dirty

פורסם

רוורס לא מסונכרן, ראשון מסונכרן כבר כמה עשורים טובים.

 

זאת התנהגות נורמלית לחלוטין של גיר ידני וזה יכול לקרות בכל הילוך כאשר הרכב עומד, אבל מאחר וכשהרכב עומד משלבים רק לראשון או רוורס (כשיהיה קרח בארץ נדבר על התחלת נסיעה בשני) אתה לא תחווה את זה בשום הילוך אחר. זה קורה בגלל שכשהקלאץ לחוץ הגיר מנותק מהמנוע, אז ה-Input shaft לא מסתובב והרכב עומד אז גם ה-Drive shaft לא מסתובב, ומה לעשות שההילוך לא תמיד נמצא במצב שהוא יכול להשתלב.

פשוט משחררים את הקלאץ ומנסים שוב. ודי להתבכיין ("דורש רכב חדש") על שטויות.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

  • ספונסר פורום
פורסם

זה לא נכון מה שאתה טוען כי משלב סינכרוני תקין אמור להישתלב

ללא בעיה גם כאשר אין תנועה בגלים ,וזאת כמובן בזכות המבנה המחודד

של השיניים במשלב ובטבעת הסינכרון .

אך עם זאת ברכב חדש יתכן שההתאמה לא מושלמת והיא אכן תתבצע עם הזמן .

לפותח השרשור אני ממליץ לחכות בסבלנות עוד כמה חודשים ולראות אם המצב ישתפר

תלונה אצל היבואן בדבר השילוב ,כדאי שתירשם .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

ומה אם יצא וקרה שהגיר נמצא במצב של שיניים מול השניים בדיוק? נכון זה לא סביר, אבל זה עדיין קורה פעם ב.

 

http://www.carbibles.com/transmission_bible.html

 

בתמונה הראשונה מתחת לכותרת The synchromesh - why you don't need to double-clutch.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

×
×
  • תוכן חדש...