Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עדיף טויוטה RunX או יונדאי i30 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עד פה נתת טיעונים טובים ואני עוד יכולתי להבין את חלקם אבל במשפט למעלה קצת איבדת אותי, I30 נחשב רכב מוצלח מאוד עד כדי כך שבביקורת רכב בחו"ל כשבחנו את ה- I35 לראשונה טענו כי יש חסרונות של ממש לעומת ה- I30 במיוחד בכל סעיף התנהגות הכביש והנוחות אז לבוא ולומר שאחד הוא בינוני והשני הוא סיפור אחר מראה על איזשהיא תפיסה שיש לך לגבי ה- I30 שלא מסתדרת עם הנתונים בפועל. אם היית אומר שבאופן כללי כל סדרת ה- I של יונדאי היא בינונית זה כבר דיון אחר שאני לא מסכים איתו אבל לפחות אתה עקבי בטיעונים. לגבי הסחירות, אין לי ספק שיש כאלה שמחפשים ספציפית את ה- RUNX ולכן הסחירות שלה טובה אבל כדי לקבל רכב במצב טוב אתה תשלם יותר וכנראה תמכור ביותר, אבל בשורה הסופית לא בטוח שהתחשיב יחסוך לך גרוש ותקבל רכב פחות בטוח ופחות מפנק בממוצע.

 

 

תשמע, קודם כל ביקורות בחו"ל ובעיתונים זה מגניב, עד שאתה נוהג בעצמך ויכול לגבש חוות דעת עצמאית.

אם בביקורות בחו"ל יספרו לי כמה נוח כסא של רכב מסויים ואני נכנס ופשוט לא נוח לי, אז הכסא עדיין נוח? לא.

 

אני מאוד עיקבי בטיעונים שלי, ה-I35 היא עליית מדרגה לעומת ה-I30 והיא רכב שעומד כשווה בין שווים לעומת המתחרות בקבוצה. הוא לא מוביל הקבוצה אבל גם לא משתרך מאחורה.

 

בקשר להתנהגות כביש - כתבי הרכב שוב ושוב בוחנים את הרכבים לא בצורה שהם אמורים לבחון אותם, לא אכפת ל-99% מרוכשי הקורולה איך היא תוקפת פניות, גם אלו שאומרים שאכפת להם - לא אכפת להם, אנשים לא באמת מבינים דברים וסתם חוזרים כמו תוכים אחרי מה שאמרו להם, אז תעשה לי טובה עם המבחני דרכים האלו.

 

לגבי המחיר - אין לי כבר כוח לחזור על עצמי, הסברתי למה יותר משתלם כלכלית לרכוש את הקורולה, באמת שלא אכפת לי מה הוא ירכוש, אין לי ספק שהקורולה היא הרכישה העדיפה עבורו.

 

בהצלחה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשיצא לי לנהוג על I35 אני אוכל להגיב לצערי עוד לא יצא לי, אבל בהשוואת נסיעה בין RUNX ל- I30 אני ממש לא חושב שה- I30 משתרכת מאחור...

 

בכל מקרה, מצטרף לסיכום, בהצלחה.

פורסם

קודם כל, תודה לכל העונים.

דגמי ה-Luxury של הטויטה וה-Primium של היונדאי לא ממש רלוונטיים. הם עולים יותר, הם נדירים יותר, ואני מעדיף רכב בלי סאן-רוף (נראה לי כמו סתם פתח לתקלות נוספות מבלי שהוא מביא לי תועלת כלשהי. למה זה טוב בכלל הסאן-רוף?).

מבחינת מחירים, כמו שאמרתי, טויוטה פרטית שנת 2007 נמכרת בערך באותו מחיר של יונדאי 2009 יוצאת ליסינג (תקנו אותי אם אני טועה), כך שההשוואה היא לא פרטית מול פרטית לצערי.

לפי מה שאני רואה במחירון הטויטה מאבדת כ-5K ש"ח בשנה, לעומת היונדאי שמאבדת כ-7K ש"ח. האם זה הגיוני?

פורסם

אני הייתי הולך על ה I30. היתה לי אחת כזו והחלפתי אותה בפוקוס החדשה ( ועדיין אחרי 3 חודשים אני מתגעגע).

ה I30 הוא אוטו טוב מאוד ושימושי מאוד - הרבה תאי אחסון, בגאז' גדול תא עליון למשקפיים, חיבור USB.

התא כפפות שלו זול ומרגיז אבל אפשר לחיות איתו. את הטויוטה אני לא מכיר, אבל הרושם שלי הוא שבשנים האחרונות ההבדלים באיכויות ובאבזור בין שנים שונות רק גדלים. אני הייתי הולך על רכב חדש ככל האפשר.

I30 it is.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
אני הייתי הולך על ה I30. היתה לי אחת כזו והחלפתי אותה בפוקוס החדשה ( ועדיין אחרי 3 חודשים אני מתגעגע).

ה I30 הוא אוטו טוב מאוד ושימושי מאוד - הרבה תאי אחסון, בגאז' גדול תא עליון למשקפיים, חיבור USB.

התא כפפות שלו זול ומרגיז אבל אפשר לחיות איתו. את הטויוטה אני לא מכיר, אבל הרושם שלי הוא שבשנים האחרונות ההבדלים באיכויות ובאבזור בין שנים שונות רק גדלים. אני הייתי הולך על רכב חדש ככל האפשר.

I30 it is.

 

גיל, הפתעת אותי.

מתגעגע ל- I30? דווקא נוצר לי הרושם שהפוקוס טורר הותירה בך רושם טוב מאוד, ציפיתי שכבר תשכח מה- I30 מזמן 8)

אולי הגיע הזמן לסיכום ביניים של התקופה עם הרכב החדש.

פורסם

כן, מתגעגע. הפוקוס אוטו טוב מאוד ומאובזר בנדיבות בעיניים אובייקטיביות.

מבחינה סובייקטיבית אני התחברתי יותר ל I30, אבל זה כבר לשרשור אחר.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
כן, מתגעגע. הפוקוס אוטו טוב מאוד ומאובזר בנדיבות בעיניים אובייקטיביות.

מבחינה סובייקטיבית אני התחברתי יותר ל I30, אבל זה כבר לשרשור אחר.

 

:mm_yeah:


×
×
  • תוכן חדש...