Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שהוא יפה מאד, אבל מאד קטן, מה תשים אותו באקווריום שהקירות שלו זה זכוכית מגדלת?

 

(איזה שלילי אני, אה? :-P)

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

קרדיט לאתר אקווה :shock:

 

`הדרקון הכחול` - זן יפייפה של חילזון ים!

 

"הדרקון הכחול" הינו זן חדש ומרתק של חילזון ים שהתגלה באזורים טרופיים רק בשנים האחרונות, על אף שהוא קיים כבר אלפי שנים!



קיימים יותר מ-3000 סוגים של חלזונות ים, וה"דרקון הכחול" הוא אחד מהם.

זהו חילזון ים שעבר תהליך אבולוציוני מרתק, בו הוא איבד את השיריון שהיה עליו. זהו חילזון ים מפותח ומשופר יותר ממה שאנו מכירים, בעל יכולת הישרדות גבוהה יותר מחילזון הים הסטנדרטי. בנוסף לכך, הוא בעל דגם עיצובי משופר של חלזונות! זו חיה שפשוט מהפנטת בצבעיה הנדירים והבוהקים.

 

חילזון זה מבלה את חייו, צף על פני מי האוקיינוס, כמו חילזון ים אחר בשם "ויולט". צבעו הכחול מעניק לו ביטחון לצוף ולהיות חשוף מעל פני המים, שכן כמעט ולא ניתן להבחין בו. "הדרקון הכחול" ניזון מרעלים שפולטים בעלי חיים אחרים שבמים, כגון מדוזות. הם מאחסנים את הרעלים שהם מוצאים בשקיקים



קטנים על קצה ה"נוצות" שלהם, שמשמשות גם כ"אצבעות".

 

חילזון זה, הינה חיה מסוכנת מאוד, שכן היא רעילה ועוקצנית. זו אחת החיות היותר ארסיות שקיימות, מאחר והיא מסוגלת לאגור את הרעל שלה ולהפיץ אותו



במכה אחת ובחוזקה. למרות שמומלץ מאוד להמנע ממפגש עימו, על ההנאה שבצפייה בתמונות היפות שלו, אנחנו ממליצים בהחלט!

11a9bdf5-13e8-4fb7-876d-942c9abab429.jpg7a8dad06-0cdb-4e42-a6c8-d68422bc2af4.jpg129bd59b-6b51-45be-83ef-59ff52fbc087.jpgc6ced98c-5965-431c-b857-807a344779b0.jpg

 

 

סרטון בנושא:

 

http://www.youtube.com/watch?v=1yJi_2h0oEY&feature=player_embedded#! דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

כמעט בלתי אפשרי להחזיק בשבי חלזונות ים מהתת משפחה הזו, הם דורשים תנאים מאוד ספציפיים למחייה.

אפילו מגדלי דגים מהשורה הראשונה לא מצליחים לרוב להחזיק/לגדל אותם בשבי.

בקיצור, חבל על הזמן שלך.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
זהו חילזון ים מפותח ומשופר יותר ממה שאנו מכירים, בעל יכולת הישרדות גבוהה יותר מחילזון הים הסטנדרטי. בנוסף לכך, הוא בעל דגם עיצובי משופר של חלזונות!

 

אז רגע, זה נקרא שינוי מבנה? יש לו אישור מרשות הטבע והגנים?:shock:

 

 

תודה על המידע עמית ואדון One.

בקיצור, אני מחפש משהו מעניין לגדל בחדר. כמו שאתם מבינים מהשירשור הזה לא מחייב שזה יהיה יצור אינטרקטיבי יותר מדי, העיקר שיהיה יפה ומעניין- אבל לא מעניין עד כדי כך שיבריח את הבחורות מהבית (ע"ע נחש):lol:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
בקיצור, אני מחפש משהו מעניין לגדל בחדר. ***** לא מחייב שזה יהיה יצור אינטרקטיבי יותר מדי, העיקר שיהיה יפה ומעניין- אבל לא מעניין עד כדי כך שיבריח את הבחורות מהבית

 

לפי הדרישות אני מציע שתגדל בחורה...

 

אני הייתי הולך על אקווריום טרופי, לא חייב להיות מים מלוחים. תראה באתר של אקווה איזה סט אפים מדהימים עושים. יש דגים צבעוניים לא פחות מראש החץ הקטלני המתנייע שהבאת.

 

אקווריום זה מדהים ומהווה תפאורה מעולה לעיסוקים שונים... :twisted:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בקיצור, אני מחפש משהו מעניין לגדל בחדר. כמו שאתם מבינים מהשירשור הזה לא מחייב שזה יהיה יצור אינטרקטיבי יותר מדי, העיקר שיהיה יפה ומעניין- אבל לא מעניין עד כדי כך שיבריח את הבחורות מהבית (ע"ע נחש):lol:

 

לפי איך שזה נשמע אתה מחפש חיה שצריך להשקיע בה את המינימום שבמינימום, אולי איזה מכרסם יתאים לך: :-P

%D7%97%D7%9E%D7%95%D7%A1.jpg

709rabbit.jpg

DSC_0159-1024x680.jpg

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

מכרסמים זה לא בדיוק משהו מיוחד.

אגב זה מזכיר לי שפעם לידידה שלי הייתה טרנטולה שהיא החביאה מאמא שלה כי היא מתנגדת לגידול חיות בבית.

מה שהיא לא לקחה בחשבון שבעיניי האמא המרוקאית שלה טרנטולה זה בעצם ג'וק מגודל וכשהיא מצאה אותו היא פשוט הכניסה את הכפכף לפעולה!

ואני לא מתכוון עליה, יותר בכיוון של "אייוווהה! היה עכביש ענקי אצלך בחדר!":lol:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

ראיתי, אבל עם כל הכבוד לתופעה האבולוציונית שהוא מייצג- הוא פשוט יצור מוזר. אם הוא היה פוקימון הוא היה מג'יקארפ- ואף אחד לא מעוניין באחד כזה שאולי ביום מן הימים יהפוך לגרידוס יפה.

חוץ מזה, הרכיכה הזאת הייתה נותנת לו Critical hit עם הרעל שלה על הסיבוב הראשון...

 

 

 

אוי ואבוי מה נהיה ממני. אני צריך חופש מהעבודה:roll:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

וחשבתי שאני היחידי שאוהב פוקימון :-o

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
לפי איך שזה נשמע אתה מחפש חיה שצריך להשקיע בה את המינימום שבמינימום, אולי איזה מכרסם יתאים לך: :-P

 

הערה קטנה, החמוס הוא בכלל לא מכרסם, הוא סוג של סמור.

שים פעם חמוס עם מכרסם תראה איך המכרסם יוכרסם בהנאה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

מטורף גם במראה אבל במיוחד בארסיות. אתה באמת רוצה ראש חץ כזה צף לו להנאתו באקווריום?

 

אני לא יודע מה איתך אבל עוד לא נזקקתי ל"תפאורה" כדי לרצות בחורות, ואם הן כבר מעוניינות באומנות יש להן 8 צילומים יפיפיים של countach אחת מעל השנייה ממוסגרים במסגרת אדומה, ובנוסף מטוס F-16 באמצע טיסה. מה עוד צריך?

 

הבנתי שCHICK MAGNET רציני הוא כלב, רק שהוא לעומת אקווריום דורש טיפול ואהבה רציניים ומתמידים :)

 

אריאל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

×
×
  • תוכן חדש...