Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מה המשמעות של קניית רכב הרשום על שם חברת יבוא אישי?

אני יודע שהרכב צריך להיות בארץ שלוש שנים כדי להעביר בעלות, השאלה האם יש לי איזה שהוא ביטחון לכסף שאני משלם ( מי יודע מה יהיה עם החברה עוד שלוש שנים).

מדובר על רכב מאדם פרטי, הרכב רשום על שם חברת יבוא אישי.

תודה.

ניר

פורסם

יש בעיה עקרונית בשאלה שלך: איך יכול להיות רכב ביבוא אישי שרשום ע"ש חברת יבוא אישי. זה הרי עסק שפועל בניגוד לחוק ורק יבואן רכב מורשה רשאי לייבא רכב לישראל ולשווק אותו לציבור באופ מסחרי. יכול להיות שהרכב נרשם ע"ש "קוף", לצורך העניין סתם מישהו שאותה חברה היתה חייבת להשתמש בשם של אדם פרטי כדי לקבל רישיון יבוא ולחחרר את האוטו מהמכס ועכשיו מנסים למכור לך אותו. יש הגבלה בירישיון רכב לכל רכב המיובא ביבוא אישי: שנה לרכב המיובא ארצה ביבוא סדיר, שנתיים לרכב שאינו מובא ביבוא סדיר ושלוש שנים לרכב אספנות. הגבלת העברת בעלות נועדה למנוע את הסחר בכלי הרכב הללו וכל חוזה שבא לעקוף את ההגבלה איננו תקף ואיננו חוקי ולכן כל תאונה, גניבה או לא משנה מה שיקרה עם הרכב, חברת הביטוח לא תוכל לקבל את הרכב לידיה ולא תפצה אותך שכן פעלת בניגוד לחוק. אני ממליץ להתרחק כמו מאש ...

×
×
  • תוכן חדש...