Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, רציתי לברר מה תיהיה עלות אחזקת הרכב המשוערת (פחות או יותר)

לנהג חדש, אוטו קטן, שרוב הנסיעות יהיו קצרות ובתוך העיר.

אני מבין שקשה לאמוד דבר כזה, אבל מפני שאני עוד צעיר, אין לי שום דרך

או כלי להעריך דבר כזה. :)

 

תודה מראש.

פורסם

אוטו קטן יכול להיות פיאט אונו 1.1...ויכול להיות גם איביזה טורבו.

מה דעתך לתת קצת יותר פרטים?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

עלות אחזקת רכב חודשית היא לפחות 1000 ש"ח, ויכולה גם להגיע ל-2000. בשביל לתת הערכה טובה יותר, תן לנו דוגמא של סוג ושנת הרכב המתאים וכן כמות קילומטרים משוערת בשנה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קשה לי להעריך כמות ק"מ בשנה :/

אבל דוגמא לרכב, אממ, פיג'ו 106 1400/1600, לדוגמא...

כמו שאמרתי, נסיעות קצרות בתוך העיר בעיקר.

פורסם

טוב, בוא נעריך שלרכב נסועה נמוכה. כ-1000 ק"מ בחודש.

 

ביטוח חובה+מקיף לנהג חדש - כ-5000 ש"ח. טסט - 1100. טיפולים ותיקונים - כתלות במצב הרכב ובאופן השמירה עליו. מינימום כ-500 ש"ח בשנה, מקסימום - המון. ממוצע? נניח 2500, לרכב בן 5-6 שנים. דלק? 1:10, נניח, יוצא 1200 ליטר, כלומר כ-6000 ש"ח בשנה.

סה"כ שנתי - כ-15000 ש"ח. חודשי - 1200-1300 ככל שהנסועה עולה זה עולה לא רק בגלל הדלק, אלא גם בגלל יותר טיפולים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ביטוח חובה כ2200 שקל

השאלה אם אתה עושה מקיף או צד ג'

מקיף יעלה המון לנהג חדש, כ7 אלף

זה כבר כ10 אלף שקל

דלק יעלה לך כ3 מיכלים לחודש, בנסיעות עירוניות לא ארוכות, זה עוד 600 שקל

טיפולים ואחזקה עוד כ400 שקל

הגעת לקצת מעבר ל11 אלף וזה במידה והרכב תקין ואינינו דורש שום טיפול נוסף מלבד הטיפולים הרגילים (10 אלף וכו')

בנוסף יש לך גם את הטסט, עוד כ900-1400 שקל תלוי ברכב.

פורסם
ביטוח חובה כ2200 שקל

השאלה אם אתה עושה מקיף או צד ג'

מקיף יעלה המון לנהג חדש, כ7 אלף

זה כבר כ10 אלף שקל

דלק יעלה לך כ3 מיכלים לחודש, בנסיעות עירוניות לא ארוכות, זה עוד 600 שקל

טיפולים ואחזקה עוד כ400 שקל

הגעת לקצת מעבר ל11 אלף וזה במידה והרכב תקין ואינינו דורש שום טיפול נוסף מלבד הטיפולים הרגילים (10 אלף וכו')

בנוסף יש לך גם את הטסט, עוד כ900-1400 שקל תלוי ברכב.

 

החישוב שלך שגוי. חובה עולה פחות מ-2000 כיום. מקיף לכל נהג מ-17 ומעלה אפשר להשיג גם ב-3000-3500. טסט כ-1100 לרכב קטן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני כשהוצאתי רישיון עשיתי כך:

קניתי סוויפט 88 , 3 דלתות ב3.5K

הביטוח עלה לי ככה: חובה- 2100, צד ג' - 1400 כולל גרירה, שמשות ותיקוני דרך.

טסט עלה לי סה"כ 1000 ש"ח .

דלק: אני נסעתי המון (50K בשנה) כל יום מבת-ים להרצליה וחזרה + סיבובים והדלק לא היה הוצאה גדולה - 30 ש"ח ואני חורש על האוטו כל היום.

 

סה"כ קניה + ביטוח + טסט = 8K

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...