Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, מסתבר שדיברתי מהר מדי.

ע"פ הביקורת הזו

הערך של פורזה גדול יותר מGT5

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

טוב,

כרגע אני הולך על האקסבוקס.

 

יש חנויות מומלצות למשחקים בארץ (היצע ומחיר) באיזור תל אביב / ירושלים? כ"כ, האם למישהו יש חנות מומלצת באיביי?

וכשאני קונה בחו"ל, יש עדיין חשיבות לpal / ntsc או שחלפו כבר הימים של השיטות השונות?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

עדיין יש חשיבות , אבל תבדוק אולי יש REGION FREE מתאים לכל הקונסולות

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מה מפרט המחשב שלך? יכול להיות שיותר ישתלם לך לקנות הגה ולחבר אותו למחשב הקיים שלך.

לא הבנתי אם יותר חשוב לך משחק מציאותי או מצב קריירה. בסימולטורים המציאותיים ביותר אין מצב קריירה בכלל - יש רק מירוצים.

פורסם

תראה, אם המשחק מאוד מציאותי זה סבבה, אבל זה ישמר רק ברמה של מרוצים ובלי קריירה (ע"ע הישגים) זה ישעמם אותי בנקודה מסויימת.

 

אני מניח שאני יכול להריץ משחקי מרוצים על המחשב, אבל מאחר והתכנון של הקונסולה זה שאוכל לשחק עם אנשים שבאים, אני מעדיף להתמקד בקונסולה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

חפש חבילות משתלמות,שלא תעז לקנות מבאג או מקומות כאלה במחירי שוד!

אחי הקטן עשה הזמנה ממקום בראשון,לצערי אין לי את שם החנות אבל גוגל יעשה עבורך את העבודה.

החבילה הכי משתלמת שמצאנו-אקסבוקס 360 הדגם החדש,4GB,זוג שלטים וכבל HDMI,פרוץ כמובן,1500 מרשרשים.

לשם השוואה בבאג מוכרים ב1200 רק קונסולה ושלט אחד,ללא כבל,ולא פרוץ,אבל את הדגם 250GB.

הדגם עם ה250GB רלוונטי לך אם אתה לא מתכוון לפרוץ,ואז אתה יכול לרכוש משחקים דרך הקונסולה ומוריד אותם ישירות לנפח האחסון של המכשיר,אם לא-חבל על התוספת כסף.

פורסם

זה הדגם שאני אקנה, כי אני לא מתכוון לפרוץ (רוצה לשחק אונליין).

 

אשאל שוב: יש למישהו מושג מי מתעסק עם אחריות של אקסבוקס בארץ?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

רגע רגע רגע,

 

אם בוודאות לא תהיה לי אחריות כשאני קונה בחו"ל - אני מעדיף לקנות בארץ (נכוותי מהסיפור של חוסר אחריות על מוצר אלקטרוני כבר).

 

באם זהו המקרה: ישנן חנויות מומלצות לרכישת הקונוסולה בת"א?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אם אתה לא מתכוון לפרוץ את ה 360, אז למה שלא תקנה PS3? תזמין משחקים מחו"ל בעלות נורמלית, ותוכל לשחק אונליין מבלי לשלם על השירות.

פורסם
פורזה 4 - משחק המכוניות הטוב ביותר ששיחקתי בחיים, זמין רק ל-xbox360.

+1

 

במידה ולא החלטת לרכוש הגה\דוושות, לדעתי השלט של האקסבוקס נוח בכמה רמות מאשר השלט של הסוני, למשחקי מרוצים.

ההדק הימני שמשמש כמצערת התאוצה, הרבה יותר נוח ומדוייק על השלט של האקסבוקס, כמו גם הסטיק האנלוגי והאחיזה של השלט בכלל.

 

+1

 

יש חנויות מומלצות למשחקים בארץ (היצע ומחיר) באיזור תל אביב / ירושלים?

נכון ללפני שבוע, במדיה-גיימס בגבעתיים מוכרים פורזה 4 ב-188 ש"ח.

 

 

פורסם

חשבתי שכדאי לעדכן פה:

 

מסתבר שישנה חרושת שמועות ברשת, הנוגעת להצגה של קונסולה חדשה ('אקסבוקס 720' הוא הכינוי) בE3 השנה.

מאחר והתצוגה היא ביוני, אני חושב שכדאי לחכות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...