Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

 

אני מעוניין לנצל טיסה לחו"ל של חבר ולקנות קונסולה (אקסבוקס 360 / פליסטיישן 3)

 

אני מתכוון לשחק בקונסולה משחקי מרוצים בעיקר, ולכן הרכישה תתבסס על היצע משחקי מרוצים. חשובים לי משחקים מציאותיים - רצוי כאלו עם אפשרות של "קריירה", וכמובן מהנים. כ"כ, אני מעוניין לשחק אונליין - האם זה אפשרי בקונסולות הנ"ל? האם זה משפיע על פריצה / לא פריצה?

 

כ"כ, האם יש סימנים שבקרוב יצא דור חדש לקונסולה? לא בא לי לקנות את האקסבוקס 360, רק כדי לגלות שעוד חודשיים יוצא אקסבוקס 720 :p

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יותר חשוב שתקנה הגה ביחד עם זה.

ל2 הקונסולות יש משחקים יעודיים של מרוצים , ומרוצים שמתאימים ל2 הקונסולות

לאקס בוקס 360 לעומת זאת - לא כל הגה מתאים , רובם מתאימים למחשב + סוני

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

ובמידה ולא החלטת לרכוש הגה\דוושות, לדעתי השלט של האקסבוקס נוח בכמה רמות מאשר השלט של הסוני, למשחקי מרוצים.

ההדק הימני שמשמש כמצערת התאוצה, הרבה יותר נוח ומדוייק על השלט של האקסבוקס, כמו גם הסטיק האנלוגי והאחיזה של השלט בכלל.

פורסם

הגה - כרגע - לא ירכש יחד עם הקונסולה, אלא במועד אחר. בינתיים אשחק עם בקרים אלחוטיים

האקסבוקס כרגע קורץ לי בגלל פורזה 4, ובגלל שיצא לי לשחק בבקר שלו ואהבתי את החוויה. השאלה היא, האם פורזה 4 שווה רכישה של הקונסולה הזו, שקצת יקרה יותר ושתצריך תשלום עבור משחק אונליין, או שעדיף ללכת על סוני ו'להתפשר' על GT5 או dirt

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
הגה - כרגע - לא ירכש יחד עם הקונסולה, אלא במועד אחר. בינתיים אשחק עם בקרים אלחוטיים

האקסבוקס כרגע קורץ לי בגלל פורזה 4, ובגלל שיצא לי לשחק בבקר שלו ואהבתי את החוויה. השאלה היא, האם פורזה 4 שווה רכישה של הקונסולה הזו, שתצריך תשלום עבור משחק אונליין, או שעדיף ללכת על סוני ו'להתפשר' על GT5 או dirt

מה גם שהאקסבוקס קצת יותר יקר מהסוני

 

השלט של האקס בוקס כבד יותר , אבל נוח יותר.

לאקס בוקס יש פורזה 4 , לסוני GT5 , מלבד זה אני לא חושב שיש משחקי מרוצים בלעדיים

אתה לא צריך לשלם לאקס בוקס על תשלום חודשי , זה יותר מנוי פרימיום עם נקודות לקנות דברים

לגבי יוקר אני לא חושב , האקס בוקס והסוני כמעט אותו מחיר.

אתה יכול גם לפרוץ את הXBOX.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אם משחקים אונליין אפשר לפרוץ? הבנתי שמקבלים על זה באן

אם אפשר לשחק אונליין "מהקופסא" זה מעולה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני רוכש את האקסבוקס,עשיתי ״נסיעת מבחן״ על הPS3 עם גראן טוריסימו והאקס בוקס עם הפרוזה 4,האקס בוקס כמה רמות מעל,גם המשחק עצמו יותר טוב לדעתי,וגם השלטים פשוט מעולים ותורמים לחוויה הרבה יותר מאשר השלטים של הPS.

את האקסבוקס אפשר לפרוץ בעלות של 200-300 ש״ח אבל (!) אי אפשר לשחק ברשת.

פורסם

יש דגם ספציפי של האקסבוקס שאני צריך לחפש? הבנתי שיש כל מיני תתי-דגמים ל360

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בזבוז כסף לקנות את האקס בוקס למירוצים.

 

אתה תרגיש בחסרון של הגה די מהר, כי כמה ששלט זה נוח הוא לעולם לא יהיה הגה.

זה עולם אחר לגמרי.

 

והגה טוב זה רק לפליסטיישן, כמו G25/7 או DRIVING FORCE. לבוקס אין הגה שמתקרב אליהם. לפחות לא בארץ.

מלבד זאת, כשקונסולה תמות (וזה קורה, המון), תוכל לחבר תא ההגה למחשב, מה שלא תוכל לעשות עם הגה יעודי לבוקס.

Honda civic EJ6

פורסם

אני בטוח שהוא לא ישחק רק מרוצים באקס בוקס.

כנראה שהוא מייעד אותו למרוצים , אבל יש עוד משחקים שאני בטוח שהוא ישחק

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני יודע שמשחק מרוצים בלי הגה זה פיספוס, אבל בשל מגבלות מקום אני מעדיף להסתדר כרגע בלי, כך שאם יש או אין הגה זה לא בשיקולים.

 

נכון, כנראה אני לא אשחק רק במשחקי מרוצים, אבל לכך אני מייעד את הקונסולה. אם ישתחל לו איזה משחק אחר אז בכיף.

 

אגב: מי מטפל בכל הנושא של אחריות באקסבוקס בארץ?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

פורזה לפי מה שחבר אמר לי הוא משחק קצר הוא סיים אותו בחודש

GT5 משחק ארוך למרות שלפעמים דיי מייגע אבל לדעתי הוא יותר טוב מפורזה

Vw Polo GTI

פורסם

אם זה ככה אז הכף מוטה לכיוון הPS3 :p

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
פורזה לפי מה שחבר אמר לי הוא משחק קצר הוא סיים אותו בחודש

GT5 משחק ארוך למרות שלפעמים דיי מייגע אבל לדעתי הוא יותר טוב מפורזה

 

במשחק מירוצים זה לא משנה אם המשחק "קצר" או "ארוך". יש מה שנקרא Replay-Value.

במשחקי מירוצים בכלל, וספציפית ב-פורזה, ה-Replay-Value הוא מאוד גבוה. גם אחרי שסיימת קריירה, אתה יכול להמשיך לשחק את המשחק בעוד 1000 תצורות שונות ומשונות.

×
×
  • תוכן חדש...